Onko hyväkuntoinen käytetty ps4 peli kannattava ostos, siis ei ole mitään rajoituksia tai tilejä jotka estää pelaamisen eri käyttäjällä?
Käytetyt ps4 pelit?
5
2124
Vastaukset
- Pitäs olla hyvä
Eikös ne rajoitukset olleet boxin juttuja ja nekin jouduttiin perumaan. En ole ainakaan kuullut, että ps4 olisi mitenkään rajoittanut käytettyjen pelien pelaamista.
- alk.per.kysyjä.
Entäs verkkopelaaminen, onko peli mahdollisesti sidottu alkuperäiseen konsoliin jossa pelattu?
- Riepuperän Puhtaanap
Ei ole sidottu jos ostat fyysisenä kopiona, ps-storesta ostat niin se on vaan siihen tiliin. Nykyään ei ole enää ns. onlinekoodeja kuten joskus NHL 11 aikaan vielä oli, eli piti ostaa online pelikoodi jos halus käytetyllä pelillä päästä pelaamaan netissä muitten kanssa.
En tiedä yhtään peliä joka olis sidottu siihen yhteen konsoliin, mutta ei mulla valtavaa pelimäärää konsolille edes ole, kun pääasiassa pelaan PC:llä jossa on muutama sata peliä ostettuna.
- Pitäis olla hyvä
En kyllä usko. Kuulostaa edelleen enemmän mikkisoftan jo perutuilta hölmöilyiltä. Itse en verkossa pelaa ollenkaan, joten en osaa sanoa mitään varmaa tuohon. Kysy jostain pelikaupasta, niiden ainakin pitäisi tietää varmasti.
Peleissä uutena mukana tulleet "extrakoodit" ovat aina olleet kertakäyttöisiä, mutta ei nekään ole koskaan estäneet itse pelin pelaamista käytettynä, vaikka koodi olisikin jo käytetty. Niitä uuden pelin ostavan extroja ei vaan enää sillä koodilla peliin saa. Mikrosofthan joutui perumaan tämän käytettyjen pelien "myyntieston" kai sen takia, että pelikaupat (Gamestop?) kieltäytyivät ottamasta konsolia myyntiin. Moinen systeemi olisi kuulema tehnyt vielä piratismiakin pahempaa tuhoa pelikaupoille. Moni kuitenkin ostaa uusia pelejä viemällä samalla vanhoja vaihdossa, joten tämä lienee ihan tottakin. Lisäksi luonnollisesti käytettyjä(kin) pelejä paljon ostavat, kuten minä, närkästyivät tästä melkoisesti.
En siis voi uskoa, että tuollaista yhteen tiliin sidottua rajoitusta olisi olemassa missään muodossa pleikkarilla. Se olisi kaiken järjen vastaista. Tietenkin Storesta ladattu peli on sidoksissa yhteen ainoaan tiliin, mutta kun puhut kunnosta, oletan sinun puhuvan pelilevystä.
Ps4 verkkopelaaminen vaatii kyllä muuten sen plus tilin (ei kaikissa peleissä, selviää sieltä takakannesta tuo plussan pakollisuus), mutta ei sen pitäisi mitenkään liittyä tiettyyn pelilevyyn. Eli yksinkertaistettuna, voit käsittääkseni ostaa käytettyjä pelejä ja pelata niitä verkossa, mutta tarvitset sen oman plus tilin päästäksesi pelaamaan verkossa sitä käytettyä peliä.
Jos jollakulla on asiasta parempaa ja varmempaa tietoa, niin valaiskoon meitä.- ... vielä tämä
http://www.digitoday.fi/vimpaimet/2013/06/11/uusi-pleikkari-murjoo-xboxia-hinnalla-ja-kaytetyilla-peleilla/20138247/66
Osittain jo vanhentunutta ja muuttunutta tietoa ainakin tuon Boxin osalta, mutta näin ainakin Sony lupasi aikanaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294