Pikaisesti kun tätä palstaa lukaisin, niin vaikuttaisi olevan enimmäkseen pelkkää trollaamista, jossa mukamas jo ennestään laihat haluaa laihtua lisää. Tuli mieleen että onko liiallinen alipaino ja siitä "kärsiminen" tosiaan näin harvinaista, että vain muutama tosissaan kysyy neuvoa painon nostamiseen, ja loput trollaa?
Onko liiallinen laihuus todella näin harvinaista?
10
228
Vastaukset
- ff88
Kaippa se on, ja varsinkin kun nykyään ihaillaan laihuutta niin koetaan ettei ole tarvettakaan laihtua, vaikka olisi alipainoinen.
- luurankoinen
Olis myös kiva tietää, ja varsinkin mitä voi tehdä mistä johtuu.
- Pumpulikeijuh
Mulla on kyllä aietta saaha lisää painoo... Mutta näin kyllä on.
- laihulainen
Minä haluaisin oikeasti lihota, muttei ainakaan näin köyhänä onnistu mitenkään.
oon jotain 47kg, mielelläni olisin vaikkapa 55kg, mutta en kyllä lihavaksi tulisi vaikken muuta tekisi kuin söisin lihottavia ruokia, mutta sitä iloa ei näin köyhällä ole. Minun mielestä naisten ainakin turha nostaa painoa väkisin. Jos on luonnostaan laiha niin kyllä sellaisia arvostetaan, touset naiset voivat kateudesta jotain sanoa.
- BMI15.2
plen 170 cm pitkä nainen ja painan 44 kg ja haluaisin kyllä ihan oikeasti lihoa. Olen luuta ja nahkaa ja sen vuoksi todella ruma, vaikka kasvoista olenkin ihan nätin näköinen (jos posket ei olisi lommolla) :(
- perfektoo
Täällä on heti yksi jonka mielestä sä oisit just tosi hyvän näkönen noin laihana :) Mut meitä laihoista pitäviä ei kauheesti ookkaan kai :/
- ookkosairas
perfektoo kirjoitti:
Täällä on heti yksi jonka mielestä sä oisit just tosi hyvän näkönen noin laihana :) Mut meitä laihoista pitäviä ei kauheesti ookkaan kai :/
Kommenttis vaikutti tosi mukavalta, kunnes toi viimenen lause pilas koko jutun. Olet helvetin väärässä, sillä ihmisistä pidetään kyllä luonteen takia, ei sen takia omaako hän 30kg vai 80kg massaa. Jos näin ei ole, niin ei ole kovin tervettä touhua..
- perfektoo
ookkosairas kirjoitti:
Kommenttis vaikutti tosi mukavalta, kunnes toi viimenen lause pilas koko jutun. Olet helvetin väärässä, sillä ihmisistä pidetään kyllä luonteen takia, ei sen takia omaako hän 30kg vai 80kg massaa. Jos näin ei ole, niin ei ole kovin tervettä touhua..
Siis ei se ulkonäkö kaikkee ratkaise vaan tuo vastaus kuvasti sitä normaalia pinnallisuuutta, ulkonäkö monesti herättää kiinnostuksen jonka jälkeen aletaan tutustua mikä sit ratkaisee koko jutun. Mut laihat tytöt on silti tosi kauniita.
- 4664
joo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768