mä harrastin ennen 2vuotta taekwondoa, se oli musta oli tosi kivaa. olisin jatkannut mutta muuttin toiselle paikka kunnalle niin en voinut enään harrastaa.
niin mä oon ennen harrastanut ennen.
4
1427
Vastaukset
- JanneM
Taekwondo on melko laajalle levinnyt suomessa joten miltei joka paikasta löytyy jonkinlainen taekwondo seura. Ota vain rohkeasti selville missä on sinua lähin seura ja jatka harrastustasi.
- tkd
hakki kirjoitti:
http://www.itf.fi/
Kyseisestä osoitteesta löytyy ainakin itf-liiton harjoituspaikkakunnat.tästä osoitteesta löytyy wtf taekwondo seurojen yhteystiedot
www.suomentaekwondoliitto.fi
stemppiä treenaamiseen. tkd kirjoitti:
tästä osoitteesta löytyy wtf taekwondo seurojen yhteystiedot
www.suomentaekwondoliitto.fi
stemppiä treenaamiseen.www.nfta.fi löytyy lista pohjois-suomen itf-TKD paikkakunnista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.1093596Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,763148SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.832598Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.62394Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2172252Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302141- 42919
- 95918
- 52806
Haapaveille jotain uutta!
Huoltoasema Haapavein keskustaan tulossa. Semmoista Jeppasissa jaappasevat.16760