Tiemme erkanivat minun aloitteestani, silti hän oli parasta mitä minulle on vuosiin tapahtunut. Haluaisin toivottaa rauhallista joulua ja onnellista uutta vuotta.
Onko typerää laittaa hyvän joulun toivotus?
24
1892
Vastaukset
- Ei ole
Tuskin hän siitä pahastuu.
- Joko tai
Jos toivotuksen on tarkoitus olla "hyvästijättö" niin älä laita. Mutta jos haluatkin olla tekemisissä niin sitten laita ihmeessä.
- Laita vaan
Jos tietää toisen odottavan vaikka yhteenpaluuta mut se ei ole enää mahdollista, niin ihan hyvin voi hyvästellä jouluntoivotuksin, kunhan vain laittaa viestin siihen muotoon että se ei anna turhaa toivoa.
- Joko tai
Laita vaan kirjoitti:
Jos tietää toisen odottavan vaikka yhteenpaluuta mut se ei ole enää mahdollista, niin ihan hyvin voi hyvästellä jouluntoivotuksin, kunhan vain laittaa viestin siihen muotoon että se ei anna turhaa toivoa.
Juuri tuo onkin pointtina, ettei anna turhaa toivoa. Jos muuten on katkaissut yhteydenpidon, niin jouluntoivotus antaa kyllä ymmärtää, että sitä haluaa jonkinlaista yhteyttä kuitenkin. Jos ei ole tarkoitus enää pitää mitään yhteyttä, niin silloin on kyllä parempi olla laittamatta sitä toivotustakaan.
- Laita vaan
Joko tai kirjoitti:
Juuri tuo onkin pointtina, ettei anna turhaa toivoa. Jos muuten on katkaissut yhteydenpidon, niin jouluntoivotus antaa kyllä ymmärtää, että sitä haluaa jonkinlaista yhteyttä kuitenkin. Jos ei ole tarkoitus enää pitää mitään yhteyttä, niin silloin on kyllä parempi olla laittamatta sitä toivotustakaan.
Itse kyllä laitan jouluntoivotukset myös entisille kumppaneille vaikka en heihin muuten pitäisikään yhteyttä. Melkein kaikki vastasivat tänäkin vuonna, paitsi yksi joka pelkää uuden kumppaninsa reaktiota(wtf) Jos haluan jatkaa yhteydenpitoa niin silloin liitän viestiin toiveeni kuulumisista.
- Joko tai
Laita vaan kirjoitti:
Itse kyllä laitan jouluntoivotukset myös entisille kumppaneille vaikka en heihin muuten pitäisikään yhteyttä. Melkein kaikki vastasivat tänäkin vuonna, paitsi yksi joka pelkää uuden kumppaninsa reaktiota(wtf) Jos haluan jatkaa yhteydenpitoa niin silloin liitän viestiin toiveeni kuulumisista.
Yksinkertaisinta on jättää laittamatta koko toivotus, jos ei halua kuulumisia. Ihmiset kun tulkitsee asiat niin eri tavoin.
- Laita vaan
Joko tai kirjoitti:
Yksinkertaisinta on jättää laittamatta koko toivotus, jos ei halua kuulumisia. Ihmiset kun tulkitsee asiat niin eri tavoin.
Se on jokaisen oma asia miten tulkitsee joulutoivotukset, esim exäni eivät sitä yhtä lukuunottamatta ole ollenkaan pahastuneet niistä. Kenenkään kanssa ei erottu riidoissa.
- Laita vaan
Laita vaan kirjoitti:
Se on jokaisen oma asia miten tulkitsee joulutoivotukset, esim exäni eivät sitä yhtä lukuunottamatta ole ollenkaan pahastuneet niistä. Kenenkään kanssa ei erottu riidoissa.
Tietysti asia olisi täysin eri jos olisimme eronneet riidoissa, silloin en koskaan laittaisi mitään toivotuksia. Tämän yhden jätän tästedes täysin rauhaan jotta suhteensa ei vaaraannu.
- Joko tai
Laita vaan kirjoitti:
Jaksan kyllä nyt väittää vastaan...
Miksi niitä exiä pitää "kiusata" toivotuksilla, jos ei muuten pidetä yhteyttä? Jos jatketaan ystävinä (jotka pitää yhteyttä) niin sitten ne toivotukset ymmärtää. Tyhjänpäiväistä sellainen muuten vaan -toivottelu. En minä ainakaan haluaisi mitään toivotusta ihmiseltä, joka ei sitten muuten halua pitää yhteyttä.
Jokaisen oma asia? - No onhan se toisen huijaamista, jos annat toisen luulla, että haluat yhteyttä (laittamalla jonkun toivotuksen)? - Laita vaan
Joko tai kirjoitti:
Jaksan kyllä nyt väittää vastaan...
Miksi niitä exiä pitää "kiusata" toivotuksilla, jos ei muuten pidetä yhteyttä? Jos jatketaan ystävinä (jotka pitää yhteyttä) niin sitten ne toivotukset ymmärtää. Tyhjänpäiväistä sellainen muuten vaan -toivottelu. En minä ainakaan haluaisi mitään toivotusta ihmiseltä, joka ei sitten muuten halua pitää yhteyttä.
Jokaisen oma asia? - No onhan se toisen huijaamista, jos annat toisen luulla, että haluat yhteyttä (laittamalla jonkun toivotuksen)?Onko se niin hirveää jos muutaman kerran vuodessa lähettää toivotuksen? Se on helppo tapa osoittaa että toinen on ajatuksissa ilman mitään ahdistavaa roikkumista.
- Joko tai
Laita vaan kirjoitti:
Onko se niin hirveää jos muutaman kerran vuodessa lähettää toivotuksen? Se on helppo tapa osoittaa että toinen on ajatuksissa ilman mitään ahdistavaa roikkumista.
No eikös tuo toivottelu juuri ole sitä roikkumista? Ajatella voi itsekseen.
- Laita vaan
Joko tai kirjoitti:
No eikös tuo toivottelu juuri ole sitä roikkumista? Ajatella voi itsekseen.
Tuskin voi sanoa roikkujaksi. Esimerkiksi, minuun aikoinaan ihastunut henkilö ottaa edelleen yhteyttä jouluisin vaikka hänellä on uusi puoliso, tämä siksi koska olen henkilö joka auttoi hänet jaloilleen ikävän tapahtuman jälkeen.
- juhannushäät
Laita ihmeessä..Uskon,että se on hyväksi molemmille.
- Kyllä voit
Minusta taas aina voi toivottaa Hyvää Joulua. Mielestäni se tarkoittaa juuri sitä, mitä siinä sanotaan, ei mitään muuta. Tietenkin ihminen voi kuvitella mielessään jotain muuta,jos on sellainen luonne, mutta Hyvän Joulun toivotus on kaunis ele.
- juuri näin!
ei siinä sentään mistään rakkaudentunnustuksesta ole kyse. ;)
- Joulukortti
ilahtuisin, jos joku heistä, vanhoista rakkaistani muistaisi joskus. On sellainen hylätyn olo, joka ei tunnu hyvälle, vaikka minulla perhe onkin. En ole itsekään lähettänyt, en tiedä edes missä asuvat.
- kdrif
On parempi olla laittamatta.
- Sdfsdfsdfsdfsd
Tiedän että se tarkoittaa sinulle juuri sitä mitä sanotkin, joulu on rakkauden ja ystävyyksien vahvistamista, olen sinulle tärkeä ja tiedän sen. Jätimme toisiimme ikuisen, hyvän jäljen ja tunteen. Otan asiat juuri niin kuin ne ovat, älä huoli, en etsi merkitystä rivien välistä.
- Hiukan on,
ainakin jos teet sen kesällä.
- hauskaa olis
Sehän olis oikein hauska saada jouluna hyvää juhannusta toivotus ja juhannuksena hyvää joulua. Ainaki ne olis aina ajoissa.
Mitä näitä turhaa miettii? Jos haluaa laittaa toivotukset ni laittaa.
Turha miettiä. - Mitä merkillistä sii
Miksi pitäisi ajatella noin, kyllä erotilanteestakin huolimatta voi muistaa toista joulukortilla.
- pitää mennä
Ei ole. Mä laitan tänne.
Hyvää joulua:) - Haluaako hän
Et voi kysyä sitä ulkopuolisilta. Sinun täytyy ymmärtää mitä se häneen vaikuttaa.
- Talvisydän
Itse kyllä toivotan joulut myös eräälle, jota kovasti ikävöin. Vaikka elämässä on uusia tuulia, en häntä koskaan unohda. Ei ole mitään syytä olla epäkohtelias. Pahastun kyllä, jos hän ei rivilläkään minua muista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662288Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381883Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣241568Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711540Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.861293Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841204Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241120Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1101115En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9942- 77939