kyssä sulle jos oot poika! ;)

pelasin fifaa pojan kaa

Tykkäätkö jos pelaat esim fifaa jonku kaa jossai ns.julkisel paikal (esim.jos tiiät semmosen ku nuoppari,nii semmoses paikas) ja tyttö tulee kysyy ku erä on just loppumas nii et voisko se pelaa sun kaa seuraavan erän....nii mitä mielt oisit siit?

16

212

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :--D

      sure

    • sdaasdfasf

      mä sanonis et tyhmä tyttö mene pelaamaan, ratsastus pelejä koska, et tiedä jalka pallosta mitään ja jalka pallo on isojen poikien peli jota ei tytöt voi, pelata niiden pitää pelata poni pelejä

      • alottajatekitänromaanin

        1.opettele hei pliis yhdyssanat (ps.tuntuu tyhmält lukee ku tuntuu et joku 1lk olis kirjottanu jonku vastauksen mullr
        2. en muute varmana pelaa mitää poni pelejä,hyi helkkari,ei vois vähempää kiinnostaa....
        3. mua kiinnostaa jalkapallo ja tiiän siit aika paljon,mut älkää pliis kyselkö ku haluun et vastaatte tohon alotuksee :)
        4.Nii ja jos ite sanoisit ton nii jos se tyttö on herkkä,nii se ehk alkais itkee....ja kuis vanha ite oot ku on kerran isojen poikien peli (veikkaan ettet kovinkaa vanha,kosk ne jota kiinnostaa "jalka pallo" sanoo et se on fudist....)


      • sadfdaeafe
        alottajatekitänromaanin kirjoitti:

        1.opettele hei pliis yhdyssanat (ps.tuntuu tyhmält lukee ku tuntuu et joku 1lk olis kirjottanu jonku vastauksen mullr
        2. en muute varmana pelaa mitää poni pelejä,hyi helkkari,ei vois vähempää kiinnostaa....
        3. mua kiinnostaa jalkapallo ja tiiän siit aika paljon,mut älkää pliis kyselkö ku haluun et vastaatte tohon alotuksee :)
        4.Nii ja jos ite sanoisit ton nii jos se tyttö on herkkä,nii se ehk alkais itkee....ja kuis vanha ite oot ku on kerran isojen poikien peli (veikkaan ettet kovinkaa vanha,kosk ne jota kiinnostaa "jalka pallo" sanoo et se on fudist....)

        muista isot alkukirjaimet ja pisteet

        Etpä vissiin pelaa, ponipelejä :D tai jos et ni kannattas koska, ne on tyttöjen pelejä ja jalka pallo on poikien pelejä eikä, tytöt tiedä jalka pallosta mitään

        oon paljon vanhmepi ja isompi ku sinä oon jo, aikuinen kohta sitä paitsi ne ei ole fudiksen mm kisat vaan jalka pallon mm kisat kyl minä tiedän kun olen, pelannut jalka palloa pidempään kun sinä olet syntynt


      • surrounded by idiots
        sadfdaeafe kirjoitti:

        muista isot alkukirjaimet ja pisteet

        Etpä vissiin pelaa, ponipelejä :D tai jos et ni kannattas koska, ne on tyttöjen pelejä ja jalka pallo on poikien pelejä eikä, tytöt tiedä jalka pallosta mitään

        oon paljon vanhmepi ja isompi ku sinä oon jo, aikuinen kohta sitä paitsi ne ei ole fudiksen mm kisat vaan jalka pallon mm kisat kyl minä tiedän kun olen, pelannut jalka palloa pidempään kun sinä olet syntynt

        Oh dear god. Joo tota, onneksi emme huomaa että sinä(kin) olet jonkimmoinen 10v pentu joka luulee tietävänsä jotain. Se on kyl totta et jos oot 10v nii useimmiten tytöt siinä iässä pelaa "ponipelejä" tms. ja hyvä niin.
        Itehä oon 15v tyttö ja ainoot pelit mitä joskus pelaan poikien kans, useimmite veljienkaa, on änäri tai fifa koska tosiaan ne on ainoita pelejä joita osaan pelata ja mitä ees kiinnostaa pelata. Olen puhunut, kiitos.


      • hei homppeli poju sinä

        Sinä et varmaan edes tiedä mitä on jalkapallo kun et osaa ees kirjottaa sen nimee oikein lol


      • pelasin fifaa pojan kaa
        surrounded by idiots kirjoitti:

        Oh dear god. Joo tota, onneksi emme huomaa että sinä(kin) olet jonkimmoinen 10v pentu joka luulee tietävänsä jotain. Se on kyl totta et jos oot 10v nii useimmiten tytöt siinä iässä pelaa "ponipelejä" tms. ja hyvä niin.
        Itehä oon 15v tyttö ja ainoot pelit mitä joskus pelaan poikien kans, useimmite veljienkaa, on änäri tai fifa koska tosiaan ne on ainoita pelejä joita osaan pelata ja mitä ees kiinnostaa pelata. Olen puhunut, kiitos.

        Mmm...oonha mäki niiku sen 14v. tyttö,et juu....


    • Minääää98 (:

      Siis täähän riippuu ihan pojasta - mä ite kun en oo ikinä suuremmin välittänyt mistään peleistä, nii ei toi mulle mikään ihmeellinen juttu olis, paitsi siinä mieles et joku tyttö haluais olla kun kanssa :)

      • pelasin fifaa pojan kaa

        okei. Tekisin romaanin niiku äskön ton pikkupojan (tai tytön,ei mahotonta)vastaukseen vastasin....mut en jaksa ku huomen aikane herätys....


    • EagleOfLightAndNight

      Oisin, et liity ihmees seuraan, sielunsisar! Kuka jonne pitäis tytön kanssa pelaamista nolona? XD

      • ,vyslkccdrbfeioeefbll

        niimpä^^


      • sertyui8

        isot pojat ei pelaa jalka palloa tyttöjen, kanssa vaan keskenään mies porukassa koska on noloa pelata tyttöjen kanssa. tytöt pelaavatt keskenään hevos pelejä


      • ttt6
        sertyui8 kirjoitti:

        isot pojat ei pelaa jalka palloa tyttöjen, kanssa vaan keskenään mies porukassa koska on noloa pelata tyttöjen kanssa. tytöt pelaavatt keskenään hevos pelejä

        sanoi Matti 4v.


    • Surkutulee

      Miksi te kaikki kirjoitatte niin huonosti? Itkettää... Käykää koulut loppuun.

      • hahahurvot

        Niimpä ;D


      • Entäs jos?
        hahahurvot kirjoitti:

        Niimpä ;D

        Hei mitäs jos tällä kyseisellä ihmisellä on vain joku mielenterveyshäiriö ja ei tämän takia osaa kirjoittaa kunnolla vaikka olisikin aikuinen.
        Tai sitten se toinen vaihtoehto on että se on joku 1lk pikkukakara joka luulee olevansa kova poika..
        Tähänki pitäs olla joku ikäraja koska eihän ekaluokkalainen ole vielä "nuori", vaan lapsi. Mutta joo nyt loppuu tämä saarnaus, päästän teidät lapsukaiset nyt jatkamaan kinasteluanne :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      7936
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2892
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      120
      2198
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      11
      1616
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1374
    Aihe