mä harrastin ennen 2vuotta taekwondoa, se oli musta oli tosi kivaa. olisin jatkannut mutta muuttin toiselle paikka kunnalle niin en voinut enään harrastaa.
niin mä oon ennen harrastanut ennen.
4
1444
Vastaukset
- JanneM
Taekwondo on melko laajalle levinnyt suomessa joten miltei joka paikasta löytyy jonkinlainen taekwondo seura. Ota vain rohkeasti selville missä on sinua lähin seura ja jatka harrastustasi.
- tkd
hakki kirjoitti:
http://www.itf.fi/
Kyseisestä osoitteesta löytyy ainakin itf-liiton harjoituspaikkakunnat.tästä osoitteesta löytyy wtf taekwondo seurojen yhteystiedot
www.suomentaekwondoliitto.fi
stemppiä treenaamiseen. tkd kirjoitti:
tästä osoitteesta löytyy wtf taekwondo seurojen yhteystiedot
www.suomentaekwondoliitto.fi
stemppiä treenaamiseen.www.nfta.fi löytyy lista pohjois-suomen itf-TKD paikkakunnista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1162995EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje341392- 1031247
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661007Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133988- 57901
- 41717
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22713Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta111654