Millä saatte linnun kakan (esim. kanarianlintu) irti lattiasta. Miedän lintuset ovat onnellisia, vapaita lintuja, jotka palkitsevat meidät vapaudestaan kakkaamalla ja kakkaamalla.
Millä saa kuivuneen kakan irti. Tavallinen yleispuhdistusaine ja juuriharja tehoaa huonosti.
Kokemuksia kiitos.
Linnun kakka millä
2
722
Vastaukset
- -M-
Jos läjiä ei tuoreeltaan ehdi poistamaan niin yleensä ihan vaan liottamalla saa sitkeimmätkin kakat irti. Sumuta vaan likaantuneihin kohtiin vettä mahdollisesti tiskiaineella tms höystettynä ja anna reilusti liota jonkun aikaa. Lähtevät sitten ihan vaan pyyhkäisemällä.
Jos hirveän sitkeitä paakuja on niin voi liotuksen jälkeen /aikana vähän avittaa vaikka vanhan luottokortin reunalla tms naarmuttamattomalla muovisella terällä rapsuttamalla.
Parketti yms ei niin hyvin vettä kestävä materiaali tietysti on ongelma, mutta kyllä nekin yleensä edes pienen hetken kestää kostutusta. - undu
niitä kosteuspyyhkeitä mitä saa kaupasta, esim. yksittäispakattuja( wc:hen tulevia, tai käsienpuhdistukseen jne),niillä lähtee vähänkin aikaa lojunut kakka, testattu käytännössä, tietty vähän joutuu hankaamaan, mutta lähtee, jopa puusta (häkissä on maalattua puuta, siitäkin jopa lähtee vaikka puuhunhan se pääsee imeytymään vähän)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k314004- 422699
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412687Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82425- 302413
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3132239- 381969
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481622- 1411497