Onko täällä muita lapsenmielisiä?
Minä olen sellainen. Spotify- (ja muihinkin) soittolistoihini sisältyy muutamien vuosikymmenten takaisten pop-, rock- ja iskelmäbiisien lisäksi myös lastenlauluja. Suosikkilastenlauluni on Lounatuulen laulu, ehdottomasti se Finntrion versio. Ei ole mitenkään epätavallista, että jonakin perjantai-iltana istun mytyssä vilttiin kääriytyneenä ja katselen Youtubesta vanhojen lastenohjelmien tunnareita. (Minä, 21-vuotias aikuinen!) En silti muuten katso lastenohjelmia.
Tosielämä on kylmää ja tylyä. Tykkään kirjoista ja nykyään myös elokuvista. Kai ne ovat minulle jotain pakoa todellisuudesta. Erityisesti tykkään sellaisista tarinoista, jotka on suunnattu aikuisyleisölle, mutta joissa on olennaisena osana tietynlainen sadunomaisuus. Maaginen realismi uppoaa hyvin, mutta sitä on aika vähän tarjolla.
Luonteeltanikin olen lapsenmielinen ja näen kaikessa jotain hauskaa. Tykkään hölmöilystä ja huonoista vitseistä. Silti olen samalla yksinäisyyttä ja omaa rauhaa kaipaava mietiskelijä.
Lapsenmielisyys
4
346
Vastaukset
- Aspergerinfo
Lapsenmielisyys on rikkautta. Kaikki eivät siihen pysty ja joillain se pysyy koko elämän sisäsyntyisesti. Lapsenmielisyys ei tarkoita sitä, että ihminen olisi jotenkin tyhmä, vaan päinvastoin kertoo ihmisen sisäisestä rikkaudesta ja luovuudesta.
- Vauveli65
Minä olen juuri samanlainen ihminen:) Miksi useimmat ihmiset ovatkin niin tosikoita koko ajan? Ei se, että on aikuinen tarkoita että ei saisi pitää hauskaa ja nauraa jollekin ihan yksinkertaiselle asialle:) Jatketaan lapsenmielisinä olemista!
- Hitmusic
Minä olen nyt kohta viiskymmpisenä alkanut ensimmäisen kerran elämässä kuunnella tuota Energy radio kanavaa. Hit music !!!!!!!!!!!!!!!
Ja tanssin täällä kotona sen tahtiin niin ettei kukaan näe. :)
Teini-ikäsenä kuuntelin vakavampaa musiikkia enemmän. - Zikalapsi
Onhan se todettu, että Zika-virus aiheuttaa pienipäisyyden lisäksi Autismin kaltaisia kommunikaatio-ongelmia.
http://www.slate.com/articles/health_and_science/medical_examiner/2016/06/we_know_zika_causes_microcephaly_thanks_to_autism_researcher_alysson_muotri.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904