Mikähän PSA:n tilanne nykyään?

päkä päkä pää

Ei viime aikoina ole kuulunut mitään PSA:n lähestyvästä konkasta. Onkohan ranskan valtio laittanut miljardeja euroja PSA:n tyhjyyttään ammottavaan rahakirstuun. Kohta saamme taas varmaan ihmetelläksemme jonkun Cactuksen tyyliisen uuden auto kuvatuksen yrityksenä, josko myynti lähtisi nousuun. Turhaa haaskausta. Käy niinkuin C6:lle, valmistus lopahti muutaman vuoden kuluttua kun ei käynyt kaupaksi ja tappiota tuli kehitystyöstä valtavasti. Uuden mallin kehittely on kallista puuhaa, näin jopa Citikan hutiloiden tehty suunnittelu.

13

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ohhoh

      Sinun henkinen konkurssi toden-näköisempi?

    • Kaaleppi K

      Huonosti menee. Näin siitä huolimatta, vaikka homojen perverssi vaatimukset on saatu monessa rappio valtiossa ajettua normaali ihmisten kauhistukseksi voimaan.

    • fakta homma

      Onhan konserni vielä Euroopan kakkonen, vaikka Renault-Nissan uhoaakin ottavansa pian sen paikan. Saas nähdä, miten käy. Tällä palstalla sitä hätyyttelee jopa Toyota-konserni, vaikka se todellisuudessa onkin vasta varsin vaatimattomasti yhdeksäntenä.

      • heikko esitys on psa

        Maailman mittakaavassa PSA on mitätön kyhääjä, verrattuna vaikkapa Toyota konserniin. PSA on tunnettu haikkolaaatuisten autojen valmistajana jota varmakäyttöistä autoa haluava ei ikinä osta. Muutenkin on semmoisten "hempsankeikkojen" kulkine lähinnä. Kauppa sujuu hyvin ranskassa, muualla ei juurikaan. USA:ssa ei mitenkään. Yrittävät kiinalaisille hätäpäissään sitä tyrkyttää. Niille voi jotenkuten kelvata jopa Citikka.


      • virheistä oppivako
        heikko esitys on psa kirjoitti:

        Maailman mittakaavassa PSA on mitätön kyhääjä, verrattuna vaikkapa Toyota konserniin. PSA on tunnettu haikkolaaatuisten autojen valmistajana jota varmakäyttöistä autoa haluava ei ikinä osta. Muutenkin on semmoisten "hempsankeikkojen" kulkine lähinnä. Kauppa sujuu hyvin ranskassa, muualla ei juurikaan. USA:ssa ei mitenkään. Yrittävät kiinalaisille hätäpäissään sitä tyrkyttää. Niille voi jotenkuten kelvata jopa Citikka.

        Menestyäkseen pitäisi laatuasiat saada kuntoon jonka jälkeen muutaman vuoden viiveellä tav. tallaajakin asian noteeraisi ja kauppa piristyisi. Nykyisellään yritystä on mutta ei tarpeeksi. Esim. surullisen kuuluisa THP.


      • OP.
        virheistä oppivako kirjoitti:

        Menestyäkseen pitäisi laatuasiat saada kuntoon jonka jälkeen muutaman vuoden viiveellä tav. tallaajakin asian noteeraisi ja kauppa piristyisi. Nykyisellään yritystä on mutta ei tarpeeksi. Esim. surullisen kuuluisa THP.

        Mikä tekee THP koneesta surullisen kuuluisan?


      • kollaa....
        heikko esitys on psa kirjoitti:

        Maailman mittakaavassa PSA on mitätön kyhääjä, verrattuna vaikkapa Toyota konserniin. PSA on tunnettu haikkolaaatuisten autojen valmistajana jota varmakäyttöistä autoa haluava ei ikinä osta. Muutenkin on semmoisten "hempsankeikkojen" kulkine lähinnä. Kauppa sujuu hyvin ranskassa, muualla ei juurikaan. USA:ssa ei mitenkään. Yrittävät kiinalaisille hätäpäissään sitä tyrkyttää. Niille voi jotenkuten kelvata jopa Citikka.

        Mailman mittakaavassa sinä olet pyöreän nollan arvoinen asiantuntija.


      • samaa rautaa
        virheistä oppivako kirjoitti:

        Menestyäkseen pitäisi laatuasiat saada kuntoon jonka jälkeen muutaman vuoden viiveellä tav. tallaajakin asian noteeraisi ja kauppa piristyisi. Nykyisellään yritystä on mutta ei tarpeeksi. Esim. surullisen kuuluisa THP.

        Tuo THP on se BMW:n kanssa kehitelty Prince moottori, jonka se sittemmin on kaupannut Toyotalle seuraavaksi moottoriksi. Sen kejullisessa jakopäässä oli alkusarjassa ongelmia, mutta ne on selätetty jo ajat sitten.

        Eli, kun joskus tulevassa Toyotassa kehutaan uutta, tehokasta bensaturbokonetta, on kyseessä tämä PSA/BMW kone. Jos taas puhutaan dieselistä, löytyy alkuperä Hdi:stä.


      • heikko esityksesi
        heikko esitys on psa kirjoitti:

        Maailman mittakaavassa PSA on mitätön kyhääjä, verrattuna vaikkapa Toyota konserniin. PSA on tunnettu haikkolaaatuisten autojen valmistajana jota varmakäyttöistä autoa haluava ei ikinä osta. Muutenkin on semmoisten "hempsankeikkojen" kulkine lähinnä. Kauppa sujuu hyvin ranskassa, muualla ei juurikaan. USA:ssa ei mitenkään. Yrittävät kiinalaisille hätäpäissään sitä tyrkyttää. Niille voi jotenkuten kelvata jopa Citikka.

        Taidat olla aika tyhmä tai lukutaidoton. Pari auttavaa kysymystä: kuinka monta autoa (siis ei kaikenlaisia avolava pickuppeja, paukun ritsoja ja muita japanin ihmeitä) siis AUTOA tojo tekee vuosittain ja entä PSA?. Toyota on maailman suurin atuovalmistaja, mutta se on kaukana siitä kuka on paras. Eiköhän siina kastissa ole eurooppalaiset autot. Kärjessä germaanit, mutta ei ranskalaisten tekniikka ole sen huonompaa. Kenenköhän koneilla F1-radoilla on kova maine, mikähän automerkki on yksi parhaiten menestyneitä rallipoluilla. Joka kymmenes auto Euroopassa on PSA:n tekemä, mikähän se tojon markkinaosuus olikaan?. Citroen on hyvin suosittu Kiinassa. Citroen käyttää siellä samaa tapaa kuin tojo jenkeissä.. autot tehdään paikan päällä. Te tojopellet ulvotte kuola roiskuen tuota jenkkien tilannetta. Ei siellä Citikoita myydä, kun ei niitä edes viedä sinne. Ei sinne muuten kovin montaa tojoakaan viedä.. käyppä vaikka jenkkihallinnon sivuilta katsomassa montako TUONTI-tojoa jenkkeihin n viety. Voin kertoa, ei paljon pas-kaakaan. Lähes kaikki on tehty jenkeissä, eli sisämarkkinoilla.
        Teillä tojo-pojilla on faktat pahasti hakusessa.. mutta siihen on jo totuttu.


    • kollaa kestää

      Perverssit, sadomasokistit, anaalisankarit.PSA Jo yhtymän nimilyhennys kertoo tuotteesta. Auto joile kakkonen on ykkönen. En päästäisi lapsiani kyseisen valmistajan tekeleisiin.

      • kollaa ei kestä.

        Eikö ne olekkaan huostaan otettuna?


      • kollaa,,,,
        kollaa ei kestä. kirjoitti:

        Eikö ne olekkaan huostaan otettuna?

        PSA dieselit kestää vertailun mihin tahansa samaa koko olevaan.


      • hyviä ovat
        kollaa,,,, kirjoitti:

        PSA dieselit kestää vertailun mihin tahansa samaa koko olevaan.

        Toki, sellainenhan löytyy jo ProAcen nokalta, ja BMW-sopimuksen kautta kohta monesta muutakin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe