Sinä mukava tyyppi, mielellään nainen. Etsin kämppistä joka on luotettava ja asiallinen.
Kaksi koiraa asunnossa joten pidettävä eläimistä!
Vuokra puoliksi joka noin 340e(kk.
Pohjois-Hki
Vakuus 1kk. Vuokraan noin vuodeksi
Yhteystiedot: [email protected]
O: alivuokralle
Sipeli
2
107
Vastaukset
- pirskanen
olen kiinnostunut vuokraamaan asunnon josta oli ilmoitus netissä
olen siisti ja omillani tuleva nais ihminen haraastan liikuntaa ja käsitöitö
en käytä päihteitä ja alkoholia luottotiedot kunnosssa - ryypäten
etsitään alivuokralle juoppoa naista joka maksaa vuokran perseellään.
absolutistit älkööt vaivautuko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898652
- 114688
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka523720Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1043096Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv952732Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t62458Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m121718- 441485
Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos641308Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli4171255