Juoppuhulluus

delikan pelko

Mistä ne sairaat ajatukset sikiävät delirium-tilassa ?

Sama kaava--->tarkka-ampujat katolla, asunto täynnä kaapumaisia hahmoja, uhkauksia huudellaan seinien takaa,mikrofoneja joka puolella, esineet leijuvat ja muuttavat muotoaan, näkee rottia, päättömiä ihmisiä, sarvipäiviä demoneja, käärmeitä, hyönteisiä,kärpäset lentää ja surisee.

Kaikki tämä tiedostaen olevansa sekaisin ja näkevänsä vain harhoja , kunnes lopulta harhat ovat niin todellisia että sekoaa täysin ja joku hälyttää apua.

Minulle riitti kerta vuosia sitten, mutta kuulin tuttavani saaneen samanlaisen kohtauksen ja samat oireet.
Ainut keino remmisiteet ja tesolidia tuutista turpaan muutama päivä.
Kaveri sai kohtauksen 2 päivän juomisella, edellisestä kerrasta oli miltei vuosi.

Näyt ja helvetin visiot samanlaiset, sellaisia demonisia näkyjä aikojen alusta ja kaiken kruunasi kaverillanikin demonit ja avaruusolennot.
Onko ihmisillä kollektiivinen alitajunta tai oikeastaan soluilla. Sekoittuuko aivoissa kauhu-ja tiedeelokuvat ja uskonnonopetus lapsesta ja mistä helvetistä ne tarkka-ampujat katolla ?

Lääkäri sanoi vuosia sitten, että uusiutuu jopa muutamasta saunakaljasta ja harhat voi jäädä päälle. Niin pelottavan raju kohtaus, että paatuneena käyttäjänä viinan juominen loppui siihen.

Onko kokemuksia ?
On muuten hengenvaarallinen tila, itse yritin parvekkeen kautta ulos 4 vuotta sitten 3. kerroksesta.

14

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öhöh..

      Olen juonut viinaksia ikäni vaihtelevasti ja normikaavan mukaan lisääntyvästi, ja pari kertaa muut ovat tilanneet piipaan, kun olen kuulemma kouristellut, mistä itsellä ei ole mitään havaintoa kiitos patologisen kännin.
      Pääasiallisin riesa ovat äänihallusinaatiot, kun usein tuppaa ovikello tai puhelin soimaan aivan selvästi ja kirkkaasti, mutta ketään ei ole missään. Pottumoisin on kova koputus oveen.
      Vain kerran piti antaumuksella syynätä jalkoja, kun sukanvarret pullottivat muurahaisista ja niitä vilisti menemään pitkin koipia.

    • hallujen vietävänä

      "Niin pelottavan raju kohtaus, että paatuneena käyttäjänä viinan juominen loppui siihen.

      Onko kokemuksia ?"

      Saman kokenut, harhatkin lähes samanlaiset, lisänä mieletön vainoharhaisuus joka johti lopulta vaaralliseen paniikki käyttäytymiseen.
      Psykiatriselle päädyin, mutta onni onnettomuudessa, tuon kokemuksen jälkeen juomishimot lähti kuin taikaiskusta.
      Se mitä lääkärisi sanoi harhojen päälle jäämisestä on täysin mahdollista sellaisella ihmisellä jolla on alttius (geeniperimä) sairastua skitsofreniaan.

    • Kylmät kädet

      Deliriumiinhan moni muuten kuolee ihan oikeasti. Ilmeisesti sydän ei kestä? Ahdistus ja paniikki on niin voimakas, että keho antaa periksi.

    • Valitan

      Valitan. Yksikin kohtaus vahingoittaa aivoja.
      Tämän jälkeen älyllinen toiminta heikkenee ja hidastuu.
      Henkilö on usein pakkomielteinen, levy jää pyörimään, ahdistunut ilman syytä, unionelmat ja levottomuus vaivaavat.
      Delirium tausta kertoo hoitohenkilöstölle, että ko. henkilö jo vihannes
      tai dementia edessä.
      Näkisivätpä juopot omien aivojensa kuvat.
      Tiedän, että aivokuvista tyhjää löytyy, ns. pikkuaivojen viikset yms. mukavaa.
      Alkoholistin paikka on laitoshoidossa, aurausmerkkinä tai kukkien lannoitteena.
      Aivot on juotu kauan ennen elimellisten vaivojen ilmaannuttua.
      Hyvä puoli on, että aivot elpyvät ja korjaavat toimintaansa, jos pystyy lopettamaan.

    • Kerran kylmis säntäili ympäri kämppää ja etti soivaa puhelinta...yllättäen ei siellä mitään puhelinta edes soinu

      • Kylmät_kädet__

        Kyllä meikä ne hallusinaatiot kestää, mutta voi jumalauta niitä sisuskalukipuja, jos ei kokoajan taisesti alkoholia elimistössä. Saatana monesti ollut varma, että nyt se sydänlihas repesi tjsp, mutta aina lähtee yhdellä Nobelanerilla, kuin mitään ei olisikaan!


      • K_k__

        Ei ihme, että kuulemma päivystys on täynnä "täriseviä juoppoja", kun niin monta kertaa herännyt johonkin ihme kohtaukseen. Kerran kuuma vanne kiristi rintakehän alapuolelta ja tosi kuumeinen olo.

        Tiesin, että nyt tuli akuutti haimatulehtus, mutta se meni ohi. Olin aivan ihmeissään. Tervetuloa alkoholistiksi, Santtu, luvassa on täysi helvetti.. ensin lähtee ulkonäkö, sitten jotain muuta.


      • K_k__ kirjoitti:

        Ei ihme, että kuulemma päivystys on täynnä "täriseviä juoppoja", kun niin monta kertaa herännyt johonkin ihme kohtaukseen. Kerran kuuma vanne kiristi rintakehän alapuolelta ja tosi kuumeinen olo.

        Tiesin, että nyt tuli akuutti haimatulehtus, mutta se meni ohi. Olin aivan ihmeissään. Tervetuloa alkoholistiksi, Santtu, luvassa on täysi helvetti.. ensin lähtee ulkonäkö, sitten jotain muuta.

        Älä höpise,kohtuu käyttöä vain


      • Kylmät_kädet__
        sauna_timppa kirjoitti:

        Älä höpise,kohtuu käyttöä vain

        Meikä oli kans hyvännäköinen, riski nuori mies, ennenkuin rupesin oikeaksi alkoholistiksi. Kun Patonkipojat lopetti toimintansa 2005, niin mulle jäi 200 uskollista asiakasta, joita en mitenkään osannut hyödyntää.

        Yritin epätoivoissaan saada muita ruokafirmoja tekemään samaa hommaa, kuin Patonkipojat teki, mutta ne ei lähtenyt messiin. Ne eivät edes tajunnut, mitä selitin.


      • Kuolema_Kylmäkädelle
        Kylmät_kädet__ kirjoitti:

        Meikä oli kans hyvännäköinen, riski nuori mies, ennenkuin rupesin oikeaksi alkoholistiksi. Kun Patonkipojat lopetti toimintansa 2005, niin mulle jäi 200 uskollista asiakasta, joita en mitenkään osannut hyödyntää.

        Yritin epätoivoissaan saada muita ruokafirmoja tekemään samaa hommaa, kuin Patonkipojat teki, mutta ne ei lähtenyt messiin. Ne eivät edes tajunnut, mitä selitin.

        Ei ne sinun asiakkaita ollut, saatanan narsisti. Ne olivat Patonkipojat Oy:n asiakkaita. Vaikka lähetti pääsi lehteen, niin ei se sitä tarkoita, että omistat ne.


      • Kylmät_kädet__
        Kuolema_Kylmäkädelle kirjoitti:

        Ei ne sinun asiakkaita ollut, saatanan narsisti. Ne olivat Patonkipojat Oy:n asiakkaita. Vaikka lähetti pääsi lehteen, niin ei se sitä tarkoita, että omistat ne.

        Mulla oli kova kunnioitus niitä kahta pomoa kohtaan, en kehdannut myöntää sitä. Ne osasi oikeasti motivoida meikäläistä, työkkäri ei pysty siihen. Toisesta en tiedä, mutta toinen siirtyi Oulun Kärpät -leiriin ja koko toiminta lopetettiin.


    • PasilanHomo

      Kylmis juo päivässä 6 keskaria ja väittää olevansa alkoholisti. Salli mun nauraa.

      • ovipönkkä

        Jokainen omalla tasollaan. Nobe vahvistaa kylmiksen mielisairautta, niin siksi on jo muutaman annoksen jälkeen ihan sekaisin.


      • ovipönkkä kirjoitti:

        Jokainen omalla tasollaan. Nobe vahvistaa kylmiksen mielisairautta, niin siksi on jo muutaman annoksen jälkeen ihan sekaisin.

        Jep,se kaheli elää jossain mielikuvitus maailmassa missä tapahtuu ties mitä. Todellisuudessa jankkaa samoja asioita mielessään ja yhdistelee niistä millon mitäkin sekopäistä juttua ja kuvittelee sitten olevansa jtn vaikka ei ole ikinä muuta ollutkaan kuin kotona piesty patonkihomo. Minun puolesta parempi kun tappais ittensä niin ei tarvis enää lukea nuita kylmiksen sekopää fantasioita


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      147
      2136
    2. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      62
      1522
    3. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      82
      1335
    4. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      9
      1168
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      3
      1017
    6. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      65
      989
    7. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      12
      924
    8. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      50
      899
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      822
    10. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      815
    Aihe