Keuhkoröntgenissä näkyy jotan poikkeavaa. Sanoivat että mahdollisesti rasvakertymä, joka ei ole vakavaa. Onko muilla ollut tuollaista? Mistähän voisi johtua?
Rasvakertymä keuhkossa?
4
555
Vastaukset
- NODUULI
No enpä ole ikinä minä ainakaan kuullut rasvakertymistä keuhkoihin,noduuleja kylläkin löytyy usealta,eivätkä haittaa elämää sen kummemmin.
- Rasvak.
Itse löysin googlaamalla tällaisen:
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2011/10/04/rasvakertymat-keuhkokuvassa
- Näin ymmärsin
No eihän tuosta vastauksesta käynyt ilmi että nimenomaan rasvaa olisi kertynyt keuhkoihin,vaan sisäelinten ympärille??
- kaikenlaista ihmettä
Minulle sanottin myös, että rasvakertymä keuhkossa, mutta myöhemmin joutuivat myöntämään virheenss ja todettin eosinofilinen kasauma. Jonkunsortin tulehdus. Valkosolut eosinofiileja tuossa kasaumassa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855020- 473332
- 1003240
- 1992473
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj322384- 1332029
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171773- 201716
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51649- 1821648