Eu- direktiivi

Kuka olen?

Sain tänään psykologisissa tutkimuksissa tiedon tarkkaavaisuushäiriöstä eli löytyi add.
Olen jo keski-ikäinen ja jos Eu:n kriteerit eivät täyty, tulee loppuelämästänikin lähes pelkkää pettymysten sarjaa eli lääkitystä en saa.
Ei ole kivaa kuulla äitini suusta etten ole ollut kunnianhimoinen. Veljenikin mielestä olen vain helpolla elämässä edennyt. Hänellä vaikea-asteinen ad/hd.. Isääni en ole vuosiin tavannut mutta hänellä on vaikeita psyk.ongelmia aina ollut. Pohallani myös todettiin lapsena lievä add.
Niin kauan kuin muistan, olen tuntenut olevani erilainen ja ulkopuolinen. Olin hissukka ja haaveilija.
Nyt olen pimeässä peiton alla ja mietin, miten voin selvitä edes arjesta jos Eu- direktiivit eivät täytykään?
Hoitava lääkäri olisi jo ennen tutkimuksia lääkkeet aloittanut, hänelle olisi riittänyt 200 sivuinen potilaskansioni.
Työelämässä poltan itseni nopeasti loppuun, en pysty vaadittuun tehokkuuteen tai laatu kärsii. Opinnot olleet täyttä tuskaa ja keskeytyksiä on tullut. Sairaslomalla olen ollut yhteen putkeen yli vuoden.
Haluaisin tehdä ja toteuttaa itseäni, elättää itseni omilla ansioilla. Minulta vain puuttuu apuvälineet tehdä niitä toiveitani.
..ja nyt alkaa hiipua viimeinenkin veto, koko elämälle.
Ja parhain lause tuli lääkäriltä" Jos direktiivit täyttyvät, elämänlaatusi tulee muuttumaan paljon paremmaksi".
Nyt vain odottelen parisen kkta, onko mulla elämässä enään mitään toivoa.
Miten kummassa te muut olette jaksaneet odottaa lopullista tietoa?
Entä miten olette selvinneet jos ette olekaan saaneet vahvistusta diagnoosille?
Nyt ahdistaa..

0

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
        Ikävä
        113
        1458
      2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
        Ikävä
        88
        1307
      3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
        Sinkut
        136
        1067
      4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
        Ikävä
        68
        974
      5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
        Ikävä
        39
        917
      6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
        Ikävä
        69
        874
      7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
        Ikävä
        97
        867
      8. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
        Ikävä
        54
        852
      9. Mitä toivot

Välienne olevan?
        Ikävä
        75
        846
      10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
        Ikävä
        39
        784
      Aihe