Vallankumous!

Vastarintaan ystävät

Vallankumous palstan politrukkiluotsia kohtaan julistetaan alkaneeksi. Savustetaan hänet ulos!

Teesit:
Palstan tasavertaisuus tulee palauttaa.
Luotsin tehtävänä on ylläpito, ei yllyttäminen ja mielipiteiden ohjailu.
Luotsin tulee olla puolueeton.

22

385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • prookustaa

      eikä välitt sxuallisesti vietteleviä lausuntoja jotka johtattellee kuntakansalaasen pos itse kunta-aasijjoiitteen tarkkaalusta

    • mahtaneeko

      pari kärsäpersusta, kovin järisyttävää vallankumousta saada aikaan.?

      • bääbääbää

        Lampaat kyllä voivat!


    • Hei nimimerkki "vastarintaan ystävät". Vallan kumoaminen on aina ollut yksi lempi teemoistani. Hyvää kirjallisuutta löytyy rivi tolkulla. Suosittelen lämpimästi Frederic Taylorin kirjaa: Berliinin muuri. :)

      Yhteiset teesit:
      Palstan tasavertaisuus on sananvapautta.
      Luotsin tehtävänä on palstan ylläpito.
      Demokratia on enemmistölähtöistä ja
      vähemmistösallivaa.

      • satu ja jaana, mika

        Pysy nyt palstanvalvoja poissa sinulle kuulumattomista sotkuista, etkö pysty - eroa.


      • enemmistölähtöistä:)

        Vastarinnan ystävien ei tarvitse olla huolissaan. Heille ei olla vihaisia. Ehkä ollaan paremminkin myötätuntoisia. Toivoisin, että nyt lopetettaisiin resurssien hukkaaminen ja soudettaisiin yhteen suuntaan eikä ees taas :)


      • enemmistölähtöistä:) kirjoitti:

        Vastarinnan ystävien ei tarvitse olla huolissaan. Heille ei olla vihaisia. Ehkä ollaan paremminkin myötätuntoisia. Toivoisin, että nyt lopetettaisiin resurssien hukkaaminen ja soudettaisiin yhteen suuntaan eikä ees taas :)

        tuo oli Reagania, sinulla on todella tiedostamattasi ongelma


      • S.Arkasmi
        metsamaapv1 kirjoitti:

        tuo oli Reagania, sinulla on todella tiedostamattasi ongelma

        Kipakkaa keskustelua ja toisten syyttelyä: Luotsin erottamiseen tähdännyt aloite ei johda kansanäänestykseen

        "reagan17.7.2014 10:08 6 SULJE
        Hyvää huomenta nimimerkki "24141344". Istuva presidentti häviää harvoin. Luotan siihen näkökantaan joka on yleisesti havaittu oikeaksi, että istuva presidentti on aina vahvemmassa asemassa. Tällainen listojen keräys käsittääkseni vain vahvistaa nykyisessä asemassa olevaa osapuolta. Sen todisteena on historia. =) En ole huolissani, mutta surullinen siitä, että kaikki allekirjoittaneet eivät voi varmasti tietää minkälaisia poliittisia tarkoitusperiä listat todellisuudessa sisältävät. Niiden käyttö on jatkossa enemmän politiikan ja vaalityön tekemistä kuin itse epämääräisen asian ajamista. Kuten kaikessa julkisessa toiminnassa myös tässä asiassa tulisi hyödyntää vain virallisia vaikuttamiskanavia. Olen vahvasti sitä mieltä, että kaikki "kansanäänestykseen" tähtäävät toimenpiteet voivat olla pahimmassa tapauksessa yhtä laittomia kuin ovat niiden tarkoitusperätkin ja tavoitteet melkoisen hämärän peitossa. Krimin opetukset on pidettävä mielessä. Olen puhunut tästä valtuutettujen Sepän ja Remeksen kanssa ja nimenomaan Remeksen. Monelle teistä voi tulla melkoisena yllätyksenä se tosiasia, että me olemme Aimon kanssa miltei päivittäin saman munkkipöydän ääressä. =) Hauskaa."


      • räksytyksen aiheita
        S.Arkasmi kirjoitti:

        Kipakkaa keskustelua ja toisten syyttelyä: Luotsin erottamiseen tähdännyt aloite ei johda kansanäänestykseen

        "reagan17.7.2014 10:08 6 SULJE
        Hyvää huomenta nimimerkki "24141344". Istuva presidentti häviää harvoin. Luotan siihen näkökantaan joka on yleisesti havaittu oikeaksi, että istuva presidentti on aina vahvemmassa asemassa. Tällainen listojen keräys käsittääkseni vain vahvistaa nykyisessä asemassa olevaa osapuolta. Sen todisteena on historia. =) En ole huolissani, mutta surullinen siitä, että kaikki allekirjoittaneet eivät voi varmasti tietää minkälaisia poliittisia tarkoitusperiä listat todellisuudessa sisältävät. Niiden käyttö on jatkossa enemmän politiikan ja vaalityön tekemistä kuin itse epämääräisen asian ajamista. Kuten kaikessa julkisessa toiminnassa myös tässä asiassa tulisi hyödyntää vain virallisia vaikuttamiskanavia. Olen vahvasti sitä mieltä, että kaikki "kansanäänestykseen" tähtäävät toimenpiteet voivat olla pahimmassa tapauksessa yhtä laittomia kuin ovat niiden tarkoitusperätkin ja tavoitteet melkoisen hämärän peitossa. Krimin opetukset on pidettävä mielessä. Olen puhunut tästä valtuutettujen Sepän ja Remeksen kanssa ja nimenomaan Remeksen. Monelle teistä voi tulla melkoisena yllätyksenä se tosiasia, että me olemme Aimon kanssa miltei päivittäin saman munkkipöydän ääressä. =) Hauskaa."

        reagan5.8.2014 21:15
        0
        SULJE
        Hei nimimerkki "Hei Reagan". Olen niin vähän tekemisissä kyseisten asioiden kanssa etten osaa sanoa asiaa tyhjentävästi koska minulla ei ole asioista tarkkoja faktoja. =) Olet varmasti samaa mieltä siitä, että oppositio-hajaryhmien olisi pikkuhiljaa aika alkaa tarkastelemaan yksittäisiä räksytyksen aiheita kaikkia rakentavasti tarkastelemalla kuntalaisten ongelmia paremminkin osana suurta kokonaisuutta


    • mitäs tähän sanot

      uskotaaa, olet osaltasi vaikutanut K-mäki demogratian muuttamisen bisnesenkelien ja veronkiertäjien paratiisiksi

    • s market

      ei sano mittää, on tieteniisä yrittäjien k-kaupassa

    • vaalit häämöttää

      kannattaako persuksia äänestä?

    • kannattaa1

      yläpäätä etupäässä

    • kommarilesta

      pitää tännekki kirjoitta lestoista ja kommareista ni poistuu tää ketju.

      • kommunisti ylpeä

        Kyllähän täälläkin täytyy jokin kommuniteettisuoja ihmisellä olla! Ei saa poistaa.


    • no miltäs

      tilanne näyttä vallankumous rintamalla.Tulleeko siitä mittää,ei hyvältä näytä?.Serihvillä on kova kannatus saitilla.Hää on hoitanu tonttiaan hyvin!!.

    • rauhantekijä

      pannaan lista kiertämään serifin kannatuksesta

      • ni miltäs

        tilanne näyttä kannatus rintamalla.Tulleeko siitä mittää,ei hyvältä näytä?.Serihvillä on kova vastustus saitilla.Hää on hoitanu tonttiaan huonosti!!.


      • on tainnu
        ni miltäs kirjoitti:

        tilanne näyttä kannatus rintamalla.Tulleeko siitä mittää,ei hyvältä näytä?.Serihvillä on kova vastustus saitilla.Hää on hoitanu tonttiaan huonosti!!.

        vallankummous urvahtaa.Kansa on tyytyväistä,paria kärsäpersusta lukkuun ottamata.


    • täh

      mitä se hautajokinen sekoilee

      • nimim. erkki

        Miten on, nauttiiko seriffi palstatoimintansa perusteella luottamusta vai ei? Kommennteja tähän!


    • pinussilvertvis

      Ei nauti !, ei o nauttiinut aikaan menneeseen, eikä aikaan tuleviin; neljääntuhanteenmiljoonaan vuotteen saakka!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      24
      447
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe