kun pitää olla niin varpaillaan

joka asiassa

ei saa sanoo sitä ei saa sanoo tuota.. on oltava kuin kusisukassa jatkuvasti ja kokoajan varottava ettei loukkaa jotain tai nolaa itseään...siis vittu mä olen niin täynnä...ei se oo sitä että mä haluun loukata yksittäistä henkilöä tai saattaa kiusalliseen tilanteeseen varsinkaan jos on tunteita. mutta ei munkaan juttuja tarvitse niin haudanvakavasti ottaa. pitää jotain itseironiaa löytyä. ja mistä hemmetistä mä sen tietäisin...tänne voin vain huutaa no mitä sä tai kukaan kuvittelit? et kestä pientä myrskyä mutta kestät ittees viemällä toiselta kaiken!!?? en mä oo se paha mutta en nyt vain voi olla olemattakaan!! ette te voi vedota heti tunteisiin täällä jos joku kissa on pöydällä.

21

464

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt nukkumaan jo

tää vois olla vastaus yhteen irl -viestiin? mut ehkä ei kuitenkaan?

• Laatuviihdettä :)

Ota aspiriini.

• sitäsaamitätilaa

burana toimii nyt ehkä paremmin...pistän huulien väliin ;)

• se oli jotain

selvitystä siitä mitä mä kohtaan ulkomaailmassa ja siks millanen mä oon täällä yhdelle henkilölle ja yleisesti siitä mitä tänne onkaan tullut lauottua. olen ehkä vähän tulinen persoona mutta kyllä tiedän milloin se on ihan aiheellistakin. tässä maassa ois ihan kohdallaan osata suhtautua vähän rennommin itseensä.

• En tiiä kaipaako

Mulle on aivan sama mitä mun kaipaama nainen täällä kirjottaa.

• No kerrohan mulle

No täällähän voi tietty sanoa melkein mitä tahansa, mutta oikeassa elämässä täytyy tietysti ottaa muiden ihmisten tunteet huomioon, jos tahdot olla heidän kanssaan tekemisissä.
      Et kai sä ole sen kummempi kuin muutkaan ihmiset, etkä varmaan itsekään tahtois olla kenenkään sellaisen seurassa, joka esimerkiks haukkuu, mollaa tai mitätöi sua, vai tykkäisitkö siitä ?

Jos sulla on pakottava tarve sanoo ilkeyksiä tai jos sä ajattelet toisista usein ilkeesti tai pidät niitä vähempiarvoisina, joita sulla on oikeus haukkua livenä, niin sulla on asenne- tai tunnevamma, joka johtuu siitä, miten sua kohdeltiin lapsena.

Mitä sulta on viety?

• +358

Juu en oo kirjottanu pahaa kenestäkään yhtään sanaa. Tuskin kukaan pahaa kirjoittaa kaipaamastaan.

• no enhän mä

nyt ketään sentään pilkkaa tai mollaa tai mitätöi en sanoin enkä muutenkaan sellaiseen mitenkään ainakaan tietoisesti pyri. mutta tuntuu vain vähän siltä että se tarkoituksella halutaan niin ymmärtää. onko se silloin toisen vika jos itsellään on niin kamala alemmuuskompleksi että on sama mitä sanoo niin itseensä ottaa. kukaan ei vahingossakaan yritä ymmärtää mun huumoria...no en väitä että se ois jotain nerokkuutta mutta ei sillä nyt tarkoitus ole loukatakaan! en vain voi käsittää kuinka hillittyjä ihmiset voivat tunteineen olla! eikö sieltä oikeasti löydy mitään inhimillisyyttä vai tarvitseeko teidän täydellisyytenne ainaisen narrin...

• Kukas sitten jos et

Se menee katsos niin, että jos sun jutut loukkaa toista, niin sitten sun pitäis opetella olemaan loukkaamatta sitä toista. Jos sun huumori naurattaa sua, mutta loukkaa sitä toista, niin ei se oo kovin hyvää tai hauskaa huumoria.

Kuinka tärkeetä sulle on saada sanottua asioita, jotka loukkaa selkeesti muita?
      Eiks tärkeempää oo, että sun seurassa on hauska ja hyvä olla?

Sen mukaanhan me valitaan ihmiset elämäämme, että niiden kanssa on hyvä olla, vai kuinka?

Ei kai joku valitse tyyppejä elämäänsä, jotka saa olon huonoksi ja musertaa itsetunnon, vai haluisitko sä elämääsi sellaisia tyyppejä?

Mitä väliä sillä on, kuinka heikko tai vahva jonkun itsetunto on?
      Ei kai se ole mikään pointti.
      Pointtihan on olla tahallaan mollaamatta muita.

Kaikki kommunikaatiotaidot joutuu tässä elämässä opettelemaan. Jotkut oppii ne kotoaan, jotkut vasta aikuisena, mokaamisten kautta. Jotkut ei ikinä. Ne kuolee aika yksinäisinä.

Voihan sitä sanoa ääneen ne hyvät ja kauniit tunteet ja ajatukset, jotka tulee mieleen, vai meinaatko ettei se vaadi vahvaa itsetuntoa?

Jos on paljon niitä ilkeitä ajatuksia muista, niin niitä kantsisi kelata, et mistä tunteista ne tulee ja mistä johtuu. Ne pitäis selvittää itselleen, eikä kaataa niitä muiden niskaan, koska ne on sun omia ajatuksia ja tunteita, eikä välttämättä johdu niistä muista ihmisistä.

Jokaisessa ihmisessä on paljon hienoja juttuja ja huonoja juttuja. Riippuu siitä kumpia sitä katselee ja kumpiin keskittyy.

• et ymmärrä

ollenkaan ja väitän ettet edes halua. olen nähnyt kuullut kokenut tämän saman niin monta kertaa. totuus on se että ihmiset ovat vain varpaillaan ja itsepäisiä maailmanomistajia. te/he ette kestä sitä että joku vähän huumorilla näpäyttää tai ravistelee teitä koska se on teille niin noloa. nolostuminen ja häpeä on pahinta mitä teille voi tapahtua ja siksi te taistelette kaikintavoin sitä vastaan. siksi te ette suostu ymmärtämään huumoria ettekä salli sitä että joku onnistuisi hieman potkaisemaan teitä eteenpäin. te kun ette voineet olla väärässä sillä sepä vasta noloa onkin! te olette pelkkiä kankeita suorittajia. te vain väistelette kaikkea ja siksi koko maa on yksi teennäinen kupla. te olette pelkkiä todella rasittavia meedioita jotka välttelee puhumista ja kaikkea sosiaalista ja inhimillistä jottei vain tarvitsisi antaa itsestään mitään mikä voi mennä pieleen.

• 17+8
        et ymmärrä kirjoitti:

ollenkaan ja väitän ettet edes halua. olen nähnyt kuullut kokenut tämän saman niin monta kertaa. totuus on se että ihmiset ovat vain varpaillaan ja itsepäisiä maailmanomistajia. te/he ette kestä sitä että joku vähän huumorilla näpäyttää tai ravistelee teitä koska se on teille niin noloa. nolostuminen ja häpeä on pahinta mitä teille voi tapahtua ja siksi te taistelette kaikintavoin sitä vastaan. siksi te ette suostu ymmärtämään huumoria ettekä salli sitä että joku onnistuisi hieman potkaisemaan teitä eteenpäin. te kun ette voineet olla väärässä sillä sepä vasta noloa onkin! te olette pelkkiä kankeita suorittajia. te vain väistelette kaikkea ja siksi koko maa on yksi teennäinen kupla. te olette pelkkiä todella rasittavia meedioita jotka välttelee puhumista ja kaikkea sosiaalista ja inhimillistä jottei vain tarvitsisi antaa itsestään mitään mikä voi mennä pieleen.

Jokainen on vastuussa sanoistaan, myös näpäyttelijä. Jos näpäyttäjältä kysytään perusteita hänen näpäytykseensä, tulee hänen kertoa se. Jos hän ei kerro, on hän joko lapsi tai jonkin sortin inhokki.

• No sitten

Häpeä on se tunne, joka on kaikkien noiden sun negatiivisten tunteiden ja tekojen pohjalla. Niillä sä siirrät sitä häpeääsi muihin.

Näet sitten sitä omaa häpeääsi kaikkialla.

Ei se muissa ole, vaan sisälläsi, syvälle painettuna, mutta tunnet sen kyllä joka kerta, kun puna nousee niskaasi ja naamallesi.

Emme me muut niin itseämme häpeä. Eikä sinunkaan tarvitse. Kaikilla on oikeus joskus erehtyä.

Jos näet meissä häpeää, se on häpeää sinun käytöstäsi kohtaan.

Kyllä minä ymmärrän, kuten huomaat. Sinun erityislaatusi on minulle tuttu.

Ei sinussakaan ole muuta hävettävää, kuin käytöksesi muita kohtaan.

Tällaisesta näpäyttelystäkö pidät, tässä kuplamaailmassamme?

Jos jatkat samaan tyyliin, niin se on oma valintasi, mutta reaktio tulee olemaan aina sama.

Kun asenne on sama, muiden reaktio on sama.

• siinä sen

näkee kun kaikki pitää selittää ja analysoida niin sitä huumoria itseään kohtaan ei ole. suomalaisille täytyy aina olla joku erityinen syy puhumiseen. asioita ei pitäisi sanoa suoraan sillä siitä te menette niin tolaltanne koska teistä on outoa se että joku vain puhuu lämpimikseen ja on muuten vain avoin sillä te ette itse näe sitä miten kiinni itse olette. siksi te otatte toisen avoimuuden henkilökohtaisesti kun se on teille itsellenne täysin vierasta. maailmalla ihmiset näyttävät tunteensa ja räiskyvät mutta hetken päästä he eivät muista siitä mitään. täällä te puolestanne kyttäätte sitä että joku näyttää tunteensa ja nolaa siten itsensä sillä teille se on noloa. sitten te ette päästä sitä henkilöä siitä nolouden kierteestä pois ja sillä tavoin kohennatte omaa heikkoa itsetuntoanne. teidän käytöksenne on vain niin epäinhimillisen hillittyä ja täydellistä että siihen ei vain pysty kukaan ulkopuolinen eikä haluaisikaan. siksi te olette tässä nyt se nolo. miks se on aina jotain negatiivista jos sanoo hei ettekö te nyt oikeasti näe sitä.

• Huojuva talo
        siinä sen kirjoitti:

näkee kun kaikki pitää selittää ja analysoida niin sitä huumoria itseään kohtaan ei ole. suomalaisille täytyy aina olla joku erityinen syy puhumiseen. asioita ei pitäisi sanoa suoraan sillä siitä te menette niin tolaltanne koska teistä on outoa se että joku vain puhuu lämpimikseen ja on muuten vain avoin sillä te ette itse näe sitä miten kiinni itse olette. siksi te otatte toisen avoimuuden henkilökohtaisesti kun se on teille itsellenne täysin vierasta. maailmalla ihmiset näyttävät tunteensa ja räiskyvät mutta hetken päästä he eivät muista siitä mitään. täällä te puolestanne kyttäätte sitä että joku näyttää tunteensa ja nolaa siten itsensä sillä teille se on noloa. sitten te ette päästä sitä henkilöä siitä nolouden kierteestä pois ja sillä tavoin kohennatte omaa heikkoa itsetuntoanne. teidän käytöksenne on vain niin epäinhimillisen hillittyä ja täydellistä että siihen ei vain pysty kukaan ulkopuolinen eikä haluaisikaan. siksi te olette tässä nyt se nolo. miks se on aina jotain negatiivista jos sanoo hei ettekö te nyt oikeasti näe sitä.

Nyt jamppa (janita?)puhuu asiaa!! jos näille maitonaamoille puhuu tunteistaan tai näyttää ne, he ovat ihan paniikissa ja: MUISTAVAT YHDEN HETKEN PAHAT SANAT PÄIVIÄ KUUKAUSIA AND SO ON...

Hectoria (joka on kyl niinpateettinen joskus) mukaellen: noi elävät läpi kondomin. Brecthän kirjoitti: kansa joka vaikenee kahdella kielellä.

• Hymy sulle...

Tämä sopisi erääseen kissa ja hiiri leikkiin irl elämässä. Mutta kummalla se kusi on enemmän sukassa? Niin tai näin aina on väärinpäin, yhelle kumarrat toiselle pyllistät, ja kun selkäni käännän isket puukolla, ja teet sen hymyillen.

• Huojuva talo

Vinoileeko ihmiset noissa "ota aspiriini" -ohjeissaan?

Ymmärrän sinun kirjoittamasi hyvin, koska olen elänyt juuri kuvaamasi kuvion, ja "elän" yhä.

Itsesensuuri on helvettiä, kuten myös se, ettäjoutuu ajattelemaan koko ajan,mitä sanoo.

Jos sun tekstis kero parisuhteesta, lähde hatkaan kun vielä ehdit. Mä uskon, vaek jo aika vanha oon(48), että voin vielä avata häkin.Suosittelen.

• no sepä

juuri kun aina pitäis jotenkin harkita sanansa eikä sais olla spontaani kun sellanen on myrkkyä ihmisille koska he suunnittelevat kaiken etukäteen siksi kun pelkäävät sitä nolaamista...enkä mä ole koskaan ollut edes mitenkään paha suustani. en vain kestä sellasta linnoittautumista ja kuppikuntia. kyse ei ole parisuhteesta. olen vain pyrkinyt ilmaisemaan itseni täällä sillä tyylillä mitä todeksi elän ja tämä paikka jos mikä kuvastaa hyvin sitä miksi tilanne on kärjistynyt yleisesti sellaiseksi mitä se on. ei se ole sitä mun kohdalla että olisi monta joita tavoittelen. yksi ainoastaan mutta mä olen yrittänyt tehdä selväksi kaiken kokemani perusteella että mä en ole mikään pelinappula täällä enkä missään. koska kaikkihan täällä kuitenkin ovat. internet ja sen palvelut ovat yksi iso pelikenttä ja tämä on suomen sisällä suurin. ei täällä muuten mainostettaisi deitti ja parinhaku sivustoja. no mä en viihdy täällä. mutta ei se tarkoita etten välittäisi. ja ehkä mä en kelvannut ei siinä mitään. mutta kyllä täällä saa yleisestikin keskustella kun kerran epäsuoruus koko teema on kiitos vertaistuesta.

• Anonyymi

Sama tilanne täällä, yleensä teen kaikki väärin. Tultiin eilen bussilla Turun satamaan ja sain kuulla huutoa että istuin väärään paikkaan. Yks bussista poistunut kaveri huomasi tilanteen ja sanoi, että se on henkistä väkivaltaa, sanoin että tiedän ja kiitin häntä. Tuntui hyvältä kun joku huomasi ja tarttui tilanteeseen. Hyviä ihmisiä on edelleen olemassa.

• Anonyymi

Mistä löysit näin vanhan aloituksen vielä? Yli kymmenen vuotta vanha. Mutta hienoa jos olet kohdannut hyviä ihmisiä, ne on harvassa nykyään. Todella harvassa. Äläkä jää väkivaltaan. Tsemppiä!

• Anonyymi

Kuinka suhteesta tehdään mahdoton ei uskalla purkaa tunteitaan tuntemuksiiaan parisuhteessa kun pelkää että toinen suuttuu ja lähtee tai ei hyväksy muuten vaan tunteen purkauksia kun ei kenties itse ymmärrä omia tunteitaan tai ei siedä rehellisyyttä kun ei osaa tai uskalla itse olla rehellinen

• Anonyymi

Lakkaa ny jo kopioimasta muita

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      153
      11021
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      53
      5259
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2473
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      31
      2159
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1721
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1584
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1280
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1206
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      95
      948
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      319
      913
    Aihe