Sairastan Ms-tautia ja alamäki raju todella kolmessa vuodessa pyörätuoliin , näköhermotulehdus yms. onko mitään pysäyttävää lääkettä näkyvissä, tyttärellä on todettu munuaissairaus, miten hänen laitansa ? Haluaisin vielä ihmissuhteen, mutta tauti estää kaiken ? Kiitos
Tulevaisuus mietityttää?
1
139
Vastaukset
Hei
näkijällä ei ole lupaa puhua sairauksista, sillä ne eivät ole ihmisen käsissä.
olet varmasti saanut hyvää hoitoa ja olet taistellut, kyllä sinun kannattaa kuunnella lääkäriäsi ja ottaa häneltä neuvot vastaan.
näen että sinulle on tulossa hyvä viesti tai kirje, saat positiivista palautetta odottamaasi kysymykseen. voit myös asua kotonasi, mikä on sinulle hyvä ja rakas paikka. näen tulevassa miehen, joka on kotonasi. hän tuo sinulle kukkia.
kyllä sinun olosi paranee ja vakiintuu, näen rakastavan ja huolehtivan miehen elämääsi. se on uusi alku kaiken harmin jälkeen. kun ajattelet taudin estävän kaiken kauniin, voit samalla ajatella, että monilla ihmisillä on erinäköisiä esteitä, mitkä estävät ilon tuloa. tällä miehelläkin on omat esteensä elämässään.
tyttäresi pärjää työelämässään ja etenee, ei hänkään jää paikalleen. joskus näitä ikäviä asioita kasaantuu niin kamalasti lyhyessä ajassa ihmisen niskaan, että ei voi kuin ällistellä. kun sen vuoren yli on sitten kiivetty, voi lasketella kevyesti pulkalla alas ja laulaa mennessään.
toivotan sinulle kaunista ja rauhallista joulua!
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!571701Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1291343Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701231La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10826- 62785
- 67661
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko37502- 36467
- 43460
- 52442