Moro! Mä oon virosta kotoisin olen muuttanut suomeen vuonna 2005 14vuotiaana. Mulla on vaan erittäin hyviä kokemuksia suomalaisista kavereita sain heti ja tosi paljon. Joskus koulussa joku saattoi "haukkua" poron vituksi mutta mä vaan nauroin enkä ottanu sitä kovin vakavasti sillä suomessa on 5miljoonaa asukasta ja täällä on monenlaista kulkijaa. Nyt tällä hetkellä tuntuu siltä että onko kaverit unhotanu että oon virosta kotoisin.
virosuomi
5
125
Vastaukset
- helsinkiläinen
Tietenkin jos olet maassa (Suomessa) maan tavalla kukaan ei välitä mistä tulet.
- Vana peer
Tere! Mitäs nuoret aikuiset puhuu keskenään, onko mitään juopaa suomalaisten ja virolaisten nuorten keskuudessa?
Toivottavasti ei - me vanhemmat pierut välillä innostutaan käyttämään liikaakin sanan säilää toistemme kanssa ;) - viroonpaska
Saatanan virolainen painu vittuun
- Vana peer
Koitahan nyt kirjoittaa edes viisi sanaa oikein suomeksi jos haluat suomalaisena esiintyä, senkin pikku kiukkupylly. Äläkä tiuski tytöille vaikkeivat he sinusta luonnollisesti pidäkään :D
- Kättä päälle
Hauska että tänne kirjoittaa joku, jolla on omaakin kokemusta. Ettei vaan ole noita tynnyrissä kasvaneita, jotka revittelevät omia ennakkoluulojaan.
Amerikasta on sanottu, että se on kansojen sulatusuuni.
Kyllä meidänkin virolaisten kanssa pitäisi pystyä yhdessä elämään, niin kai suurin osa tekeekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3633739Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091383- 941247
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651024Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass13861Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58847- 38840
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60829- 65821
Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11817