Olen vihainen

Hirvitys

Jättäkää ne äitipuoli ja isäpuoli pois lastenne joulusta, inhoan totisesti jokaista tuollaista ääliötä.

Lapsi ei koskaan koe mitään onnellisuutta noista tulleista ihmisistä, lapsia nöyryytetään jatkuvasti.
Yksi ämmä yrittää esittää, mutta kun kaikki on valhetta, joka ikinen tapahtuma.

4

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jukni 69

      Totta kai vietän jouluni vaimoni ja lasteni ja vaimon lasten kanssa... ...oletko hiukan tyhmä !!! KERRO KENEN KANSSA SIT VIETTÄISIN JOULUA JOLLEN HEIDÄN KANSSA... ...NO EX VAIMO MEILLE EI TULE EIKÄ SUKULAISTENI LUOKSE

    • Isä

      Jos on yhteisiä ja erillisiä lapsia, niin miten kaikki voivat olla vain ja ainoastaan omien vanhempiensa kanssa?

      Harmi että vihaat puolisosi lapsia noin paljon. Ei mikään ihme jollei hekään pidä sinusta.

    • -----

      Ikävää, jos sinulla on tuollaisia kokemuksia äiti- tai isäpuolesta. Selvästi kirjoitat nyt omasta kokemuksestasi, ja heijastat sen pahan olosi koskemaan kaikkia. Mutta sinun kokemuksesi on vain ja ainoastaan sinun kokemuksesi, ja olen pahoillani, että sinua on nöyryytetty ja sinulle on valehdeltu.

      Minun mieheni lapsi ex-liitosta asuu meillä. Hän asuu meillä sekä omasta että äitinsä tahdosta. Äitinsä elelee ulkomailla uuden miehensä kanssa, ei hänellä ole enää aikaa lapselleen.
      Minulla ja miehelläni on myös 3 yhteistä lasta, jotka ovat mieheni lapselle kovin rakkaita pikkusisaruksia. Nämä pienemmät suorastaan palvovat isosisarustaan. Olemme läheisiä toisillemme, ja mieheni lapsi on minulle kuin oma lapseni.

      Pitäisikö minun siis mielestäsi lähteä pois kodistani jouluksi? Minkä ihmeen takia? Kerrot ensimmäisessä lauseessasi "inhoavasi minun kaltaisiani ääliöitä"? Miksi inhoat ja nimittelet sinulle täysin tuntemattomia ihmisiä, joiden elämästä et tiedä yhtikäs mitään? Selvästi olet katkeroitunut omasta menneisyydestäsi ja purat nyt pahaa oloasi. Se on helppo purkaa juurikin näkymättömiin, itselle merkityksettömiin kohteisiin, kuten nettipalstan anonyymeihin kirjoittajiin.

    • eli samalla tulsi erottaa sisarukset joulun ajaksi? repiä perhe erilleen? Mikäs pointti siinä on?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1878
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1782
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1271
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1184
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1152
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      10
      1085
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1031
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1005
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1004
    10. 10
      980
    Aihe