Onkohan kukaan muu kokenut samaa, että olisi nähnyt painajaista keskenmenosta? Viime yönä näin sellaista unta ja vieläkin on sitä varten jotenkin ahdistunut olo. Pelottaa, jos se on jotenkin jonkinlainen enneuni... Tää saattaa varmaan tuntua ihan hullulta, mutta siitä jäi oikeasti aivan järkyttävä olo, eikä ollut herätessä ketään vieressä lohduttamassa. Tekisi mieli päästä neuvolaan kuuntelemaan, että kuuluuko ne pienen sydänäänet.....
Hirveä painajainen....
7
2685
Vastaukset
- tuitui
olen nähnyt unia paljonkin keskenmenoista.. kauheimmassa kaikista menetin vielä kohdun ja munasarjatkin... kaippa on ihan normaalia olla peloissaan ja nähdä kamalia unia, ainakin raskauden alkuvaiheilla kun raskaus ei vielä ole "niin todellinen".. älä huoli.
- rv 24
Useat äidiksi tulevat ilmeisesti näkevät unta keskenmenosta.
Ise näin unessa että keskenmeno tapahtui määrätyllä viikolla. No se aika on jo ohitettu ja raskaana olen aina vain. Eikä mitään ongelmia koko aikana. Älä ota suurempaa stressiä unistasi. Näkeehän ihminen mitä oudompia unia,mutta eivät ne aina toteudu :) ONNEA ODOTUKSEEN!
- enneuni;)
älä hättäile unien takia. oletko koskaan kuullut että jos näkee unta, että saa paljon rahaa-se voi olla enneuni, mutta ikäväkyllä se tarkoittaa suurta laskua.. jos näkee unta kuolemasta, se tarkoittaa uutta alkua elämälle.. jos näkee unta pask..sta, se tarkoittaa hyvää todennäköisesti rahaa tulossa.. jne.. itseasiassa siis enneunet näyttävät päinvastaista tapahtumaa.. ;)
sen verran kommentoin uniasi äityliini79, että on kovin normaalia nähdä unta asiasta joka on kokoajan mielessä-vaikka alintajuntaisesti-eli raskautesi. ja mikä olisi pahinta mitä voisi tapahtua.. keskenmeno, joten tottakai aivot pistävät yöllä kauhuskenaarion päälle, eli pistää sinut katsomaan moisia unia.
tietenkin kaikki menee hyvin!! onnellista odotusta! tv. ennustaja :)) - millis
Mulla on takana keskenmenoja ihan oikeastikin, ja tämän raskauden alkupuolella näin toistuvasti unta että verta alkaa tulla ihan ryöppyämällä... pelkoja oli päivälläkin, ja öisin alitajunta aiheutti painajaisia. Nyt ne unet on onneksi loppuneet ja raskaus on puolivälissä.
Olen myös kuullut että moiset unet on ihan normaaleja kun /jos pelottaa, eikä ne mitään enneunia ole. - Milla.M
Jos keskenmenoa ajattelee ja pelkää valveillaoloaikanakin, niin selväähän on että tuollaiset asiat saattavat jäytää mieltä sitten unissakin. Olen minäkin nähnyt unta keskenmenosta, mutta ei niillä unilla ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa eli eivät ole enneunia, älä pelkää :)
- Aurora
Olen oikeastaan koko raskauden ajan nähnyt painajaisia miltei joka yö - joskus koskevat raskautta, joskus ihan muita asioita! Kuitenkin ne ovat selvästi lisääntyneet.
Luulen sen johtuvan stressistä ja jännittävästä elämänmuutoksesta, eikä mikään niistä ole tähän mennessä toteutunut! - Äityliini79
Kiitoksia kovasti kaikista rohkaisevista viesteistä. Tuli kyllä jo parempi olo, kun kuuli et muillakin on samanlaisia unia! Ja uniahan ne tosiaan vaan taitavat olla eikä mitään ennustuksia. Joten jatkan innolla odotusta ja toivon kaikille muillekin odottaville hyvää odotusaikaa!! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921403Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841360Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761155- 891096
- 82951
- 81935
- 36899
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66855Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5831Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61825