Onko täällä muita lapsenmielisiä?
Minä olen sellainen. Spotify- (ja muihinkin) soittolistoihini sisältyy muutamien vuosikymmenten takaisten pop-, rock- ja iskelmäbiisien lisäksi myös lastenlauluja. Suosikkilastenlauluni on Lounatuulen laulu, ehdottomasti se Finntrion versio. Ei ole mitenkään epätavallista, että jonakin perjantai-iltana istun mytyssä vilttiin kääriytyneenä ja katselen Youtubesta vanhojen lastenohjelmien tunnareita. (Minä, 21-vuotias aikuinen!) En silti muuten katso lastenohjelmia.
Tosielämä on kylmää ja tylyä. Tykkään kirjoista ja nykyään myös elokuvista. Kai ne ovat minulle jotain pakoa todellisuudesta. Erityisesti tykkään sellaisista tarinoista, jotka on suunnattu aikuisyleisölle, mutta joissa on olennaisena osana tietynlainen sadunomaisuus. Maaginen realismi uppoaa hyvin, mutta sitä on aika vähän tarjolla.
Luonteeltanikin olen lapsenmielinen ja näen kaikessa jotain hauskaa. Tykkään hölmöilystä ja huonoista vitseistä. Silti olen samalla yksinäisyyttä ja omaa rauhaa kaipaava mietiskelijä.
Lapsenmielisyys
4
442
Vastaukset
- Aspergerinfo
Lapsenmielisyys on rikkautta. Kaikki eivät siihen pysty ja joillain se pysyy koko elämän sisäsyntyisesti. Lapsenmielisyys ei tarkoita sitä, että ihminen olisi jotenkin tyhmä, vaan päinvastoin kertoo ihmisen sisäisestä rikkaudesta ja luovuudesta.
- Vauveli65
Minä olen juuri samanlainen ihminen:) Miksi useimmat ihmiset ovatkin niin tosikoita koko ajan? Ei se, että on aikuinen tarkoita että ei saisi pitää hauskaa ja nauraa jollekin ihan yksinkertaiselle asialle:) Jatketaan lapsenmielisinä olemista!
- Hitmusic
Minä olen nyt kohta viiskymmpisenä alkanut ensimmäisen kerran elämässä kuunnella tuota Energy radio kanavaa. Hit music !!!!!!!!!!!!!!!
Ja tanssin täällä kotona sen tahtiin niin ettei kukaan näe. :)
Teini-ikäsenä kuuntelin vakavampaa musiikkia enemmän. - Zikalapsi
Onhan se todettu, että Zika-virus aiheuttaa pienipäisyyden lisäksi Autismin kaltaisia kommunikaatio-ongelmia.
http://www.slate.com/articles/health_and_science/medical_examiner/2016/06/we_know_zika_causes_microcephaly_thanks_to_autism_researcher_alysson_muotri.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525280- 813870
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3222275Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2661912Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171788Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain561362Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951290- 701232
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331197Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172