Kun aloitan nyt (olen yheksän), niin olen 19- vuotiaana mustanvyön taekwondo taituri.
10 vuotta eikä suotta.
8
3087
Vastaukset
- werewr
Taidatpa keretä kyllästymään tai ei t-wondo kiinnosta ku rupee naikkoset kiinnostamaan tossa 14 vuoden iässä "sillä tavalla"
- Lapsi
Mitä tarkoitat, ne halua kuin voittaa itseni ja olla Yli itseni?
- minäkin.
luulin...
- JanneM
Ahkeralla treenaamisella voi olla jo 16 vuotiaana mustanvyön taituri ja jo ehkä aiemminkin poomvyön (nuorten puna-musta vyö. dan arvoa vastaava) taituri.
- taekwondoka
kyllä minäkin ajattelin aivan samaa mutta kiinnostuinkin taekwondossa enemmän matsitreeneistä kuin perustekniikkatreeneistä. Olen harrastanut jo monta vuotta ja olen vasta keltavihreällä.
perustekniikkatreeneihin kyllästyy nopeasti- Siniset sukat
Jos olet jo monta vuotta ollut, etkä ole "viisinyt" graduta ensimmäistä oikeaa vyötä (eli vihreää) niin aika löysä jonninjoutava lortti olet.
Onko edes matsimenestystä tullut tuollaisella treenauksella?
Mutta jos tosiaan olet niin matsiorientoitunut kuin väität, niin mikset vaihda lajiin jossa ei muita treenejä olekaan kuin matsi sellaisia? - Jeppe
Siniset sukat kirjoitti:
Jos olet jo monta vuotta ollut, etkä ole "viisinyt" graduta ensimmäistä oikeaa vyötä (eli vihreää) niin aika löysä jonninjoutava lortti olet.
Mutta jos tosiaan olet niin matsiorientoitunut kuin väität, niin mikset vaihda lajiin jossa ei muita treenejä olekaan kuin matsi sellaisia?Niin siis ensimmäinen oikea vyöhän tunnetusti on musta.
- 4 kup
Siniset sukat kirjoitti:
Mutta jos tosiaan olet niin matsiorientoitunut kuin väität, niin mikset vaihda lajiin jossa ei muita treenejä olekaan kuin matsi sellaisia?Jos vain ottelee taekwondossa, niin mitä ihmeen väliä vöiden graduoimisella on? Voihan niitä tietysti muodon vuoksi käydä suorittelemassa..
Veikkaisen vielä että jos on ahkerasti treenannut matsia ja yhtään kykyjä, niin ainakin alempien vöiden kokeet on monelle matsarille aika läpihuuto juttuja, näin olen nähnyt käyvän. (kokeisiin treenattu kerran pari ennen kokeita..)
Ja taekwondossa on seuroja joissa voi treenata vain matsia jos haluaa. Itse treenaan pelkkää ottelua 7 kertaa viikossa. Muut osa-alueet ei tällä hetkellä jaksa kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623