virosuomi

suomiviro....

Moro! Mä oon virosta kotoisin olen muuttanut suomeen vuonna 2005 14vuotiaana. Mulla on vaan erittäin hyviä kokemuksia suomalaisista kavereita sain heti ja tosi paljon. Joskus koulussa joku saattoi "haukkua" poron vituksi mutta mä vaan nauroin enkä ottanu sitä kovin vakavasti sillä suomessa on 5miljoonaa asukasta ja täällä on monenlaista kulkijaa. Nyt tällä hetkellä tuntuu siltä että onko kaverit unhotanu että oon virosta kotoisin.

5

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helsinkiläinen

      Tietenkin jos olet maassa (Suomessa) maan tavalla kukaan ei välitä mistä tulet.

    • Vana peer

      Tere! Mitäs nuoret aikuiset puhuu keskenään, onko mitään juopaa suomalaisten ja virolaisten nuorten keskuudessa?

      Toivottavasti ei - me vanhemmat pierut välillä innostutaan käyttämään liikaakin sanan säilää toistemme kanssa ;)

    • viroonpaska

      Saatanan virolainen painu vittuun

      • Vana peer

        Koitahan nyt kirjoittaa edes viisi sanaa oikein suomeksi jos haluat suomalaisena esiintyä, senkin pikku kiukkupylly. Äläkä tiuski tytöille vaikkeivat he sinusta luonnollisesti pidäkään :D


    • Kättä päälle

      Hauska että tänne kirjoittaa joku, jolla on omaakin kokemusta. Ettei vaan ole noita tynnyrissä kasvaneita, jotka revittelevät omia ennakkoluulojaan.
      Amerikasta on sanottu, että se on kansojen sulatusuuni.
      Kyllä meidänkin virolaisten kanssa pitäisi pystyä yhdessä elämään, niin kai suurin osa tekeekin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2644
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1952
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1423
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1295
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1290
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1201
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1121
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1065
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 19
      1031
    Aihe