TÄNNE KAIKKI KATSEET!!! Onko joku menossa kielimatkalle 2015!? Varattu reissu vai vielä mietintämyssyssä?? Komenttia tulemaan!
KIELIMATKALLE 2015
5
96
Vastaukset
- Emiliaaaaaaa
Moikka Sarkinj! :-)
Mä oon menossa Californiaan. Ootko sä menossa jonnekkin päin? - Kaliforniaan 2015
Moi! olen menossa Long Beachiin, Kaliforniaan 8.7-28.7, jos joku muu on menossa samoihin aikoihin Long Beachiin, olisi kiva oppia tuntemaan teitä, sähköposti on
[email protected] - sarkinj
Emiliaaaaaaa jos näät tän niin laita s-postia [email protected]
- Kielimatkalainenn
Mä olen lähdössä Oxfordiin, Britteihin kielikurssille heinäkuussa :)
Aikaisemmin olen ollut Maltalla, Sliemassa 4 viikon kielikursilla EFn kautta! Mahtava reissu, ja paljon jäi hyviä muistoja ja kokemuksia talteen ♥
Jos jollain on kysyttävää tai haluaa kuulla kokemuksia, niin saa laittaa sähköpostia [email protected] - EF-Kielimatkalainen
Mä olin viime kesänä Californiassa kielimatkalla ja oli ihan mahtava reissu. Eli jos haluutte lukee käydä lukemassa kokemuksia matkasta niin täs on mun blogi kielimatkausaan.blogspot.fi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827086Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267053Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1086157Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635185Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405098Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003380