vauva nielas muovinpalan äsken, saa henkää normaalisti ja on ihan oma itsensä. Tuleeko se ulosteen mukana ulos?
Vauva nielaisia muovin palan
7
456
Vastaukset
- jhelppame
Ja siis 10kk ikää
- ????????????????
Minkä muotoinen, kokoinen ja millaista muovia (pehmeää, kovaa)
- Jhelppame
???????????????? kirjoitti:
Minkä muotoinen, kokoinen ja millaista muovia (pehmeää, kovaa)
Sellainen suklaapatukan (tupla) muovia, ei ollut iso pala. On saanut hyvin henkeä, ja ollut muutenkin ihan normaali.
- tyhmääkintyhmempi
Jhelppame kirjoitti:
Sellainen suklaapatukan (tupla) muovia, ei ollut iso pala. On saanut hyvin henkeä, ja ollut muutenkin ihan normaali.
En tiedä mistä lähtien suomi24 on ollu oikee paikka ettii tämmösestä tietoa, etenkin kun pieni lapsi kyseessä. Kokeileppa ens kerralla soittaa vaikka välittömästi terveysneuvontaan...
- Apvaaan....
tyhmääkintyhmempi kirjoitti:
En tiedä mistä lähtien suomi24 on ollu oikee paikka ettii tämmösestä tietoa, etenkin kun pieni lapsi kyseessä. Kokeileppa ens kerralla soittaa vaikka välittömästi terveysneuvontaan...
Voi kultapieni, niin soitinkin päivystykseen, mut kai täälläkin voi asiasta kysellä, täälhän kaikki tietää aina kaiken :) ja helppo se on naamattomana tulla tyhmääkintyhmemmäksi sanomaan.
- tyhmääkintyhmempi
Apvaaan.... kirjoitti:
Voi kultapieni, niin soitinkin päivystykseen, mut kai täälläkin voi asiasta kysellä, täälhän kaikki tietää aina kaiken :) ja helppo se on naamattomana tulla tyhmääkintyhmemmäksi sanomaan.
Voi kultamussukka, jos kerta sinne päivystykseen soitit niin miksi sitä enään tulla täältä sitten kyselemään? Uskoisin että terveydenhuollon "ammattilaiset" tietää hiukan paremmin kuin äidit jotka pyörii täällä palstoilla :) ja sun kysymys oli tyhmääkin tyhmempi.
- 4kertaa äippä
tyhmääkintyhmempi kirjoitti:
Voi kultamussukka, jos kerta sinne päivystykseen soitit niin miksi sitä enään tulla täältä sitten kyselemään? Uskoisin että terveydenhuollon "ammattilaiset" tietää hiukan paremmin kuin äidit jotka pyörii täällä palstoilla :) ja sun kysymys oli tyhmääkin tyhmempi.
Voihh... kyllä äidit kokemuksen kautta tietää monesti paremmin kuin ykskään terveysneuvonta... kokemuksen syvällä rintaäänellä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734549Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021386
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos201237- 741178
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1251010Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi257905- 65886