Auttakaa selvittämään merkki ja malli !

Kaskoton kuski...

moi,
autoani rutattu puskuriin aikas pahasti, Jätti törmäilijä p-paikalla jälkeensä ao. kuvan mukaisen pikku palasen. Lienee osa nimikilvestä tms...
Maalattua kevytmetallia, tausta maalaamaton. Olisiko E-kirjain ? Jostain vanhemmasta Renaultista?
Jos ja kun tämä kaipailemani tieto selviäisi, voisi juttu ratketa. Törmäily sattunut taloyhtiön p-paikalla.
Oli ryökäle kerännyt muut mahdolliset irronneet palaset kulkineestaan, mutta tämä jäi. ( ks. linkki ).

Etukäteen kiitokset, jos joku tietäjä vaivautuisi vastaamaan !

http://aijaa.com/dststY

4

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikea selvittää

Ei näytä minun mielestä renun e:ltä tai sitten auto on tosi vanha. Renaulteissa nuo usein on kromin värisiä, en oo varma tuosta kuvasta onko tuo edes e vai haljennut pala jostain muusta. Vierasko sielä on törttöilly? Kait olet katsonut onko kellään saman pihan autoista rutussa joku paikka?

• hammasta purren

E on iso kirjain olisko sillä merkattu auton malli? Tulee mieleen e carina ja e mersu. Toki mahdollisuuksia on niin paljon että selvittäminen voi olla lähes mahdotonta

• 34gfhf

Eihän tuo ole E-kirjainta nähnytkään. Kyllä se on jostakin muualta lohjennut kuin mallimerkinnöistä.

• mälliperseet

Eiks siellä ollu valvonta kameroita? Köyhä talo yhtiö on jos ei oo. Mul on sateliitti valvonta laite.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      2017
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1932
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      12
      1475
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      61
      1281
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      50
      1239
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      845
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      707
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      88
      707
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      678
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      643
    Aihe