käyttäjien omakohtaisia kokemuksia kyselisin,hyviä/huonoja puolia , mahdolliset tyyppiviat.
Ford Mondeo 1,6 EcoBoost 160hv käyttö kokemuksia
7
838
Vastaukset
- foorrdd mondeo
no ainakin kansivikaa on ollut, alle 50 tkm ,yleistä kolinaa taka akselin suunnalta.
- köfffffff
Kansivikkaa alle 50 tkm.....salli mun nauraa...
hahhhhhhaaaaaaaaaaaa
No..autohan on fooooordi...hihi - köfffff
Alle 50v ja noin pahasti mielenvikainen
- Vortti
Sattupas sydäntä lähellä oleva aihe. Hankin -98 vuosimallin mondeon puolitoistavuotta sitten ja voin kertoa, että on teetättänyt töitä. Mulla on blogi, jossa olen jo pariin otteeseen purkanut tuntojani. On elämäni ensimmäinen ja viimeinen ford mondeo:
http://worldisaweiredplacetolive.blogspot.fi/2014/04/mondeomiehen-kuntovinkit.html
http://worldisaweiredplacetolive.blogspot.fi/2014/12/mondeomiehen-talvivinkit.html- Järkihoi
Ennemminkin blogistasi saa kuvan että tyhmästä päästäsi kärsii koko ruumis.
Siis omaa huolimattomuutta. Tuollaisia "vikoja" nyt saattaa olla autossa kuin autossa.
Mites huollot? esim tyhjä akku ei pakkasista tykkää ja lukkojen voitelu myös kannattaisi.
Ihmeen siistiltä muuten näyttää kuvassa tuo takalokasuojan kaari, tyypillistä kun tuon ikäisille mondeoille on että kukkivat. - 35325325
joo naurettavaa noin vanhaan autoon laittaa ja sit haukkua merkki sen takia. kyllä ootte typeriä ihmiset!
- köfffffffffff
Mut autossa on se hyvä puoli..ei tuu vaimon kanssa tapeltua, kun saa auton kanssa tapella. Aikaa mennee korjaamoilla ta ties missä motonetin varaosajonoissa..
Motsku soppii hyvin sellaselle miehelle, jolle liitto on jo rakoilemassa..
hahhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus135495- 1972460
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan801823En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761467Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1841009- 41970
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46909- 77823
- 45709
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6691