Onko tietoa,saako laivalta vaippoja jos unohtuu ottaa mukaan tai jos vaipat loppuu kesken reissun?
laivalle
3
616
Vastaukset
- Mies24v
Epäilen, että ei taida löytyä - korjatkoon joku, jos olen väärässä. Vuosi takaperin käväisin Virossa, enkä kyllä laivalla pyöriessä huomannut että mistään saisi aikuisten vaippoja / inkontinenssivaippoja.
Tuolloin onnistuin vessojen kanssa siten, että onnistuin just ja just ilman vaippoja. Kaupungilla oli hieman hankalaa. Onneksi visiitti oli lyhyt. Mutta tulin tuota samaa asiaa silloin huomioineeksi. Eli varmaan täytyy itse varautua ottamalla vaippoja tarpeeksi mukaan.
Tarvitsen vaippana Attendsin Slip Active M10 tai Tena Slip Maxia ja koska olen aika nuori ja vaippojen käyttö tuollaisissa tilanteissa edelleen hävettää (ja vaihda sitten jossain vessassa taas, huomaako joku...), niin nyt kuitenkin onnistuin juomisten vahtaamisella ja vessojen aikatauluttamisella, vaikka muuten olisi vaippa ollut helpoin. Mutta häpeä... ja pelko, että vaippa jotenkin näkyy. Oman kokemuksen mukaan ei laivoilta saa.
Paikan päällä voi kysellä paikallisista apteekeista.
Itselläni matkatavaroissa vaihtovaipat mukana.
Vaatetuksella voi vaikuttaa näkyvyyteen.- viikkari
Ei saanut ainakaan Viking Gracelta aikuisvaippoja. Muumivaippoja sellasia kahden vaipan pakkauksia oli. Pyyhkeestä ja muutamasta muumivaipasta piti tehdä yövaippa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4674104Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181712- 1171547
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891484Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991418Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601385- 521336
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981245- 451109
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341088