vanhan kertaus on opintojen äiti.
Nyt se taas tulee todettua,kun vain vanhat asiat muistaa.
Olisko todella niin,että meidän ikläluokan muistelot olisvat jo kertaalleen elettyjä,en tunnusta vaikka teosta tavattais.
Laiton ton ajanhaaskaukseksi,kun noi ilmatkin on mitä on ja Joulupukkiin en enää usko...
Tissinkoetolla jouvuin aikoinaan olemaan,ennenkun tanssahtelemaan pääsin Syväänlahteen,tarkoittaa että ne puolimahot mansikit piti lypsää ennenkuin sai vetää kulmakarvoihin hiiltä ja polkupyörällä 16 kilsaa polkea vain nojatakseen naapurinpojan brylrkeemillä oijottuja otasahiuksia vasten.Keinun kanssasi ja saapuu yö...vai miten se meni,olin niin hullaantunut,ei meistä paria tullut,minä lähdin ja hän jäi sinne peltonsa laidalle viljelemään maatilkkuaan ja teidän tarinanne..
Kuin silloin ennen..
3
<50
Vastaukset
- vanha jarrumies
Elämää ja erotiikkaa unohtaa ei saisi milloinkaan. Näin Juha Vainio lauloi aikoinaan
https://www.youtube.com/watch?v=gQNICToNNc4
Ohut on meikäläisen kirja nuoruudenaikaisista ihastuksista kauniimpaan sukupuoleen.Kyllä se Saimaannorppa saa Juhalta mun pisteet,mutta ei paha tämäkään,näin kai se hurja nuoruus kului,täällä landella oltiin kyllä aika siviätä ja puhutiin vain paljonko sulla on lypsäviä,siis lehmiä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958466- 1743802
- 533299
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2562584- 492207
- 422045
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291990- 481922
- 191793
- 601788