Siis hä??? Onko kaikki niin jälkeenjääneitä kun jotkuu yli 18wee tyypit on silmät ristissä jossaa v*itun habbohotellissa koko v*tun päivän tihrustaa ja vaihtelee jotaa v*tun habbokamaa??
Siis haloo!!!
Eix kelläää ooo elämää? Yleensä jotkuu 16 vuotiaat on kavereitten kaa uloon tai juomas (EN MUUTAKAA KEKSINY)
Mun mielest koko samperin habbohotelli pitäs lailla kieltää.. jotkuu 10 vuotiaat kakarat tilaa saldorajan eestä jotaa habbokolikoita ja sitten selittelee vanhemmillee että miksikö se saldo on taas kiinni ja puhelinlasku on sellasta 50 luokkaa jolain 8 vuotialla..
ite oon joskus ollu habossa mutta siihen kyllästy ihan 20 minuutissa!!! Sielläkii pyörii jotaa 18 vuotiait tyyppejä (kuten aikaisemmin mainitsin) Eipä vähän noloo!!!!!!!!
Minä tiedän että tämä mun viesti ärsyttää jotain vaikka sanon että habbo on ihan p*ska!
Jos joku tykkää habosta niin annan tykätä!
omapahan on asiansa jos haluu pistää rahansa johkuu habboon...
No ei mulla muuta sanottavaa ollu että kun..
.. LAPSET ÄLKÄÄ TUHLATKO RAHOJANNE HABBOON!
SILLÄ RAHALLA VOISI VAIKKA OSTAA JOTAIN KIVAA KUTEN KARKKIA :D
Jotkut eivät pidä tästä viestistä mutta se oli vain minun mielipiteeni!!! Hyvää jatkoa!
Mun mielipide lue ihmees
11
553
Vastaukset
...ota rusina.
Ei siihe habboon tarvii mitää rahaa käyttää. Ja sitä ollaan olevinaan niin isoja että silleen nii vaa. Eix, wee... TeInIx LaNgUaGe!!!!- tuntematon
nii ei sinne tarvii mitään rahaa tuhlata
- hehee
tuntematon kirjoitti:
nii ei sinne tarvii mitään rahaa tuhlata
Viesteistäsi päätellen olet itse tejjjni. Semmosta ihme_pätemisentarve_aina_mukana_kaikessa juttuu
- öpöpöpöpö
Ei sinne välttämättä rahojaan tarvitse tuhlata. Siellä voi myös tapailla oikeita ystäviään sekä myös habbo ystäviään.
Ja se on suunnattu yli 12 vuotiaille. Että sorry sä et saa vielä mennä sinne. Meinaa oot alaikäne.
(Kaikesta päätellen)
Ja aika moni varmaan käy chättäilemässä missä tahansa chätissä. esim suomi24 chatissa..
niin miksi ei voisi mennä myös habboon ?
ei mun mielestä ainakaan mikään mukava hahmo tai nätit huoneet tee sitä yhtään huonommaks ku mikään muukaan chat. Habossa on vain mukavammat chattaily ympäristöt. Siellä viihtyy !!
Ja enpä usko että ketään mun mielipiteet kiinnostaa mutta VÄHITEN KETÄÄN KIINNOSTAA SUN mielipiteet vitun saarnaaja !Saa sinne nuoremmatki mennä ku 12 vuotiaat. Meinaan et siälä niitä riittää kyllä. Eikös 13 ollu se raja et jos on vanhempi niin ei tarvitse vanhempien lupaa tilaa roinaa. Sit saa piiskaa ku tulee iso lasku.
En tiedä paljonko noi säännöt on muuttunut. En oo ollu pitkään aikaan enkä tulekkaan.
- sammakko
Tein kiinalaisen jutun.
- Ryo_Yung
Oma mielipide kullakin. Omasta mielestäni habbo on aivan tavallinen chat, mutta siinä on omat erikoiset puolensa, kuten huoneen tekeminen, huonekalujen osto, HC ja hahmon "luonti".
Itse olen lähellä täysi-ikäisyyttä ja käyn habossa, kun moni kavereistanikin on siellä (ei irl).
Ja tuosta, että lapset tuhlaavat saldorajaa, on siitä kiinni, kun he eivät tajua sääntöjä ja omaa kukkaroansa. Ja kun habbo ei periaatteessa ei ole suunnattu kellekään erityisesti, joten pitää tietää vaaransa ja mitä voi tehdä. Sen takia on sääntö ettei alle 13 vuotiaita lapsia liikkuisi habossa ilman vanhempien valvontaa, jotta nämä ei kuluttaisi rahojaan. Mutta lapset haluavat tehdä kaiken yksin, ja heiltä menee rahaa kun eivät katso rahatilannettaan yhtä tarkoin kuin aikuiset, koska eivät ymmärrä.- tuntematon
oon ite viel vast 14 mut mun serkku kun se on vast 6 wee. ja se pelaa jo habboo niin se kyllä ymmärtää nää raha asiat jo ikäisexeen ihan helkkarin hyvin
- oon samaa mieltä
minun mielestäni ei kannata tilata mihinkään habboon kolikoita ihan sika kalliita ostaisi mielummin vaikka leluja tai jotain mutta se on tommonen chattailu peli
- Hexx
Suurin osa yläasteelle menevistä kuvittelee juomisen olevan hienoo ja menee ryyppää jonnekki kaupungille, mikäs siinä terveyttä juodessa nuorena.. Itse en kiellä olleeni ryyppämässä, mutta nyt kun järkikin pelaa niin ku meen illal kaupungil ni en ota alkoholii.. Joskus kamujen kans jonkun kämpil otan mut muuten en.
Habbo on hyvää ajan vietettä ja siellä on todellakin muutakin ku kamojen vaihtoa..
Ne jotka valittaa että siel vaa vaihellaa kamoi niin ei oo päässy "sisälle asti". - ...
Eix kelläää ooo elämää? Yleensä jotkuu 16 vuotiaat on kavereitten kaa uloon tai juomas (EN MUUTAKAA KEKSINY)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205263Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1271605- 1011470
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi701429Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3361349- 501341
Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk761292Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/12541085Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?50958- 86955