Moro! Mä oon virosta kotoisin olen muuttanut suomeen vuonna 2005 14vuotiaana. Mulla on vaan erittäin hyviä kokemuksia suomalaisista kavereita sain heti ja tosi paljon. Joskus koulussa joku saattoi "haukkua" poron vituksi mutta mä vaan nauroin enkä ottanu sitä kovin vakavasti sillä suomessa on 5miljoonaa asukasta ja täällä on monenlaista kulkijaa. Nyt tällä hetkellä tuntuu siltä että onko kaverit unhotanu että oon virosta kotoisin.
virosuomi
5
117
Vastaukset
- helsinkiläinen
Tietenkin jos olet maassa (Suomessa) maan tavalla kukaan ei välitä mistä tulet.
- Vana peer
Tere! Mitäs nuoret aikuiset puhuu keskenään, onko mitään juopaa suomalaisten ja virolaisten nuorten keskuudessa?
Toivottavasti ei - me vanhemmat pierut välillä innostutaan käyttämään liikaakin sanan säilää toistemme kanssa ;) - viroonpaska
Saatanan virolainen painu vittuun
- Vana peer
Koitahan nyt kirjoittaa edes viisi sanaa oikein suomeksi jos haluat suomalaisena esiintyä, senkin pikku kiukkupylly. Äläkä tiuski tytöille vaikkeivat he sinusta luonnollisesti pidäkään :D
- Kättä päälle
Hauska että tänne kirjoittaa joku, jolla on omaakin kokemusta. Ettei vaan ole noita tynnyrissä kasvaneita, jotka revittelevät omia ennakkoluulojaan.
Amerikasta on sanottu, että se on kansojen sulatusuuni.
Kyllä meidänkin virolaisten kanssa pitäisi pystyä yhdessä elämään, niin kai suurin osa tekeekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005167733- 2312682
- 262581
- 1611940
- 1141788
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?51502Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21376- 761203
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621178IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41155