miksi

yksityisyys

Olen monesti miettinyt sitä,kun iltalenkillä olen.Miksi ihmiset pitävät verhot auki kun sisällä on kaikki valot päällä ja näkyy ulos???Kerrostaloissa usein,eikö se häiritse elämää,kun jokainen näkee mitä talossa tehdään????Tämä ei ole mikään pila kysymys ihan asiallisia vastauksia pyydän.Minusta on outoa.

88

1634

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ymmärrä

Olen joskus miettinyt ihan samaa. En voisi tuntea oloani kovinkaan kodikkaaksi tai rentoutuneeksi jos pitäisi elää kuin näyteikkunassa. Jokaisen oma asiahan tuo tietysti on että miten tykkää tehdä. Itse pidän pimeän aikaan kaihtimet kiinni.

• Anonyymi

He eivät ole samanlaisia autisteja kuin te kaksi edellistä kirjoittajaa. eikä pidä tuijotella kenenkään koteihin.

• elä kato

Realielämän BB:tä ihminen katsoo sisälle vaikka ei halua.

• luulisin näin

On sellainen ihmisryhmä olemassa, jotka yksinkertaisesti haluavat tulla nähdyksi eli tuntevat jonkinlaista mielihyvää kun heitä katsotaan.
      Esimerkiksi on ihmisiä, jotka pukeutuvat kaikkina vuodenaikoina sellaisiin kirkkaisiin väreihin, jotka heille ei edes välttämättä sovi tai pue heitä. Silti he haluavat jollain keinoin tulla huomatuksi.
      Lisäksi on näitä muunlaisia itsensäpaljastelijoita, jotka käyttäytyvät epäsiveellisesti esim. yleisillä paikoilla ja haluavat tulla huomatuksi eli tuntevat jotain sairasta mielihyvää siitä kun heitä katsotaan.

• eliksiiriBotswana

Sitten on sellaisia erektio häiriöisiä narsisti homoja jotka kateus päissään huutelee "häää katsokaa minua"

• Mitä tollotat?

on sellaisiakin akkoja, jotka kulkee illat, sekä yöt toisten pihoissa ikkunoista sisään töllöttämässä.
      Itseäni ei haittaa ovatko ihmisten verhot kiinni, vaiko auki.
      Eteenpäin kävellessä lenkillä, olen lenkillä, enkä kyttäilemässä ihmisten koteihin.
      Ikkunasta saa katsoa ulos, mutta sisään kurkkiminen onkin jo toinen juttu. Jos töikseen kyttäilee ikkunoita ja sitten täällä kirjoittelee, niin ei vissiin ole kotona ketään.

• verot

samalla haaskalla olette

• ootko töllöttäjä

Taitaa vaan siellä olla semmoinen ukko,joka kiertelee "lenkillään" toisten pihat ym. Tällä ukolla on sitten KAIKKI KOTONA!!!!!!!

• hajareishi

Minä en jaksa verhoja vedellä kiinni jatkuvasti, tykkään nähdä ulos, ja minun mielestä on sen häppee kuka möllöttää jos minä vaihdan vaatteita.

Pitäisikö sitä asua niinkuin kellarissa? Mitään ei sais näkyä eikä kuulua.

Nolompaa on kurkkia toisten kämppiin.

Hahhahhah

• eikös225

Ankeaa kai se on verhot kiinni sisällä istua jos ei ulos näe?

• Ei hyötyä

Eipä siitä ikkunasta paljon ulos näe pimeällä, jos valot on sisällä päällä. Ulkoa sisälle kyllä näkyy liiankin hyvin. Mutta jos on exhibitionistisiä taipumuksia, niin antaa mennä vaan.

• Anonyymi

Meillä on toisen puolen ikkunat metsään ja toisen puolen kadulle ja kolmas kerros. Ei ole kukaan kukkinut sisälle ...

• En kyllä uskaltais!

On katsokaas olemassa sellaisiakin ihmisiä, jotka tykkäävät katsella ikkunasta sieltä avautuvia maisemia, olkoonkin ne sitten vaikka hämäriä talvimaisemia joita ei valaise kuin himmeät katuvalot. Eivät kaikki halua istua verhojen takana pimeässä paskat housuissa peläten että apua, näkeekö joku nyt minut!

• Yks vaan

En asu paikkakunnalla, mutta liikun laajasti Suomessa. Olen kiinittänyt huomion tuohon verhoasiaan. Eli kun etelästä lähtee kohti pohjoista niin mitä pohjoisemmaksi mennään sen vähemmän on verhot edessä. Tuskin liittyy mihinkään itsensä esille tuomiseen. Pikemminkin ihmisten avoimmuuteen ja luottamukseen toisia ihmisiä kohtaan. Täällä etelässä välillä ihmettelee, että miksi yleensä ikkunoita rakennetaan taloihin.

• jagralli

No käypäs kävelyllä esim Helsingin etu-Töölössä. Siellä kyllä näkee ihmiseten asuntoihin, ei ole kaikilla sälekaihtimia. Tidän, että moni pitää sälekaihtimia rumannäköisinä, jotka sopivat esim huonosti yhteen tyylikkään sisustuksen kanssa. Mutta minä en rupea kenenkään takia sulkemaan verhojani, jos se pää kääntyy kuin pöllöllä ja on pakko katsoa talostamme sisään, niin antaa palaa. Ei ole salattavaa.

• PukuPäälläPönötystä?
        jagralli kirjoitti:

No käypäs kävelyllä esim Helsingin etu-Töölössä. Siellä kyllä näkee ihmiseten asuntoihin, ei ole kaikilla sälekaihtimia. Tidän, että moni pitää sälekaihtimia rumannäköisinä, jotka sopivat esim huonosti yhteen tyylikkään sisustuksen kanssa. Mutta minä en rupea kenenkään takia sulkemaan verhojani, jos se pää kääntyy kuin pöllöllä ja on pakko katsoa talostamme sisään, niin antaa palaa. Ei ole salattavaa.

Ei ole salattavaa, mutta eipä sitä kehtaisi kalsarisillaan kotona oleskella jos kaihtimet olisivat auki. Välillä sitä vain haluaa olla mahdollisimman rennosti.

• Anonyymi
        jagralli kirjoitti:

Hyvä huomio!

• toinen täällä

Olet oikeassa "yks vaan
      Täällä pohjolassa on kaikki ihmiset "rehellisiä " niin kuin on etelässäkin.
      Ero on vain siinä. että vielä reilumpaa on itse kunkin elää vaikka ovet auki,
      tai lukitsematta.
      Minä katselen ikkunastani milloin haluan, ja miten pitkään.
      Suljen verhot tai en sulje.
      Olen kyllä huomannut että joillain on tapana töllistellä sisälle, mutta siitä
      vaan, ei häiritse minua , huvittaa vaan mikä meillä on heidän, koska sitä
      pitää vartioida ikkunan ulkopuolelta.
      Tietenkin voi olla niinkin, että minun tavaroitani himoitsee joku toinenkin,
      tai luulee niitä omaksensa, mutta on reilumpaa tulla sisälle selvittämään
      asia.
      Ryöstö mielessä ei kannata vaivautua, koska siihenkin olen varautunut
      pätevillä lääkkeillä.

• kurvien kuikkija

Minä menen katselemaan paikkoihin, jossa näen naisten pyöreitä muotoja.

• kuti mällistä

tuleppa tirkisteliä ottmaan hanskaamaan ikkunani taa niin ilpparin kuti saattaa napsahtaa pikkupiliisi

• Muna haukkojako?

Hei sinä ihmisten ikkunoiden "avoimuudesta" kärsivä lenkkeilijä, vaihdappa kurssia.
      Paloisvuorella on metsää sekä kauniita maisemia, lisäksi Iisalmi on niin pieni kaupunki, etteikö asumatonta lenkkimaastoa löydy helposti.
      Illasta toiseen ja jatkuvasti samat lenkkikiemurat tehdessäsi, tiedät varmaan jo ketä missäkin asuu ja minkäväriset kalsarit kelläkin on:)
      Melkein arvaan eräät kaksi akkaa, jotka kiertelee toisten talojen kupeissa ja tollottavat sisälle. Toinen on aika kova kailottamaan siihen kännykkäänkin.
      Millähän asialla lienöövät?

• ???

Eikös ikkunat ole sitä varten että niistä katsotaan sisältä ulos ja niistä tulee valoa??

• Anonyymi

ikkuna on siis diodi.

• Ihme mummu

Olen usein iltalenkilläni ....lässyn lässyn....

Kyllä jotkut ovat ihan ilta-yö lenkillään kyttäilemässä toisten ihmisten etupihoja, jättämättä rauhaan takapihojakaan.
      Usein ikkunasta ulos katsoessani, olen nähnyt saman mummon pipo päässä tuijottavan ikkunamme alla.
      Tuo mummo on varmaan jo yli viisikymmentä vuotta ja yöt se tuolla kävelee.
      Pitääkö pelätä hautooko se jotain mielessään, uskaltaako enää nukkua kotonaan.
      Sekin puhuu puhelimeen melkein aina jos se yksin liikkuu.
      Onko se Suomalainen vaiko joku muu maalainen?

• Anonyymi

Yksinäisyys pistää kyttäämään.

• kulkuset

onk sulla nastalenkkarit, sellaset keltaset heijastimilla?

• helistimet

ee oo ku tarralenkkarit punasilla välkkyvillä valoilla.

• Jooh!
        helistimet kirjoitti:

ee oo ku tarralenkkarit punasilla välkkyvillä valoilla.

Sen minä vielä jonain ymmärrän, että uteliaat kyttää omasta ikkunasta ulos, mutta se, että toisen ikkunasta sisään. Huh!

• kompro missi
        Jooh! kirjoitti:

Sen minä vielä jonain ymmärrän, että uteliaat kyttää omasta ikkunasta ulos, mutta se, että toisen ikkunasta sisään. Huh!

Tämäkin keskustelu ryöstäytyi täysin pois aloittajan alkuperäisestä asiasta.

Eiköhän monilta huhuilta ja juoruilta vältyttäisi, jos jokainen asunnon omistaja
        katutasossa pitäisi PIMEÄLLÄ verhot kiinni.
        Tirkistelijöitä riittää sekä sisälle, että ulospäin. Jos joku haluaa olla "näyte-
        ikkunassa" ja esitellä sulojaan ulkopuoliselle, on jonkinmoinen sairaus.
        Samoin se, joka ulkopuolelta tulee kurkkimaan toisen asuntoon.

Luojamme loi ihmisen omaksi kuvakseen, mutta olisi hän voinut paremminkin
        onnistua!

• Hullulle!
        kompro missi kirjoitti:

Tämäkin keskustelu ryöstäytyi täysin pois aloittajan alkuperäisestä asiasta.

Eiköhän monilta huhuilta ja juoruilta vältyttäisi, jos jokainen asunnon omistaja
        katutasossa pitäisi PIMEÄLLÄ verhot kiinni.
        Tirkistelijöitä riittää sekä sisälle, että ulospäin. Jos joku haluaa olla "näyte-
        ikkunassa" ja esitellä sulojaan ulkopuoliselle, on jonkinmoinen sairaus.
        Samoin se, joka ulkopuolelta tulee kurkkimaan toisen asuntoon.

Luojamme loi ihmisen omaksi kuvakseen, mutta olisi hän voinut paremminkin
        onnistua!

"Kompro missi"

"Luojamme loi ihmisen omaksi kuvakseen, mutta olisi hän voinut paremminkin onnistua"

Yllä kirjoitetun perusteella ilmiannoit itsesi, että tirkistellyt olet joidenkin ikkunoiden alla.
        Muussa tapauksessa tarkoitit kai itseäsi.
        Muuten millainen kuva sinulla on ylipäätään Luojasta, joka loi ihmisen omaksi kuvakseen?
        Oletko itse mielestäsi onnistunut luomus ja sillä perusteella katsot oikeudeksesi tulla toisten ikkunoista sisälle tirkistelemään?

• kompro missi
        Hullulle! kirjoitti:

"Kompro missi"

"Luojamme loi ihmisen omaksi kuvakseen, mutta olisi hän voinut paremminkin onnistua"

Yllä kirjoitetun perusteella ilmiannoit itsesi, että tirkistellyt olet joidenkin ikkunoiden alla.
        Muussa tapauksessa tarkoitit kai itseäsi.
        Muuten millainen kuva sinulla on ylipäätään Luojasta, joka loi ihmisen omaksi kuvakseen?
        Oletko itse mielestäsi onnistunut luomus ja sillä perusteella katsot oikeudeksesi tulla toisten ikkunoista sisälle tirkistelemään?

"Hullulle"

Et näköjään ymmärrä sarkasmia= purevaa ivaa, tarkoituksellista ja peittele-
        mätöntä loukkaavaksi tarkoitettua "herjaa" kanssaihmiselle jne....!

Miten siteerauksessa, "Luojamme loi ihmisen.......jne, ilmenee, että olisin
        koskaan tirkistellyt joidenkin ikkunoiden alla tai yllä?
        En ole koskaan tirkistellyt, enkä tule tirkistelemään!

Tuo em. siteeraus ei ole minun keksimäni, vaan se esiintyy mm. "Siunattu
        hulluus"-näytelmässä, kansakoulunopettajan toteamana, jos et satu
        tietämään.
        Tuo lainaus sopii erittäin hyvin sinulaisiisi påskanpuhujiin ja pikunråiskaajiin,
        jotka yrittävät sotkea asiallisia keskusteluja mm. 24-sivustoilla!

• Gurrrr.....
        kompro missi kirjoitti:

"Hullulle"

tietämään.
        Tuo lainaus sopii erittäin hyvin sinulaisiisi påskanpuhujiin ja pikunråiskaajiin,

"Kompromissi"

Itse taidat valua joka paikkaan, niin täynnä tuota "sarkasmiasi"-
        Kyllä minä toki tuon sana tarkoitusperän tiedän, mutta sinun "teatterikoulusi" ei siihen tietoa ole antanut.
        Poimit tuonkin tietosi Wikipediasta, noin sanan Sarkasmi analysointi alkaa Wikipediassa.
        Siis älä siritä siinä tämän enempää, en viitsi vastata heinäsirkoille.

• Anonyymi
        kompro missi kirjoitti:

"Hullulle"

tietämään.

Säädettävä kondensaattori.

• doctorNYRKKI

Meeijjjän Heekki tuloo kavereeneen, jos ikkunoessa ee oo verhot allaala.

Ottavat hieman äetin antamia aeneeta ja sitten tulloovat.

• Anonyymi

Vanha ketju mutta hyvin ajnkohtainen. . . .Minua kyllä häiritsisi jos ei olisi verhot ikkunan edessä. En myöskään pitä tästä muodista että "kaikki näytetään". Asun vanhalla pientaloalueella, jonne rakennetaan uudistaloja. Ikkunaseinä suoraan meidän pihaa ja ikkunoita päin. Epämiellyttävä näkymä suoraan ikkunani edessä on 2 ikkunaseinätaloa, jossa kaikki valot päällä iltakaudet. Olen asiakastyössä enkä halua katsella kämpässään liikkuvia ulkopuolisia ihmisiä enää vapaa-aikana, vaikka ne ei mitään sopimatonta tekisikään. En vain pidä siitä että sieltä näkyy ihmisiä, välillä tila myös näyttää kuin huonekalunäyttely olisi meneillään. Helppo tuollaisten on huudella, jotka vain kulkevat näiden ohi, eri asia on kun tämä on jokapäiväinen näkymä omasta kodista. Sellainen on minun ikkunanäkymä. Vihaan sitä!

• Anonyymi

Voe voe, on se kyllä kauheeta. Jaxuhalit.

• Anonyymi

Ymmärrän täysin....

• Anonyymi

Minäpä olen ihmetellyt miksi monessakin kerrostaloissa pidetään sälekaihtimet "kiinni" keskellä päivääkin. Jokainen elää tietenkin tyylillään.

• Anonyymi

Kesähelteellä voi ollakin verhot kiinni jos haluaa ettei asunto ole kuuma pätsi.

• Anonyymi

Jos aamulla on pimeää kotoa lähtiessä ja iltapäivällä on pimeää takaisin tullessa, niin turhapa niitä on silloin aukoa. Mekanismi vain kuluu turhaan.

• Anonyymi

Onhan se mukavampi kun saa katsella ikkunasta kun kyyhöttää verhojen takana. Eihän sitä ulkoapäin tartte tollottaa sisälle jos ei halua nähdä mitä kenenkin kotona tapahtuu.

• Anonyymi

🎯🎯🎯

• Anonyymi

Minun mielestäni on kivempi kun verhot on auki, näkyy että on elämää, ei sitä tarvitse ulkoa tai viereisestä talosta toisten asuntoihin kyttäämällä kytätä.
      Ankean näköistä jos kaikilla verhot tiukasti kiinni eikä talosta näy valon pilkahdustakaan ikkunoista. Elämää täytyy olla ja näkyä.

• Anonyymi

Tuusniemen Kosulan kylässä asuu ukko jolla on monta kertaa vuorokaudessa verhot ja ovet auki koko internet maailmaan.

• Anonyymi

Onko se sinun kaveri kun noin nopeasti kirjoitit siitä takaapäin.

• Anonyymi

Saako munasillaan olla kotonaan jos on valot asunnossa ja verhot auki?

• Anonyymi

Saa olla kadullakin munasillaan siihen asti kun joku kukkahattutäti on soittanut poliisit .

• Anonyymi

Eihän asuntoihin saa tuijotella se on kotirauhanpiirin aluetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saa olla kadullakin munasillaan siihen asti kun joku kukkahattutäti on soittanut poliisit .

Joku kysyi että saako olla munasillaan kotona no saa vaikka vi..usillaan🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taloyhtiön toimitusjohtajalta tuli sähköpostilla viesti että joku on valittanut että me seurataan ikkunasta kulkijoita. Siihen vastasin että on se kumma että ei saisi ikkunasta ulos katsoa .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taloyhtiön toimitusjohtajalta tuli sähköpostilla viesti että joku on valittanut että me seurataan ikkunasta kulkijoita. Siihen vastasin että on se kumma että ei saisi ikkunasta ulos katsoa .

Oikeesti? Jo on aikoihin eletty. Jos ei ikkunasta saa katsoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskomatonta että joku toimitusjohtaja edes puuttuu lähettämään moista, noin lapsellista viestiä. Kertoo paljon asioiden priorisoinnista. Ikkunasta saa katsoa, mikään mahti maailmassa ei voi kieltää sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpsön pöpsö.

• Anonyymi

Luin Iltalehdestä asumisartikkelijutun, jonka aihetta joskus miettinyt. Eli miksi jotkut ihmiset säilyttävät tavaraa rappukäytävässä tai luhtikäytävillä on erinäisiä esineitä tai istutuksia. Esim: kannattaa perehtyä mitä sanoo pelastuslaki. Kiinteistönhoitajienkin tulisi olla valppaampia että mitä siellä käytävillä on sellaista mikä,sinne ei kuulu. Hyvä ja selkeä artikkeli, kantsii lukea.

• Anonyymi

Koskeeko pelastuslaki myös avoimilla luhtikäytävillä pidettäviä koristeita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaankin, kerrostaloissa ainakin rappukäytävässä sallittu ainoastaan ovi koriste.
        Ei edes kynnysmattoa saa oven eteen laittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaankin, kerrostaloissa ainakin rappukäytävässä sallittu ainoastaan ovi koriste.
        Ei edes kynnysmattoa saa oven eteen laittaa.

Rappukäytävä on mielestäni eriasia kuin luhtikäytävä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Petterinkulman luhtikäytävillä ei saa pitää muuta kuin ovikoristetta. Poikkeus vahvistaa säännön: yksi mummo tarvitsee kolmannen kerroksen hissin lähelle muovituolin, johon voi istahtaa hissiä odottamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Petterinkulman luhtikäytävillä ei saa pitää muuta kuin ovikoristetta. Poikkeus vahvistaa säännön: yksi mummo tarvitsee kolmannen kerroksen hissin lähelle muovituolin, johon voi istahtaa hissiä odottamaan.

…tuonsisältöisen heippalapun oli tytär teipannut hissin oveen kun tuoli oli jo kolmannen kerran kadonnut porraskäytävästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saakos hiekkaa olla hississä ja likaista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saakos hiekkaa olla hississä ja likaista?

Ovimatto on tarpeen että hiekka ei kantaudu sisään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sepeli kantautuu käytäviin ja hissiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko oma moottorikelkka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rappukäytävä on mielestäni eriasia kuin luhtikäytävä.

Entä muurametalossa ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta sitä mattoa ei saa pitää rappukäytävän puolella. Putsaa kenkäsi ennen kuin edes astut rappukäytävään ja matto asuntoon eteisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luhtikäytävä on luhtikäytävä. Jokainen voi käyttää maalaisjärkeään ja miettiä että jos tulisi tilanne jossa pelastushenkilöstön apua tarvitaan niin silloin se liikkuminen tulee olla esteetöntä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luhtikäytävä on luhtikäytävä. Jokainen voi käyttää maalaisjärkeään ja miettiä että jos tulisi tilanne jossa pelastushenkilöstön apua tarvitaan niin silloin se liikkuminen tulee olla esteetöntä.

Äkkiähän nuo tavarat viskaa alas.

• Anonyymi

Jos se helppo näköyhteys helpottaa sellaisia yliuteliaita paranoiaisia jotka luokittelevat sellaisen viholliseksi jonka henkilökohtaisesta elämästä eivät mitään tiedä. Verhojen ikkunoista poistaminen herättää mukamas ympäristössä luottamusta ja kaikki olevinaan hyvin. Mistees työ harmistuneena seuraavaksi kirjoitatta D. ?

• Anonyymi

Joillekkin kuuluu tuottavan harmia myös se kun sama joulukoriste on sitä vaihtamatta uuteen kun ei ole paljoa kulunut vielä useankymmenenvuoden aikana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joillekkin kuuluu tuottavan harmia myös se kun sama joulukoriste on sitä vaihtamatta uuteen kun ei ole paljoa kulunut vielä useankymmenenvuoden aikana.

On kerrakseen huolenaiheita kun lukee näitä kommentteja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kerrakseen huolenaiheita kun lukee näitä kommentteja.

Tottakai, katsos kun osa ihmisistä on vaan niin tyhmiä että toimivat vastoin sääntöjä jotka on laadittu pikkusen korkeimmilla tahoilla, esimerkiksi juuri pelastuslaki. Etenkin vuokrataloissa asuvat tulisi ymmärtää että ei voi toimia niinkuin itse haluaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai, katsos kun osa ihmisistä on vaan niin tyhmiä että toimivat vastoin sääntöjä jotka on laadittu pikkusen korkeimmilla tahoilla, esimerkiksi juuri pelastuslaki. Etenkin vuokrataloissa asuvat tulisi ymmärtää että ei voi toimia niinkuin itse haluaa.

Näin se vaan on!

• Anonyymi

Asiakkaiten Demonisointi käynnissä Jouluna , kannattaa asiakkaat valita kauppa jossa ei haukuta

K-KAUPAT asiakaan tervehtiminen on vartijoille salainen singnaali saattaa olla myymälä varas kyseinen asiakas.. eli jos myyjä tervehtii sinua olet epäilty varas

.

Asiakkaat uhkailevat myyjiä kiihtyvällä tahdilla
      Erilaiset häiriö-, uhka- ja väkivaltatilanteet ovat jopa kolminkertaistuneet vuodesta 2020 lähtien.

K-Kaupan liitto ja Pam ovat kannattaneet pitkään lakia yrityslähestymiskiellosta, mikä sen, että yritys voisi hakea toistuvaa häiriötä aiheuttavalle henkilölle lähestymiskieltoa.

Asiakkaiden epäasiallinen käytös kaupoissa on lisääntynyt, kertovat K-Kaupan liitto ja Palvelualojen ammattiliitto Pam yhteisessä tiedotteessaan. Liittojen mukaan häiriöt lisääntyvät huolestuttavaa tahtia.

60 PROSENTTIA KALLIIMAT TUOTTEET JOULUNA K-KAUPOISSA VEDETTY OIKEIN ÖVERIKSI HINNOITTELU

K-Kaupan alan työnantajat ovat huolissaan epäasiallisesta käytöksestä, sillä se saattaa alkaa heijastua nuorten innokkuuteen hakeutua alalle töihin. Tiedotteen mukaan kaupan ala on elinkeinoelämän suurin työllistäjä ja nuorten suurin työllistä

ON KÄSITTÄMÄTÖNTA ETTÄ NYT OIKEN HAUKUTAA ASIKKAITA VARKAIKSI YMS..JA JOULUKAUPPA KYSEESSÄ

ÄÄNESTÄKÄÄ JALOILLA ASIAKKAAT K-KAUPAT BOIKOTTIIN

KERRAN EMME OLE TERVETULLEITA EMME TULE PITÄKÄÄ TUNKKINNE

60 PROSETTIA KALLIIMAT ROSVOT RYSÖTÖ K-KAUPAT.

JA OIKEN KISSANTAPPAJA LIITOKIN MUKANA PAM MIKKEL NÄKKÄLÄJÄRVI.. SDP KISSAN TAPPAJALIITTOKIN HAUKKUU ASIAKKAAT. SDP

PUUTTINISMI

Kun myyjä tervehtii sinua kaupassa niin se voi tarkoittaa että sinua epäillään jo kun et ole vielä edes tuotehyllyillä. Näin luin YLEn sivuilta. Että silleen.

Seuraavan kerran kun myyjä tervehtii niin vastaan iloisesti että haistappa vittu.

Myyjien mukaan k-kaupan asiakas eläkeläinen ja köyhät lapsi perheet ovat potentiaalisia varkaita aina. vartijat ja myyjät seuraavat , vartijoilla jopa kuvat eläkeläisistä ja köyhistä lapsi perheitä joita vaihtavat k-kauppojen kesken ja ilmoittavat vartijoille ja myyjille epäillyvät taas k-kaupassa eikö kyttäämään.

tutkimuksen mukaa itsepalvelukasaa käyttävä on 90 prosettisesti varas tai varastanut jossain elämänsä vaiheessa k-kaupat.

ja alelaputettuja ostava on 100 prosettisesti varas. varastaahan se nytkin alehinnalla kauppiaalta k-kauppias.

• Anonyymi

Onko verhotkin ylihinnoiteltu joulun ajaksi? Sälekaihtimet ja kynnysmatot?

• Anonyymi

Juuripa hetki sitten Kivirannan s-marketin myyjä tervehti heti sisäänastuessani kauppaan, enkä tuntenut sen tähden itseäni varkaaksi vaan tervehdin takaisin vaikkei minulla s-korttiakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuripa hetki sitten Kivirannan s-marketin myyjä tervehti heti sisäänastuessani kauppaan, enkä tuntenut sen tähden itseäni varkaaksi vaan tervehdin takaisin vaikkei minulla s-korttiakaan.

Kaupoissa on kauppias antanut ohjeet myyjille että asiakkaita tulee tervehtiä, ei ne muuten kassoilla hyvää päivän jatkoa toivottele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo eskorttia mullakaan, mulla on Volvo.

• Anonyymi

Minä taas ihmettelen miksi verhot pidetään kiinni yötä päivää.

• Anonyymi

On se hyvä kun riittää näitä ihmetyksen aiheita. Näitä vaan maailmassa riittää joten ihmetelkää rauhassa.

• Anonyymi

Niin minäkin. Terveysasemankin sälekaihtimet aina kiinni 🤒

• Anonyymi

Kurkistelijoiden takia. Ei minkään muun :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kurkistelijoiden takia. Ei minkään muun :)

Rikkaat haluaa esitellä köyhille rokoo-kalustojaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se hyvä kun riittää näitä ihmetyksen aiheita. Näitä vaan maailmassa riittää joten ihmetelkää rauhassa.

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa.

• Anonyymi

Miksi ihmiset pitävät ovensa lukittuna?

• Anonyymi

Mulla ei oo edes sepalus kiinni.

• Anonyymi

Kristallikruunu voi häikäistä näkyä 😎

• Anonyymi

Naapuritalon rouva esittelee paljaita sulojaan suihkun jälkeen. Mulla ikkuna huurussa.

• Anonyymi

Miksi mietit muiden asioita. Me ei olla ikkunan lähellä useinkaan,eikä sohvamme näy ikkunaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3475
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1878
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1188
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe