Nettiautossa myynnissä kaksi Vel Satista. Hieno auto. Ei voi muuta sanoa. Ei ole tuotu Suomeen, koska kaikki hyvä on kielletty Suomessa. Mutta tietääkö joku kuinka hyvin noiden isompien rellujen osat (Laguna, Espace ja Vel Satis) käyvät yhteen? Jostain luin,että aika lailla samoja osia autoissa. Tietääkö joku, pitääkö paikkansa? halvaksi tulee huolto siinä tapauksessa...
Vel Satis
UTTER:....
1
115
Vastaukset
- Tatanka
Jotain alustan niveliä ja jarruosia ainakin on samoja, sekä tietty moottorin ja oheislaitteiden huolto-osat. Jotkin traficin alustan nivelistä myöskin samoja.
Tee varaosahakuja vaikka sivulla topautoosat.fi ja vertaile eri mallien osanumeroita. Tarkempaa tietoa minulla ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
A miehelle :)
Oli mukava näkeminen taas eilen. Olisinpa tänäänkin nähnyt sut. Harmi ettei tunneta kunnolla. Ja etten voi saada su362268- 1591638
Kiantaman johtaja Vernu Vasunta !
Kolmeksi ja puoleksi vuodeksi vankilaan ja neljäksi vuodeksi liiketoiminta kieltoon,että silleen Kiantalaiset!!!!351530Kansanedustajien palkkioihin roimat korotukset
Kansanedustajien palkkiot nousevat lokakuun alussa sadoilla euroilla, kertoo eduskunnan palkkiotoimikunta. Ensimmäisen1671464Joko sä olet aivan totaalisen rakastunut
Tai sitten sulla on joku hätänä. Kaikkeni lähestulkoon yrittänyt että perääntyisit mutta ei 😄811287Keskisarja todettiin rasistiksi
Yhdenvertaisuusvaltuutetun mukaan Keskisarjan lausunnot Ylen A-Studiossa viime viikolla täyttävät rasismin määritelmän3961233En halua miestä joka
Havisee kuin haavan lehti kakat housussa eikä uskalla ottaa ohjia ja lähestyä naista. Niin kuin miehen kuuluu tehdä, oll2321158- 1041134
Olitkohan koskaan
yhtä optimistinen kuin minä siitä, että jonain päivänä olisimme vielä yhdessä? Vai uskoinkohan minä yksinäni siihen, jos89998On varmaan aika sanoa lopullisesti heippa
Kai sen oli pakko joskus tapahtua, ennemmin tai myöhemmin, toki toivoin että myöhemmin. En koskaan ole tykännyt sanoa he50903