Elisa hävetkää, laitoin sähköpostia pohjois-suomen aluepäällikölle elisan verkkopeittoon liittyen jota ei alueella ole, vastausta ei ole kuulunut. Soitin myös asiakaspalveluun mutta suhtautuminen oli voi voi ei mahda mitään.
katsokaa vaikka ( Vaarannivantie Suomussalmi) peittoaluekartasta.
http://elisa.fi/kuuluvuus/
Saunalahti
6
199
Vastaukset
- PPAP2
ja tämän listauksen pointti oli, ettei elisalla ole peittoa suomussalmella? ja sitten?
- Luehan tarkemmin
ja tämän listauksen pointti oli, ettei elisalla ole peittoa suomussalmella? ja sitten?
Onkohan luetun ymmärtämisessä vaikeuksia. PPAP2- PPAP2
no ei ole. kirjoittajan epistolassa kylläkin. valitus siitä, että peittoa ei ole? tarkoitetaanko tuolla, että pitäisi alkaa bygaamaan tukaria vai että laite(laitteet ei toimi, vai ettei tukarin peitto yllä suomusssalmen takahikiälle vai mitä vaddua? :) (ei sillä että mitenkään ihan vadusti kiinnostaisi) :D
- Turhaa valitusta
Eipä Elisalla ole mitään velvoitetta tehdä asialle mitään. Jos asiakas ei ole tyytyväinen käyttämänsä operaattorin peittoon niin sitten vaihtaa operaattoria, yksinkertaista.
- Siis mitä...
Idiootteja täällä on, kuuluvuus palautetta toivotaan juuri siksi että sen perusteella verkkoa rakennetaan mutta kun palautetta antaa niin suhtautuminen on tällaista.
Helppo se on kirjoitella kehä 3 sisällä. (Turhaa valitusta )- PPAP2
juu ja siinä kanssa yksi pölvästi. luehan tuo alkuperäinen epistola toisenkin kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371792
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453