Nyt jo kahden päivän ajan olen saanut ruutuun toistuvasti Yhteys keskeytyi -ilmoituksen (sivusto voi olla väliaikaisesti saavuttamattomissa tai kovan rasituksen alaisena jne) yrittäessäni saada esiin google.fi -aloitussivuani. Joskus onnistuu, yleensä ei, ja tätä sitten tuntikaupalla. Ymmärtäisin tämän miltä tahansa muulta paitsi googlen kohdalta.
Yritin eilen kahdesti ja äsken viimeksi kysyä asiasta tältä palstalta, mutta kone meni täysin jumiin ja piti sammuttaa (cntrl alt delete ei toiminut). Pari muutakin sivustoa on jumittanut koneen.
Kaikkien kirjanmerkkien kautta pääsen käyttämään nettiä normaalisti ja myös tuo outo Bing toimii, vaikka osaakin näyttää vain kourallisen tuloksia. Tiedonhaku on siis hyvin hankalaa.
Ongelma on sama Firefoxissa ja Chromessa; muita en ole kokeillut. FSecure on virustorjuntana. CCleanerin olen ajanut eilen ja tänään. Minulla on aina käytössä sähköposti ja netistä auki korkeintaan kaksi sivustoa kerrallaan, joten ohjelmien runsaus ei voi olla syynä.
Ongelma on esiintynyt pari kolme kertaa aiemminkin tänä syksynä, mutta nyt alkaa jo rassata. Mitä ihmettä pitäisi lähteä tässä tutkimaan?
Ja kuten sanavalinnoista varmasti näkyy, en ole mikään tietokonenero, vaikka ihan kelpo käyttäjä kuitenkin. Minulla ei ole IT-tukea eikä ketään neuvomassa, joten olisi tosi hieno juttu, jos joku osaisi edes auttaa alkuun
Google.fi ---> sivun lataamisvirhe?
Rassaa rassaa
0
118
Luetuimmat keskustelut
- 43935
- 95913
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19775- 116721
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80668- 43621
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34604Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45600- 19586
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke20535- 33533
- 36512
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66509- 25492
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44476Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok106467Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka132460- 44454
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7427