lumi hiutale

hulda

ostin uuden hameen. peilailin peilin edessä. katsoin nuoruuteni palanneen. olen keijujen maassa.

jatkakaa. muttei sitten mitään sopimatonta kiitos.

13

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KAKKA

      LUMI ON TÄYTTÄ PASKAA VARSINKIN HIUTALEET OVAT HOMOJA

      • hulda

        patoutumasi tulvahti ilmoille. kirjoita lisää. hulda lukee. kaipaan talvehtivaa kuutamoa.


    • hulda

      minulle annettiin. nukkuessa se minulta vietiin. haaveiden lailla oletin omistavani hänet. villi viiperin lailla katalasti katosi sumuiseen maailmaan. melkein menetin. kunnes serkkupoika kertoi nähneensä hänet. nippusiteet ja sivuleukkurit taskussa odottelen uuden tapaamisen ajan kohtaa. ei karkaa huldalta hänen lemmittynsä toista kertaa.

      • poni

        kirkon kylällä nähty havainto samista hulda. terveisin ravitallin tytöt.


      • hulda
        poni kirjoitti:

        kirkon kylällä nähty havainto samista hulda. terveisin ravitallin tytöt.

        pinkki päällä, katse ulos. hiutaleet laskeutuvat maahan. jälkeäkään lumessa ei näy. ajatukseni harhailee. aina vain lunta. seinä kello tikittää metronomin tarkkuudella. jotain odotan. katseellani katselen tupla lasien läpi. musiikki taustalla sanelee levottomia sanoja. rytmi ravistelee kaijuttimen kalvoa. kalvo värähtelee elämän merkiksi. dikitaalinen laskin muistuttaa aikaani. cd-levyjä hujan hajan. ilta on tullut. jalkeäkään lumessa ei näy.


      • Haltijatarkummi
        poni kirjoitti:

        kirkon kylällä nähty havainto samista hulda. terveisin ravitallin tytöt.

        Onkos nyt ihan varma, että ette ole erehtynee henkilöstä? Joskus 11 vuotta sitten olin kyllä raveissa, mutta siellä oli hevosten sijasta intiaanimaista teknojytkettä, valoja sekä Westbam-yhtyeen "Celebration generationia", "ravers nature remix"-versiosta pidin eniten - Se kuulostaisi veikeeltä soitettuna Turun tuomiokirkon uruilla.-
        Nopeempaa kuin joku Mendelssonin häävalssi- Ajattelin joskus kysyä lupaa. Siis soittaa sitä biisiä kirkkouruilla, tietysti Jumalan kunniaksi.

        Kyllä sitä kerran olin käymäsä Forssan raveisa ja Ypäjälläkin maneeseilla, mutta olin vain kuskaamasa koulukaveria, joka harrasti ratsastusta. Hänellä oli hevonen nimeltään "Yvette Bell", muistaakseni.

        Tänään Rauhankatu 12b:ssä Herra Jeesus paransi kipeän polveni, sekä pidensi oikean jalkani yhtä pitkäksi kuin vasen, joten voi RAVATA paremmin. Täyttä LAUKKAA olen tullut kotiin heppana vain sählymaila nimeltä Jolly, kun sain vahingossa tehdyksi pari maalia - Ei siis mikään Potterin Harri luudan kanssa.

        On olemassa semmonen pikaevankeliumi, joka menee näin: "Kaikki maailman pahuus tiivistettiin yhteen pisteeseen (Jeesus ristillä vapaaehtoisena), kolmen pävän kuluttua Isä Jumala herätti Jeesuksen henkiin(käytyään hakemassa ennen vuotta 0 syntyneitä kotiin) ja saatana, (joka varsinkin Intiassa päin riehuu tautien ja nälän muodossa), sai Jumalalta vastauksen: "Tuo punainen valotäplä teidän otsassane EI ole mikään kastimerkki, vaan lasertähtäin!!!!...

        Joten Herra sen sanos, että "Nyt sitä läh'tään, silmien välliin saatanaa tähtään." Yökerhosta siis aika siirtyä päiväkerhoon ja kappale "Päivänsäde sekä menninkäinen päättyy sittenkin onnellisesti kaikkien maailman ihmisten kohdalla. POING!!!!! Myös kappaleesta "Haltin häät -"Saana ja Halti, kaikki jotka tota kappaletta on itkenee, saavat toisensa." POINGGGGGGG

        Lisäksi Juliet ja Joonatan , nuo tuulet maailman"- kääntyköön se niitten hyväksi, vinkuu tota kuullessaan. POINGG!!!! Ei sitä pysty enää Ladyhawke-leffaa kattomaan itkemättä. Jos mää olisin hyvä haltiatarkummi, tämmöttis mää toivoisin maailman ihmisille, kiittäen JEESUKSEN NIMESSÄ!!!!- Omat tyttöjutut päättys aina surullisesti tai ne oli varattuja joten mää se vaan rustaan salasia rakkaudentunnustuksia Ruissalon rantahiekkaan, riimukirjoituksella. ilman mitään okkultista merkitystä. Tavallinen kirjotuskieli sekin oli ennen ku joku valopää keksi julistaa senkin pannaan...

        Menkää hakemaan prinssinne. HOPI HOPI.

        Sami S.


    • Sami

      Keijujen maassa eli myös mies, joka oli menettänyt elämästä sellattia asioita, että hän ei koskaan halunnut kasvaa aikuseks saatika viettää normaalia ihmisten elämää. Helinä keiju käytti nimeä Hulda, ravisutti miehen hereille. Ensin tuli hajanaisia toisistaan erillisiä muistoja, sitten tuli vähitellen se arvomaailma, jonka oli saanut kotoa evääksi kaupunkiin muuttaessa.

      Sitten tuli muistikuva ihmisistä kadulla, jotka varastavat ruokansa ,välittävät kamaa ja naisia, joskus melkein ala-ikäisiä, ladattuja pistooleja kaapeissa, ei koskaan rauhallista, valehtelua, epäluottamusta, rahasumma tiettyyn aikaan tai käsi muserretaan, parhaassa tapauksessa jne jne jne...
      Sitten tulee mieleen elokuvateatteri. Peter Pan-elokuva. Wendy puhuu juttuja merirosvoille. Rosvot miettivät mielikuvaa oikeista vanhemmista, perheestä, ruoasta, heidän silmänsä ovat kostuneet kyynelvirrasta. Jossain teatterin viimeisessä penkkirivissä, takaoikealla istuu mies joka itkee hillittömästi, kun tuo kohtaus menee.

      Merirosvot kuuntelevat Wendyä loputtomiin. Sama juttu tuolla kadulla liikuttaa montaakin yksinäistä puistokemistiä. Tunnen muutaman. Toivottavasti heillä ei ole kylmä. En voi majoittaa kaikkia, vaikka joskus yritin.
      Huldalle en suo suukkoa huulille. Sen sijaan menen polvilleni, suutelen hänen kättään kunnioituksesta, häippäsen ja otan sen vastuun mikä minulle kuuluu. Ensin itestäni ja sitten loput. Minä lennän....
      Sami.

      • hulda

        missä olet rökälehtinyt. olen ostanut vaateita uusia. korkokenkien jälkiä jättänyt kylän raitille. lukemattomia tiedusteluja vieraissa ovi aukoissa. nyt vain ilman selityksiä putkahtaa ihmisten ilmoille. menneisyytesi ei minulle kuulu. katseeni on meidän tulevaisuuteen. sitä mieltä on myös pastori holopainen. pitkäjänteisyyttä sanoi oltava. olen oleva. noudatan hänen ohjeitaan. huomenna menen ratsastus tunnille. se on uusi harrastukseni.


      • Sami
        hulda kirjoitti:

        missä olet rökälehtinyt. olen ostanut vaateita uusia. korkokenkien jälkiä jättänyt kylän raitille. lukemattomia tiedusteluja vieraissa ovi aukoissa. nyt vain ilman selityksiä putkahtaa ihmisten ilmoille. menneisyytesi ei minulle kuulu. katseeni on meidän tulevaisuuteen. sitä mieltä on myös pastori holopainen. pitkäjänteisyyttä sanoi oltava. olen oleva. noudatan hänen ohjeitaan. huomenna menen ratsastus tunnille. se on uusi harrastukseni.

        Kiva kuulla sinusta. Enpä jaksanut kylälle lähteä, koska olen jo käynyt, jopa kahdesti sen 12 vuoden aikana kun Turussa olen asunut. huomenna aikanen herätys ja monta paikkaa mihin pitäisi ehtiä.

        Vai heppoja harrastat jousisoittimien lisäksi. Mielenkiintoisen kuuloista. Jos saan kysyä, niin missä käyt ratsastamassa ? Miksi erosit miehestäsi ja miksi olet kirjoittanut mulle vaikka olen ollu niin "viileä"? Vai olet käynyt oikein ovilla. Mun ovesta ei voi erehtyä. Siinä nääs on sellanen printattu F-18 Hornet-kuva ja sen vasemmassa siivessä lukee IN ja oikeassa siivessä RI. Jos tolla perusteella tänne löydät, se on ihme ja tarjoan kyllä kanelipullaa ja teetä.

        Alan uskoa jo, että olet nainen etkä jäynää tekevä velmu äijä. Otin muokkausta varten nuo merkityskartat kovalevylle ja pyysin netti-sheriffiä poistamaan kirjoittamani jutut, koska kaksi kolmasosaa sellattis rönsyilyä, että sitä ei julkaista tulevassa omakustanteessa.

        Onko nimesi oikeasti Hulda, vai onko se nimimerkki? Jos tää olisi puhelinkeskustelu, se pitäisi varmaan Auriaa pystyssä.

        suljen "firman" tältä päivältä ja hyppään petille nukkumaan huutaen "BANZAIIIIIII", mikä tarkoittaa suomeksi, että väsyttää. Öitä.
        Sami


      • hulda ja sami kovakantisiin
        Sami kirjoitti:

        Kiva kuulla sinusta. Enpä jaksanut kylälle lähteä, koska olen jo käynyt, jopa kahdesti sen 12 vuoden aikana kun Turussa olen asunut. huomenna aikanen herätys ja monta paikkaa mihin pitäisi ehtiä.

        Vai heppoja harrastat jousisoittimien lisäksi. Mielenkiintoisen kuuloista. Jos saan kysyä, niin missä käyt ratsastamassa ? Miksi erosit miehestäsi ja miksi olet kirjoittanut mulle vaikka olen ollu niin "viileä"? Vai olet käynyt oikein ovilla. Mun ovesta ei voi erehtyä. Siinä nääs on sellanen printattu F-18 Hornet-kuva ja sen vasemmassa siivessä lukee IN ja oikeassa siivessä RI. Jos tolla perusteella tänne löydät, se on ihme ja tarjoan kyllä kanelipullaa ja teetä.

        Alan uskoa jo, että olet nainen etkä jäynää tekevä velmu äijä. Otin muokkausta varten nuo merkityskartat kovalevylle ja pyysin netti-sheriffiä poistamaan kirjoittamani jutut, koska kaksi kolmasosaa sellattis rönsyilyä, että sitä ei julkaista tulevassa omakustanteessa.

        Onko nimesi oikeasti Hulda, vai onko se nimimerkki? Jos tää olisi puhelinkeskustelu, se pitäisi varmaan Auriaa pystyssä.

        suljen "firman" tältä päivältä ja hyppään petille nukkumaan huutaen "BANZAIIIIIII", mikä tarkoittaa suomeksi, että väsyttää. Öitä.
        Sami

        rahan käryä kustantajilta. ylinpänä toistaiseksi. ota yhteyttä. posti merkki rahat taivalkoskelle. muuten korko kengästä päähän.


      • Sami S
        hulda ja sami kovakantisiin kirjoitti:

        rahan käryä kustantajilta. ylinpänä toistaiseksi. ota yhteyttä. posti merkki rahat taivalkoskelle. muuten korko kengästä päähän.

        Tiedoksianto Hulda, ensin, että jos tästä tulee joskus kustanne, ensin menee kaikkiaan niistä 17:sta lähisuvun ostamasta nipusta provikkarahat niihin avustuskohteisiin mitä olen päättänyt. Sitten mietitään sitä, kuinka hauskaa meidän onkaan istua sisällä lämpimässä ja naputtaa koneelle, sekä miettiä kun poikia paleltaa pakkasessa tyttöystäviensä lampsiessa bailaamaan.
        www.galleria.suomi24.fi/saminen


    • hulda

      koputan kepillä jäätä. joki on pinta väreilyn lopettanut. suorinta tietä yli. värisen kylmyydestä. laitan kahvin valumaan. päivän lehteä tutkin. päivätanssit keskustassa.kuusamoon menijät pysähtyvät kahville. sieltäkö pupen pojan pojan kaappaan suolaksi elämän salkkariin. sieltä viimeisen myös löysin, karkuun vai vintiö nukkuessani lähti. nippusiteitä, muiden siteiden joukossa pidän. ei lähde kuin kuppa töölostä seuraava. polvien väliin pistän. autuaiden viljelys maiden karttaa näytän.

    • hulda

      törmä peeskynen oli poissa. paukuttelin käsineitäni toisiinsa. vauvuin muistoloihini. elettyyn aikaani. kesääni elettyyn. kohdattuun kohtalooni menetettyyn. nostin kylmissäni takkini kaulusta. vapaana virtaavan joen muistot kaappasivat, äkkiä sai muistot taasen pauloihini. sanattomasti vain katsoin pääskysen koloa. olin kai ollut huolimaton. käännyin toisin. umpi hanki vastassani. nuoruuden hetki. nykyään aikamoinen retki. päätin nousta törmälle. katselin jalkani jälkiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Halkokarilla ammuttu

      Halkokarin uimarannan metsissä/tiellä poliiseja juoksenteli n.13.30.Onko pahvihousut setvimässä sukuriitoja?
      Kokkola
      37
      4142
    2. Yle aamu taas huolissaan laittomasti maassa olevien terveydenhuollosta

      Yle se jaksaa aina nostaa tämän asian esille, vaikka ei pitäisi. Laittomasti maassa olevat pitää säilöä ja karkoittaa, e
      Maailman menoa
      240
      2601
    3. Mitä tehdä kun eräs henkilö seuraa puhelintani

      Ja informoi asioitani ulkopuolisille ja ei kyse ei ole viranomaisista vaan sairaasta yksilöstä joka ei jätä rauhaan vaan
      Ikävä
      248
      2494
    4. Mitä haluat

      Toisesta vai haluatko mitään
      Ikävä
      203
      1924
    5. Tuli yhtäkkiä kova ikävä sinua, J

      Olisitpa täällä, niin voisin halata ja suukottaa sinua juuri nyt... Vaikka tilanne on mikä se on, enkä voi tätä oikeass
      Ikävä
      104
      1816
    6. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      117
      1557
    7. Jengi haluaa että

      Lähden täältä pois. Syystä että? Antaa tulla syitä nyt.... Huomenta sitten viimeisen kerran. 💔🐺🖤
      Ikävä
      198
      1326
    8. Leskenpoltto, kastijärjestelmä ja muut asiat, joiden alkuperää ei tiedetä

      Leskenpoltto, kastijärjestelmä ja muut asiat, joita käytetään koko itää vastaan tietämättä niiden alkuperää. Aina kun o
      Hindulaisuus
      346
      1231
    9. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      98
      1141
    10. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      199
      1056
    Aihe