Johanna Korhonen on todella oikeassa!!

mieti tätä(se aito)

Adventtitervehdys

12.12.2014
"Helsingin hiippakuntavaltuuston puheenjohtajan Johanna Korhosen tervehdys
Jumalalle kiitos, että kirkolla ei nykyään ole tämän enempää valtaa.

Jos kirkko olisi saanut päättää, homot viruisivat yhä vankiloissa.
Jos kirkko olisi saanut päättää, homot olisivat yhä sairaita.
Jos kirkko olisi saanut päättää, homojen parisuhteet olisivat yhä alempiarvoisia.

Jos kirkko olisi saanut päättää, Aaron, Veikka, Ida, Lauri, Helga ja moni muu ihana lapsi puuttuisi keskuudestamme, koska ei olisi saanut syntyä sateenkaariperheeseen.

Kirkkoon kokoontuvat pelokkaat. Se on hyvä, se on kirkon tehtäväkin. Mutta kun pelokkaat pitävät keskenään kokouksia, sommittelevat virkkeitä ja kyhäävät oppeja, pelko tiivistyy möykyiksi, jotka saavat aikaan pahaa jälkeä. Ne osuvat ihmisiin, lyövät, rajoittavat ja loukkaavat.

Kirkko ei ole se organisaatio, joka koskaan olisi ensimmäisenä osannut ihmistä puolustaa. Kirkko-organisaatio puolustaa vasta sitten, kun kirkon ihmiset ovat kirkon taakoista vapaina kasvaneet näkemään, mikä on oikein. Se on Jumalan työtä.

Pyhä Henki ei nuoku kokouksissa, ei väsää tulkintoja eikä nosta yhtäkään virkettä Jumalan asemaan. Pyhä Henki vaikuttaa ihmisissä, jotka näkevät toisen ihmisen, katsovat häntä ja haluavat hänelle hyvää.

Jouluna syntyy Jeesus, Jumalan käyttöliittymä, Jumala ihmisenä ja ihmisessä, jokaisessa.

Ei ole maassa rauhaa eikä ihmisillä sen parempaa tahtoa kuin tavallisestikaan, mutta jos on edes jonkinlainen tulitauko, sekin on jo hyvä.

Jumala ei ole kirkon jäsen, Pyhä Henki ei piittaa kirkollisveroista ja Kristus potkii hajalle pelon möykyt, ihmisten kyhäämät ja hartaasti varjelemat aarteet.
Toivoa on."

Lainaus: Helsingin Hiippakuntavaltuusto/ Johanna Korhonen



Olen iloinen kun löysin tämän tekstin. Kun on lukenut "Yleensä humalaiset homot imevät nelivuotiaiden kikkeliä, ja lesbot puhkovat porkkanoilla pikkutyttöjen immenkalvot " niin tekisi mieli oksentaa ja itkeä. Pahuus on niin pohjatonta että sen huomaaminen huimaa. Oletan, että kirjoittaja on hetero joten en odotakaan mitään fiksua, mutta aina se vihlaisee ystävieni puolesta.

Lainaus: nbgv6515.12.2014 19:12 0Äää /Luterilaisuus-palsta/

7

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hy7t5

      "Kirkkoon kokoontuvat pelokkaat", hän kirjoittaa. Luonnollisesti homoseksuaalit pikkuhiljaa hajottavat luterilaisen kirkon, sillä Jumala on vain ja ainoastaan rahan epäluonnollinen mielikuva, tyhjä rukous.

      Mutta kuka teki Johanna Korhosesta lesbon eli puhkaisi pikkulikan immenkalvon? Tuo hänen kirjoitus paljastaa, ettei homoseksuaaleilla ole tärkeintä eli rakkautta, isien kunnioitusta. Tulisi Johanna vain raskaaksi, niin johan loppuisi naurettava lesbohapatus.

    • kjhgfdertyuio

      Akat vie kirkkoa vika suuntaan, Raamatun sana on akoille yhden tekevää

    • Arto T

      #Jos kirkko olisi saanut päättää, Aaron, Veikka, Ida, Lauri, Helga ja moni muu ihana lapsi puuttuisi keskuudestamme, koska ei olisi saanut syntyä sateenkaariperheeseen.#

      Käsittääkseni kyllä homoseksiä harjoittamalla lapsia ei synny, eli sukusoluja on sitten lainattu muualta ja nyt lapsi joutuu kasvamaan ilman isää. Johanna Korhosen mielestä aikuisen oikeus lapseen on suurempi oikeus kuin lapsen oikeus sekä isään että äitiin.

      #Mutta kun pelokkaat pitävät keskenään kokouksia, sommittelevat virkkeitä ja kyhäävät oppeja, pelko tiivistyy möykyiksi, jotka saavat aikaan pahaa jälkeä. Ne osuvat ihmisiin, lyövät, rajoittavat ja loukkaavat.#

      Kristinuskon opit on kylläkin kirjoitettu raamattuun jo pari tuhatta vuotta sitten, ei niitä enää tarvitse laatia, sen sijaan monet tuntuvat tässä ajassa kyhäävän oppeja joilla voisivat unohtaa, mitätöidä ja ohittaa raamatun kirjoitukset kun ne itseä ei mielytä, eivätkä he halua elää niiden mukaisesti.


      #Kirkko ei ole se organisaatio, joka koskaan olisi ensimmäisenä osannut ihmistä puolustaa. Kirkko-organisaatio puolustaa vasta sitten, kun kirkon ihmiset ovat kirkon taakoista vapaina kasvaneet näkemään, mikä on oikein. Se on Jumalan työtä.#

      Siis Korhosen mukaan Jumalan työtä on että ihmiset luopuvat raamatun sanasta ja nostavat itsensä jumalaksi, ja päättävät sitten itse mikä on oikein ja mikä väärin, huh huh

      # Pyhä Henki ei nuoku kokouksissa, ei väsää tulkintoja eikä nosta yhtäkään virkettä Jumalan asemaan. Pyhä Henki vaikuttaa ihmisissä, jotka näkevät toisen ihmisen, katsovat häntä ja haluavat hänelle hyvää.#

      Jeesus sanoi näin: joh:16
      7 Mutta minä sanon teille totuuden: teille on hyödyksi, että minä menen pois. Ellen mene, ei Puolustaja voi tulla luoksenne. Mutta mentyäni pois minä lähetän hänet luoksenne, 8 ja hän tulee ja paljastaa, että maailma on väärässä, hän paljastaa, mitä on synti, mitä vanhurskaus ja mitä tuomio. 9 Synti on siinä, että ihmiset eivät usko minuun, 10 vanhurskaus tulee julki siinä, että minä menen Isän luo ettekä te enää näe minua, 11 ja tuomio on siinä, että tämän maailman ruhtinas on tuomittu.

      #Jouluna syntyy Jeesus, Jumalan käyttöliittymä, Jumala ihmisenä ja ihmisessä, jokaisessa.#

      Jeesus taas sanoi näin: joh: 17

      6 "Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle. He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle. He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi ....
      9 "Minä rukoilen heidän puolestaan. Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut, koska he kuuluvat sinulle.


      # Ei ole maassa rauhaa eikä ihmisillä sen parempaa tahtoa kuin tavallisestikaan, mutta jos on edes jonkinlainen tulitauko, sekin on jo hyvä.#

      Sekö on tulitauko, että Johanna Korhonen hyökkää kirkkoa, raamatun sanaa ja uskovaisia kohtaan ja uskovaisten tietenkin pitäisi olla hiljaa ja alistua kaikkeen.

      #Jumala ei ole kirkon jäsen, Pyhä Henki ei piittaa kirkollisveroista ja Kristus potkii hajalle pelon möykyt, ihmisten kyhäämät ja hartaasti varjelemat aarteet.
      Toivoa on."#

      John: 14
      23 Jeesus vastasi:

      "Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani. Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme asumaan hänen luokseen. 24 Se, joka ei minua rakasta, ei noudata minun sanaani -- mutta sana, jonka te kuulette, ei ole minun omani, vaan Isän, joka on minut lähettänyt.

      • mieti tätä(se aito)

        Arto T
        17.12.2014 07:07

        "Kaikkea se saksalainen keksii", sanoi äitisi synnytettyään sinut, koska mitään noin omaperäistä kun ajattelusi, ei ole ennen nähty.

        "Käsittääkseni kyllä homoseksiä harjoittamalla lapsia ei synny, eli sukusoluja on sitten lainattu muualta ja nyt lapsi joutuu kasvamaan ilman isää. Johanna Korhosen mielestä aikuisen oikeus lapseen on suurempi oikeus kuin lapsen oikeus sekä isään että äitiin."

        Olet oikeassa, homoseksuaalisten seksistä ei synny lapsia. Ei heteroseksuaalienkaan aina, vaikka kuinka yrittäisivät..
        Mutta kun heterot synnyttävät lapsia, niin ne syntyvät niine ominaisuuksineen, mitä kullakin on. Voisi sanoa, että ihminen syntyy sillä geenistöllä varustettuna, jonka se saa vanhemmiltaan. Jotkut syntyy heteroina, jotkut biseksuaaleina ja jotkut homoseksuaaleina.


        "Kristinuskon opit on kylläkin kirjoitettu raamattuun jo pari tuhatta vuotta sitten, ei niitä enää tarvitse laatia, sen sijaan monet tuntuvat tässä ajassa kyhäävän oppeja joilla voisivat unohtaa, mitätöidä ja ohittaa raamatun kirjoitukset kun ne itseä ei mielytä, eivätkä he halua elää niiden mukaisesti."

        Tarjoat kultalautasella mahdollisuuden sanoa, että kristinuskon opit eivät ole asia, joka on niin itsestään selvää kuin esität. Niitä on kyhätty ja sitten karsittu kunnes on saatu kokoon kirja jossa on puolet toisen uskonnon tekstiä
        kristinuskon väärin tulkitsemana. Jopa Jumalanne on tyytymättömän miehen keksimä. Mikäs siinä, ellei Raamatussa olisi sen toisen uskonnon tekstit joissa ei ole kolmiyhteistä Jumalaa vaan yksi. Opin esittäminen kohtaa ongelmia joissa sanotte että ".se on mysteeri" niin monta kertaa...ette vain itse näy huomaavan.

        Se, että kristinuskoja on monta erilaista, kirkkoineen, näkyy kaivolta kotiin.


        "Siis Korhosen mukaan Jumalan työtä on että ihmiset luopuvat raamatun sanasta ja nostavat itsensä jumalaksi, ja päättävät sitten itse mikä on oikein ja mikä väärin, huh huh"

        Korhonen viittasi taakkoihun, joita kristillinen kirkko väsää ihmisten niskaan.
        Hän ei sanonut että ihmiset luopuvat raamatun sanasta, vaan kirkon määärysvallasta silloin kun valta on turmellyt valtiaan.

        Kuvitteletko todella, että kirkko on aina jumalallisen oikeassa ja sama asia kuin Jumala?


        "Ei ole maassa rauhaa eikä ihmisillä sen parempaa tahtoa kuin tavallisestikaan, mutta jos on edes jonkinlainen tulitauko, sekin on jo hyvä.#

        Sekö on tulitauko, että Johanna Korhonen hyökkää kirkkoa, raamatun sanaa ja uskovaisia kohtaan ja uskovaisten tietenkin pitäisi olla hiljaa ja alistua kaikkeen".

        Uskovaiset itse ovat itsensä pahin vihollinen. Dildoismeillaan ja paskapötkylöineen, miinanpolkijoineen, käskemällä juutalaisen pois Suomesta, pitämällä varkaan käden katkaisemista hyvänä tapana, vääristelemällä fariseusten merkitystä, noin pari esimerkkiä naputtaekseni.

        Olen ymmärtänyt, että Korhosen mukaan uskovaisten "ei pidä olla hiljaa ja alistua kaikkeen" vaan olla asiallisia teoissaan ja puheissaan. Näyryydestä ja posken kääntämisestä en puhu mitään, koska siihen kehoittanutkaan ei ollut näyrä saati alistuva. Hänhän haukkui jopa viikunapuun.


    • Arto T

      #Voisi sanoa, että ihminen syntyy sillä geenistöllä varustettuna, jonka se saa vanhemmiltaan. Jotkut syntyy heteroina, jotkut biseksuaaleina ja jotkut homoseksuaaleina.#

      Jälleen tuo teidän oma uskontonne, usko homouden synnynnäisyyteen, jolla yritetään oikeuttaa kaikki omat teot ja valinnat ja vielä tietenkin tuomita toisinajattelijat. Jos edes identtisillä kaksosilla ei ole sama seksuaalinen suuntautuminen, niin kyllä silloin on aivan turha puhua synnynnäisestä pakollisesta ominaisuudesta muidenkaan kohdalla. Lisäksi käytännön elämä puhuu täysin eri kieltä, monet ovat ehtineet olla naimisissa jo vuosikymmenet toisen sukupuolen kanssa, ennen kuin on vaihdettu samaan sukupuoleen ja lapsiakin on monesti ehditty tehdä jo iso liuta.

      #Niitä on kyhätty ja sitten karsittu kunnes on saatu kokoon kirja jossa on puolet toisen uskonnon tekstiä kristinuskon väärin tulkitsemana.#

      Tuo on sinun ateisti tulkintasi asiasta, suurin osa uuden testamentin kirjoituksista on ensimmäiseltä vuosisadalta ja kirjoitettu todistajien vielä ollessa elossa. Esim. Paavalin kirjeitä luettiin ja kopioitiin eri seurakunnille jo Paavalin ollessa elossa, siis niistä oli useita kopioita jo Paavalin täällä ollessa, siksi niiden väärentäminen olisi kovasti vaikeaa. uuden testamentin kirjojen kriteerit olivat apostolinen alkuperä, niiden yleinen hyväksyntä ja käyttö eri seurakuntien keskuudessa ja oikeaoppisuus.

      #Se, että kristinuskoja on monta erilaista, kirkkoineen, näkyy kaivolta kotiin.#

      Kyllä minulle riittää se että ihmiset ihan oikeasti uskoisivat Jeesuksen, kuuluivat sitten mihin kuuluvat, jokaisen täytyy kulkea oma tiensä Jeesuksen seuraamisessa.

      #Korhonen viittasi taakkoihun, joita kristillinen kirkko väsää ihmisten niskaan.
      Hän ei sanonut että ihmiset luopuvat raamatun sanasta, vaan kirkon määärysvallasta silloin kun valta on turmellyt valtiaan. #

      Korhonen nimenomaan hyökkäsi raamatun sanaa vastaan, antoi ymmärtää ettei tule takertua Raamatun sanaan, vaan pitää itse oppia näkemään/valita mikä on oikein ja mikä väärin, toisin sanoen ihminen siis korottaa itse itse jumalaksi, ja päättää itse mikä on oikein ja väärin.

      #Kuvitteletko todella, että kirkko on aina jumalallisen oikeassa ja sama asia kuin Jumala?#

      Olenko minä sanonut noin, en ole.

      #Dildoismeillaan ja paskapötkylöineen, miinanpolkijoineen, käskemällä juutalaisen pois Suomesta,#

      Nuo roskapuheet eivät ole minun kirjoittamiani ja Juutalainen kansa on edelleen Jumalan silmäterä, vaikka se tällä hetkellä ei omaa Jumalaansa kansana tunne.

    • kurkkua myöden täys

      Olisiko mitenkään mahdollista saada homoton Joulu?!

      • homohomohom

        Nimimerkille "kurkkua myöden täys" vinkkejä seuraavassa, myös samaan asiaan totaalisesti kyllästynyt
        Saahan sitä homottoman joulun kun lukitsee itsensä ja heteroperheensä kotiinsa tai mökille ja laittaa kaikki median mölytoosat kiinni visusti. Toki varastossa voi olla levyjä ja videoita joissa ei ole homostelua ja joita on kiva soittaa ja katsella ulos lumista maisemaa. Joululauluja löytyy cd levyiltä ja jos on vaarana että jotkut homostelijat ja sateenkaariporukat pitävät joulujuhlaa jossain lähistöllä, niin voi laittaa vaikkapa mökin ympärille tauluja vähän Roope Ankan tapaan jossa varoitetaan miinoista ja muusta mukavasta jos tulee liian lähelle mökkiä jossa joulua vietetään. Vain heteroille tai muuta ilmoitusta. Jos kaikesta huolimatta joku aktiivi homo tulee näkyville vaatimaan tasa-arvoista avioliittolakia tai muuta niin eihän se sisälle asti kuulu ja voi laittaa joulumusiikin kovemmalle. Radiota ei kannata avata ja varsinkin tv kannattaa pitää kiinni. Jos avaa tv:n niin saa syyttää itseään koska normaalien homo sisustaa, homo ui, homo matkustaa, homo laittaa ruokaa, homo tanssii, homo urheilee ohjelmien lisäksi tulee jouluna taatusti homo kuusen alla, homo joulupukkina, homojen joulusauna, ja homot syö joulukinkkua-ohjelmia ja niin on joulu pilalla. Toivottavasti voit viettää hyvän hetero joulun.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2486
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1372
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe