Kotkan Perussuomalaisten hallituksen jäsenenä näyttäytynyt lähti median mukaan Levosen kelkkaan. Missähän "vaikuttaa" tänäpäivänä?
Suvi Vainion ryhmä tällä hetkellä
8
2209
Vastaukset
- kiinnostaisi
Voisitko Suvi valoittaa meille nykyisen poliittisen suuntautuneisuutesi meille foorumia seuraaville, pyörithän itsekin näissä ympyröissä.
Hei !
En kuulu mihinkään puolueeseen.- Pettymys
Suvi etkö kelvannut Keskustapuolueeseen.
- dobermann
Pettymys kirjoitti:
Suvi etkö kelvannut Keskustapuolueeseen.
Kävikö Hirvoset vai kerviset
- Dobermann
Suvin poliittinen työ foorumin PS politrukkina tullut tiensä päähän? Ei kiinnosta enää siivota poliittisia henkilö provoja / herjoja.
- Anonyymi
18-vuotias Iida Vainio sai viharyöpyn niskaansa somessa, kun hän osallistui kiekkoleijonien juhliin kultamekossa – Lätkäpeleihin näyttävästi pukeutuva fani etsi vielä pari vuotta sitten kiekkoilevaa puolisoa.
Aina julkisuus ei ole tuntunut mukavalta. Iida Vainion äiti Suvi Vainio kertoo, että reilu vuosi sitten perhe teki rikosilmoituksen, kun Twitterissä jaettiin SaiPan Liiga-ottelun televisiolähetyksestä napattua kuvaa Iidasta katsomossa. Perheestä tuntui tuolloin pahalta, kun alaikäisen kuvaa jaettiin ikävällä saatetekstillä. Asia ei edennyt poliisitutkintaan, ja myös kuva poistui Twitteristä melko nopeasti.- Anonyymi
Kotkassa oli syntynyt kiistaa vaalien ehdokasasettelusta, josta oli päätetty paikallisyhdistyksen hallituksessa ilman paikallisyhdistyksen valtuutusta. Kotkan perussuomalaisten jäsen Suvi Vainio on valittanut asiasta Kymenlaakson käräjäoikeuteen.
– Huvittavaa, että kotkalaiset valittavat omista päätöksistään ja hyökkäävät piiriä vastaan, Kymen piirin puheenjohtaja Raul Lehto sanoo.
Paikallisyhdistyksen puheenjohtaja Olli Kekkonen on selittänyt virhettä siten, että ohjeet tulivat piiriltä ja että ehdokasasettelun aikataulua oli aikaistettu.
- Anonyymi
Aloittajakyylä kaivelee vanhoja ja patologisena valehtelijana haastaa riitaa kun on parantumaton riidanhaastaja. Elää netin kautta lumityötkin kyylällä rempallan. No eihän sitä lumitöitäkään ehdi kunnolla tekemään kun pitää roikkua netissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit815940KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2904872Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202618Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei362534Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT991608Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171481- 1051387
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1311341seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1091294Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191261