Heippa,
Olen 23-vuotias opiskelija Oulusta ja tarjolla hoitamaan lapsianne ihan milloin vain: aamulla, päivällä, illalla ja viikonloppuisin tammikuusta 2015 eteenpäin. Kokopäivätyölle aikani ei kuitenkaan opinnäytetyön takia riitä.
Kokemusta lastenhoidosta minulla on 9kk ikäisestä ylöspäin. Vietin vuoden 2011 kevään hoitaen kokopäiväisesti vuoden ikäistä tyttöä, lisäksi olen hoitanut siskoni poikavauvaa useasti kuluneen vuoden aikana. Vapaa-aikani vietän ystävieni ja perheeni kanssa ja rentoudun erilaisten aktiviteettien parissa.
Opiskelen restonomiksi viimeistä vuotta Vaasan ammattikorkeakoulussa mutta olen muuttanut jälleen Ouluun opintojen ollessa lopuillaan. Olen kiinnostunut mm. terveydestä, muodista, ruoanlaitosta, eläimistä, elokuvista, kirjoista ja matkailusta.
Olen rehellinen, luotettava ja hyvin joustava. Voin työskennellä myös öisin mikäli tarvetta yövahdille löytyy. Lastenhoidon ohessa voin myös tehdä pieniä kotitöitä kuten kevyttä siivousta, paikkojen siistimistä ja ruoanlaittoa.
Otathan yhteyttä jos kiinnostuit:
[email protected]
Lastenhoitaja tarjolla/Oulu
Lastenvahti
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897