Kissakoti kattila

Kissojen ystävä

Mitä siellä on meneillään ku kaikki työntekijät niin väsyneen näkösiä ja jotenki kyykyssä? Aattelin mennä vapaaehtoseks mut kuullu juttuu et ei kannattas.

58

5592

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+11

Johtuskohan siittä, että kesällä hankitut söpöt kissanpojat ovat hylätty ja nyt niitä kiikutetaan Kattilaan turvaan.
      Pienellä henkilökuntamäärällä pitäisi pärjätä.
      Kyllä siinä väsyy ja ihan vaan sentakia kun meidän Pasi-Marjatta ei enää haluakaan leikkiä kissan kanssa, kun se ei ole enää pentu.

Kannattaskohan ottaa itse selvää, kannattaako sinne mennä, eikä vaan "kun kuulin että..." - juttujen perusteella olla menemättä?

Jos todella haluat auttaa, et välitä kuulopuheista vaan toimit.

• Mimosanherkkä nirppa

Tilaajarouva Päivin kyseenalaiset tukipäätökset vaikeuttavat yhä toimintaa.

• Aina myös saikkuilee

Kissanvihaaja kaikesta päätellen.

• Kissavihaaja
        Aina myös saikkuilee kirjoitti:

Kissanvihaaja kaikesta päätellen.

on se, joka vie löytökissan Kattilaan kärsimään ahtaista sisätiloista kuukausiksi, ehkä vuosiksi.

Paljon armeliaampaa on päästää kissa kissojen taivaaseen pois kärsimästä.

• Kattilan hyvä esimer
        Kissavihaaja kirjoitti:

on se, joka vie löytökissan Kattilaan kärsimään ahtaista sisätiloista kuukausiksi, ehkä vuosiksi.

Paljon armeliaampaa on päästää kissa kissojen taivaaseen pois kärsimästä.

Jahans, samaan tapaan kuin Tavastehusin vanhustenhoidossa siis? Päivin takia aiheutuneita kärsimyksiä esim. siellä *Hattulan* puolella olevassa sopimuspaikassa ei voi kuin arvailla, saati sitä kuinka moni luontokappale on päätöstensä takia ollut saamatta turvaa minkäänlaista. Toivottavasti joutuu itse sinne piikkilangan taakse.

• Kissanpäivät

Eipä sinne kaupungin varoista liikoja rahaa syydetä. Hyödyllistä ja hyvää työtä silti kieltämättä tekevät. Se on kyllä tullut huomattua, että sinne hakeutuu joskus hommiin aika erikoisia persoonia. Kattila on naisvaltainen paikka ja sen huomaa. Ei siis ihme, ettei sielä aina ole kovin hyvä ja iloinen henki. Homma ei ole varmaankaan kevyttä ja helppoa.
      Jos laiminlyödyt ja löytökissat hoitaa hyvin, se on työlästä ja vaativaa, etenkin kun se pitää tehdä pienellä rahalla. Kovin herkät ei hommassa pärjää, sillä kissaparkojen kohtalot on järkyttäviä ja surullisia, joidenkin häiriintyneiden ja luomakuntaamme sopeutumattomien ihmisten takia.
      Kattilassa tapaa kuitenkin näitä "Minä tiedän kaiken kissoistatyyppejä" Jotka sanovat joskus mitä sylki suuhun tuo. Mutta ei kattilassa olekaan mitään asiakaspalvelijoita. Ei se ole mikään kissamarket, tai eläinkauppa.

• Pelkurikisu

Olis kiva mennä vapaaehtoiseksi mutta pelkään niitä tirheitä tätejä.

• Reiska Rukkanen

Mä ostan KAIKKI katit rukkastarvikkeiks, niin päästään siitäkin puljusta...

• Vilukissi

Paljolla teet mulle turkin?

• ÄÄLIÖ

PYSY VAAN SOSSUN RAHALLA SUSTA TUSKIN ONKAAN MUUHUN KATTILALLA EI OLE VARAA MAKSAA 3000,E KK AUTO ETUAKAAN EI OLE TYÖ ON VAPAAEHTOISTA TALKOOTYÖTÄ

• Ap.

Mä haluisin jeesaa kissoja enkä kuunnella raivoomista. En oo kuullu mitään hyvää siitä paikast. Mietin et kestäisköhän mun kantti. Oon herkkä mutta eläinrakas.

• kissaihminen4

Mä olen kuullut paljonkin hyvää. Ja olen siellä myös päiviä käynyt tekemässä silloin tällöin.
      Siellä on paljon vahvoja persoonia, väkisinkin joskus "räjähtelee". Ja aina hommat ei pelaa niinkuin toivoisi, se aiheuttaa turhautumista ja stressiä. Tarinat joita siellä kuulee, ja nälkiintyneet/kaltoinkohdellut kissat on sitä luokkaa, että herkän ihmisen kannattaa miettiä pariin otteeseen kestääkö sitä, ei niinkään niistä ihmisistä kannata huolta kantaa.
      Koskaan ikinä esimerkiksi minulle, ei kukaan ole kuitenkaan raivonnut.
      Aina voi kokeilla. Pakkohan sinne ei ole mennä uudelleen. Vapaaehtoistyötähän se on.

• 19+10

Kyllähän siinä päreet palaa ja turhautuu, kun näkee, miten jumlmia ja välinpitämättömiä ihmiset ovat.
      Ei mikään ihme, jos sitten joskus tulee raivottua ihmiselle, joka sitä raivoomista ei ole ansainnut.

Itsekin olen eläinrakas, haaveena on ollut, että menis auttamaan pulassa olevia eläimiä, Mutta sitten taas tiedän, että ei minusta siihen olisi.
      Se julmuus, mitä toiset eläimet joutuvat kokemaan, saattaisi aiheuttaa sen vaarallisen naksahduksen päässäni ja menisin testaamaan eläinrääkkääjää, miten se kestää saman kohtelun kuin entinen lemmikkinsä.

• Reiska Rukkanen

Vilukissi teen sulle turkin mut täytyy ensin ottaa mitat niin tiedän montako kattia siihen menee niin sit tiedetään hinta..

Palaillaan joulun jälkeen..

Hyvät joulut sulle

• Anonyymi

Oletpa vitsikäs! Mee peilin eteen ja ihaile itseäs.

• Nefertiri

Itse olen Kattilassa toiminut vapaaehtoisena nyt n.8 vuotta. Viimeaikoina enemmän netinpuolella, koska paikan päälle pääseminen hankalaa. Työ on fyysisesti ja henkisesti rankaa, joten todella herkälle ihmiselle en sitä uskalla suositella. Oman jaksamisensahan voi tietenkin käydä kokeilemassa ja päättää sitten onko itsestä siihen. Työntekijät ovat usein väsyneitä ja nuutuneita juurikin siksi, koska työ on todella raskasta ja aina kamala kiire. Myös se mitä kaikkea joudumme usein näkemään tekee työn henkisesti raskaaksi, koska niitä ei unohda, vaikka työpäivä päättyy ja suljet Kattilan oven. Itse olen nähnyt niin kamalia asioita vuosien varrella, etten varmasti niitä koskaan unohda, mutta myös niitä ihania hetkiä, kun saadaan esim. Huonokuntoinen kissa kuntoon, tai kun pitkäaikainen asukki saa oman hyvän kodin. Kyllä siinä kovempikin ihminen herkistyy. Tässä työssä on vain usein työnnettävä tunteet syrjään ja toimia, koska muuten emme varmasti muuta tekisi, kuin itkisi julmia kohtaloita.

Sinulle, joka kissoja tahdot turkikseksi, niin suosittelen kasvattamaan ihan omat karvat lämmikkeeksi, jos karvoja niin kaipaat.

• Rukkasääliöt

Tämä kissoista rukkastentekeminen on joku typerä sanontatapa jostain perähikiältä ja maalaistolloutta. Sanontaa viljelee brutaalit ja yksinkertaiset äijät, joille ei ole opetettu oikeaa suhtautumista luontoon ja eläimiin. Kasvaneet kuin siat pellossa.

• Ap.

Kyllä mä aattelen ihan realistisesti enkä oo herkkäkään, mutta jos siel vaan huudetaan ja moititaan ni kuka sellasta viitii kuunnella ja tarviiks kuunnella? Ehkä käyn kokeilemassa, haluaisin auttaa. Ees sitte lahjottamal kirppistavaraa jos se muuten ei suju.

• Viitaliemi
        Ap. kirjoitti:

Kyllä mä aattelen ihan realistisesti enkä oo herkkäkään, mutta jos siel vaan huudetaan ja moititaan ni kuka sellasta viitii kuunnella ja tarviiks kuunnella? Ehkä käyn kokeilemassa, haluaisin auttaa. Ees sitte lahjottamal kirppistavaraa jos se muuten ei suju.

Voi kai niistä tehdä vaikka kynnysmaton, sitten kun kuolevat? Pyyhkihän emäntäkin kissalla pöytää, niin kai siihen kuraset kengätkin puhdistuu? Eihän hyvää turkista kannata hukkaankaan heittää?

• Nefertiri
        Ap. kirjoitti:

En itse ainakaan henkilökohtaisesti ole joutunut huutoa kuuntelemaan, enkä usko, että talon väki vapaaehtoisille huutamaan alkaisikaan, koska heistä on aina tarve. Tietenkin on niitäkin "vapaaehtoisia" tullut nähtyä, jotka eivät olekaan innokkaita tekemään töitä kunnolla, vaan jätetään hommat puolitiehen, niin silloin ymmärrän, jos asiasta on jollekin sanottu, mutta tuskin sentään huutamalla. Moni kun ei ymmärrä, että työ talolla ei ole pelkkää kissojen rapsuttelua, vaan ihan kunnon työtä, jolloin heidän mielenkiintonsa lopahtaa siihen. Toivottavasti innostut ja saamme uuden vapaaehtoisen joukkoihimme :)

• Nefertiri
        Viitaliemi kirjoitti:

Voi kai niistä tehdä vaikka kynnysmaton, sitten kun kuolevat? Pyyhkihän emäntäkin kissalla pöytää, niin kai siihen kuraset kengätkin puhdistuu? Eihän hyvää turkista kannata hukkaankaan heittää?

Monille meistä kissa ei ole vain eläin, vaan perheenjäsen. En siis usko, että itsekään lastasi, tai muutakaan perheenjäsentä käyttäisit kynnysmattona?Vaikka mene ja tiedä, kun tuntuu kaikenlaisia ihmisiä maailmasta löytyvän.

• Söpöjä sairastuttaji
        Nefertiri kirjoitti:

En itse ainakaan henkilökohtaisesti ole joutunut huutoa kuuntelemaan, enkä usko, että talon väki vapaaehtoisille huutamaan alkaisikaan, koska heistä on aina tarve. Tietenkin on niitäkin "vapaaehtoisia" tullut nähtyä, jotka eivät olekaan innokkaita tekemään töitä kunnolla, vaan jätetään hommat puolitiehen, niin silloin ymmärrän, jos asiasta on jollekin sanottu, mutta tuskin sentään huutamalla. Moni kun ei ymmärrä, että työ talolla ei ole pelkkää kissojen rapsuttelua, vaan ihan kunnon työtä, jolloin heidän mielenkiintonsa lopahtaa siihen. Toivottavasti innostut ja saamme uuden vapaaehtoisen joukkoihimme :)

Itse tulisin heti, mutta se kissankusen haju pilaa vaatteet ja tulee mukana kotiin asti. Ammoniakki ei varmaan tee hyvää keuhkoille.

• Ap.
        Söpöjä sairastuttaji kirjoitti:

Itse tulisin heti, mutta se kissankusen haju pilaa vaatteet ja tulee mukana kotiin asti. Ammoniakki ei varmaan tee hyvää keuhkoille.

Ei siel haise kusi, oon kyllä käynyt muutamat kerrat. Hyvin siellä siivotaan. Sitä oon kyl kuullut että aikamoista huutoo pidetään työntekijöille ja ihan turhasta. En sellasta alkais kuunteleen kun kuitenkin käyttäisin omaa vapaa-aikaani viikonloppuisin kissojen auttamiseks. Tahto ja auttamishalu vastaan huutamisen kuuntelu ja mun antaman avun epäarvostaminen. Kyllä mä aion harkita ja kokeilen. Jos saan huonoo kohteluu ni voin lopettaakkin.

• Anonyymi
        Viitaliemi kirjoitti:

Emännän kissa-rätti oli elävä !

• R Rukkanen

Rukkastarvikkeita,ostan kaikki katit!
      Niin ei tarvi valittaa täällä palstoilla.

• Neljän äiti

Kattila ja yhdistys sen takana tarvitsee täydellisen tuuletuksen ja aikuisia, aikuisten aivotoiminnalla varustettuja tekijöitä.

• niin tarvii...

...siellä ku lähinnä vaan raivotaan vapaaehtosille ja työharjottelijoille! Teet mitä vaa ni aina teet väärin!!!!!! Näin se siel menee.

• R Rukkanen

Tarjous on voimassa! ostan kaikki katit rukkastarvikkeiksi.

• Hannibalthecannibal

Joo ja minä teen sinusta viltin kun ensin selvitän ip-osoitteesi ja tulen vierailemaan.

• ;;;;;;;;;;

jjjljuoiå0lggiyn0u0uymnhojioujhkj9oym

• Ent. työntekijä

Siellä rähjätään, huudetaan ja raivotaan kaikille ja kaikesta. Aina teet kaikki väärin, et ikinä mitään oikein. Ketään et voi miellyttää, et saa kiitosta, vain p*skaa niskaasi. Siinä se, lyhyesti.
        Harmi että asiat ovat näin. Eikä siis ihme, että vapaaehtoisista on pulaa.

• 13+7
        Ent. työntekijä kirjoitti:

Siellä rähjätään, huudetaan ja raivotaan kaikille ja kaikesta. Aina teet kaikki väärin, et ikinä mitään oikein. Ketään et voi miellyttää, et saa kiitosta, vain p*skaa niskaasi. Siinä se, lyhyesti.
        Harmi että asiat ovat näin. Eikä siis ihme, että vapaaehtoisista on pulaa.

Miksei kukaan tutki tarkemmin mihin lahjoitetut kolikot ja kissanruuat ja varainhankintaan varten annettu irtain menee?

Aina selityksiä löytyy laidasta laitaan. Ilmapiiri on pelon ilmapiiri ja kaikki kyräilevät toisiaan. Sellaista se on eläinten suojelu.

• Onko taas saikulla??
        13+7 kirjoitti:

Miksei kukaan tutki tarkemmin mihin lahjoitetut kolikot ja kissanruuat ja varainhankintaan varten annettu irtain menee?

Aina selityksiä löytyy laidasta laitaan. Ilmapiiri on pelon ilmapiiri ja kaikki kyräilevät toisiaan. Sellaista se on eläinten suojelu.

Tilaajajohtajan suosiollisella "avustuksella".

• Nefertiri
        13+7 kirjoitti:

Sen voin kertoa 100%:lla varmuudella, että Kattilan keräämä avustus ym. menee täysin kissojen hoitokustannuksiin ja ylläpitoon (ruoat, hiekat, lääkkeet jne.) Kattilassa kissoja on reilut 100 ja jokainen lemmikin omistaja oli se sitten hiiri tai hevonen tai mikä tahansa, tietää, että kustannuksia tulee. Aivan turhaa epäillä, että rahat ja lahjoitukset menisi jonnekin muualle..

• Gourmetta joka nartulle
        Nefertiri kirjoitti:

Sen voin kertoa 100%:lla varmuudella, että Kattilan keräämä avustus ym. menee täysin kissojen hoitokustannuksiin ja ylläpitoon (ruoat, hiekat, lääkkeet jne.) Kattilassa kissoja on reilut 100 ja jokainen lemmikin omistaja oli se sitten hiiri tai hevonen tai mikä tahansa, tietää, että kustannuksia tulee. Aivan turhaa epäillä, että rahat ja lahjoitukset menisi jonnekin muualle..

Niin joo, Kattilan fiinit kisumisuthan ei markettiruokaa syö, mitä kissoihin ystävällismielisesti suhtautuvat mammat kantavat Kattilaan auttaakseen. Mahat menee sekaisin ja onhan se nyt täysin sopimatonta ruokaa kissaparoille ja sen sellaista. Mutta onneksi Kattilan työntekijät kantavat tuota lahjoitusmoskaa omille kotikissoilleen, mitkä eivät sitten kai ole niin fiinejä tai heikkovatsaisia, tiedä häntä. Olisi toki kohteliasta ruokaa alunperin lahjoittanutta kohtaan, että sitä kotiinsa vienyt toimittaa saman verran Kattilan kissoille sopivaa apetta Kattilaan. Mutta eipä ei.

• Kalliimpi tarjouskin
        Nefertiri kirjoitti:

Mutta kaupunkihan ei anna lanttiakaan, vaan jakaa apurahat toiseen kuntaan.

• SCC ja Kattila
        Kalliimpi tarjouskin kirjoitti:

Iisakki lupasi maksaa kaikki SCC:ltä saamansa kokouspalkkiot Kissakoti Kattilalle. Iisakki on kirjoittanut, että ei ole Ritaluoma maksanut Iisakille mitään ja kissat jäivät nuolemaan tassujaan.

Kiitos taas Markku Ritaluomalle kissojen puolesta. Hyvä SCC.

• Nefertiri
        Gourmetta joka nartulle kirjoitti:

Niin joo, Kattilan fiinit kisumisuthan ei markettiruokaa syö, mitä kissoihin ystävällismielisesti suhtautuvat mammat kantavat Kattilaan auttaakseen. Mahat menee sekaisin ja onhan se nyt täysin sopimatonta ruokaa kissaparoille ja sen sellaista. Mutta onneksi Kattilan työntekijät kantavat tuota lahjoitusmoskaa omille kotikissoilleen, mitkä eivät sitten kai ole niin fiinejä tai heikkovatsaisia, tiedä häntä. Olisi toki kohteliasta ruokaa alunperin lahjoittanutta kohtaan, että sitä kotiinsa vienyt toimittaa saman verran Kattilan kissoille sopivaa apetta Kattilaan. Mutta eipä ei.

Olisi mielenkiintoista tietää, mistä noin päättelet, vai onko omakohtaista kokemusta?? Kyllä Kattilassa kissat saavat niin kaupan, niinkuin myös eläinkaupan raksuja, joten et taida olla ihan täysin perillä asioista. Itse en henkilökohtaisesti syötä omille kissoilleni kaupan viljamössöjä, koska ne todellakin aiheuttaa vatsavaivoja. Löysää paskaa kun ei ole kamalan kiva siivoilla, eikä jatkuvat vatsavaivat kissallekaan mukavaa ole...

• Nefertiri
        Kalliimpi tarjouskin kirjoitti:

Tällä hetkellä kunta maksaa apurahaa uudelle toimijalle Eläinhoitola Hepulille, joka sijaitsee Kantolassa Suurkirpputorin rakennuksessa.

• Ent. työntekijä
        SCC ja Kattila kirjoitti:

Iisakki lupasi maksaa kaikki SCC:ltä saamansa kokouspalkkiot Kissakoti Kattilalle. Iisakki on kirjoittanut, että ei ole Ritaluoma maksanut Iisakille mitään ja kissat jäivät nuolemaan tassujaan.

Kiitos taas Markku Ritaluomalle kissojen puolesta. Hyvä SCC.

Sen tiedän minäkin, että _kaikki_ lahjoitusrahat menevät vain ja ainoastaan lyhentämättöminä kissojen ruokiin yms.
        Ja myös markettiruokaa syövät. Tuo kommentti edellä oli aika asiaton ja typerä, kuulopuheisiinko perustuva? Tiedä sitä...
        Kissoista pidetään parasta mahdollista huolta, sen tiedän varmasti. Valitettavasti, kuten edellä jo kirjoitin, on harmi että työntekijät eivät saa kiitosta eivätkä edes ansaitsemaansa inhimillistä kohtelua. "Virheistä" huudetaan kovaan ääneen kaikkien kuullen, asikkaidenkin... Se otti päähän ja jätin sopimukseni jatkamatta. En koe ansainneeni sellaista kohtelua kun mitä sain. Pari mätää munaa pilaa koko kennon...

• 15 kesää
        Nefertiri kirjoitti:

Tällä hetkellä kunta maksaa apurahaa uudelle toimijalle Eläinhoitola Hepulille, joka sijaitsee Kantolassa Suurkirpputorin rakennuksessa.

Ei mikään asioista perillä oleva taho Kattilalle pistä senttiäkään rahaa. Mutta yhdistyksen oma vika, ne mätämunat on jo pilanneet koko lennon. Ainoa oikea mahdollisuus on pistää kaikki henkilöt vaihtoon ja aloittaa toiminnan pyöritys uudella pohjalla.

• Päivin kavereita kai
        Nefertiri kirjoitti:

Ahaa, Hattulan korven keskitysleiri jäi siis nuolemaan ahnaita näppejään??

• Nefertiri
        Päivin kavereita kai kirjoitti:

Ahaa, Hattulan korven keskitysleiri jäi siis nuolemaan ahnaita näppejään??

Mitä nyt tiedän, niin Hattula ei ilmeisesti saa enään tukea. Heille kuitenkin kuuluu edelleen Hattulan ja Janakkalan alueet.

• Whaaaaaaat?
        Nefertiri kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista tietää, mistä noin päättelet, vai onko omakohtaista kokemusta?? Kyllä Kattilassa kissat saavat niin kaupan, niinkuin myös eläinkaupan raksuja, joten et taida olla ihan täysin perillä asioista. Itse en henkilökohtaisesti syötä omille kissoilleni kaupan viljamössöjä, koska ne todellakin aiheuttaa vatsavaivoja. Löysää paskaa kun ei ole kamalan kiva siivoilla, eikä jatkuvat vatsavaivat kissallekaan mukavaa ole...

Millä rahalla Kattilan työntekijät ostavat kissoilleen eliittiruokaa, eikö sossupummeilla ole alle 500 euroa se toimeentulotuki?

• Nefertiri
        Whaaaaaaat? kirjoitti:

Millä rahalla Kattilan työntekijät ostavat kissoilleen eliittiruokaa, eikö sossupummeilla ole alle 500 euroa se toimeentulotuki?

En tiedä mistä niin päättelet, että olisin sossupummi??
        En nimittäin sossun asiakkaana ole.. Jos siis kommentti oli minulle tarkoitettu.
        Jos lemmikin hankkii (on se sitten kissa, tai jokin muu) on silloin oltava valmis myös kustantamaan eläimelle kunnon ruoat ja lääkäri reissut. Tuskin sossut kuitenkaan niitä suostuu kustantamaan.

• Kateellisia kaikesta
        Nefertiri kirjoitti:

En tiedä mistä niin päättelet, että olisin sossupummi??
        En nimittäin sossun asiakkaana ole.. Jos siis kommentti oli minulle tarkoitettu.
        Jos lemmikin hankkii (on se sitten kissa, tai jokin muu) on silloin oltava valmis myös kustantamaan eläimelle kunnon ruoat ja lääkäri reissut. Tuskin sossut kuitenkaan niitä suostuu kustantamaan.

Demarit vihaavat lemmikkejä.

• niin samaa mieltä
        Nefertiri kirjoitti:

Mitä nyt tiedän, niin Hattula ei ilmeisesti saa enään tukea. Heille kuitenkin kuuluu edelleen Hattulan ja Janakkalan alueet.

Kuin nm. Neljän äiti. Sie sen sanoit!!!!!
        Tuttavapiirissä useampikin kattilassa työharj. Tai kuty:ssa ollut.

• kattila juhlii
        niin samaa mieltä kirjoitti:

Kuin nm. Neljän äiti. Sie sen sanoit!!!!!
        Tuttavapiirissä useampikin kattilassa työharj. Tai kuty:ssa ollut.

20-vuotisiaan sunnuntaina. Pitäisköhän mennä kitkerälle parafiiniöljyllä kostutetulle kakulle? Nm. Ent. työntekijä

• kysynpä vaan
        kattila juhlii kirjoitti:

20-vuotisiaan sunnuntaina. Pitäisköhän mennä kitkerälle parafiiniöljyllä kostutetulle kakulle? Nm. Ent. työntekijä

Kuinka moni teistä välittäjistä on valmis liittymään jäseneksi ja siitä asettumaan ehdolle hallitukseen, jotta asiat muuttuisi. Tuskinpa kukaan, helpompaa vaan vinkua vai kuinka

• Anonyymi

Ovat ruvenneet trollit täyttämään ketjua,

• Anonyymi

Menkää su 15.12. Kattilaan myyjäisiin. Arvallakin voi voittaa jotakin kivaa. Tukekaa kissaressukoita!

• Anonyymi

Taitaa kissahoitola Hepulin vammailijoita suututtaa, kun ei kissojen vastaanotosta tullutkaan sellaista kultakaivosta kuin alunperin luulivat. Nyt sitten polkevat jalkaa kiukkuissaan siitä, että Kattila saa lehdissä myönteistä huomiota. Kissojen sijoituspaikaksi ei olisi tullut missään vaiheessa valita rahanhimoisia hepulilaisia.

• Anonyymi

Kenen hallinnon pomon tai luottamushenkilön sukulainen olisi tienannut kissoilla.

• Anonyymi

Kissaeläimet ja kissat. Rauhallisia (kissat) petoja jos et mene veteleen esim.hännästä tms. ihania kertakaikkiaan. Jo katseesta on myyty. Jo sekin. Ne älyää käskyttää ihmistä.

• Anonyymi

Juu niistä saa skitsofrenian.

• Anonyymi

Eikös Kattila liittynyt SEY:hyn? Kysykää sieltä, jos on epäselvää.

• Anonyymi

No eipä niille edes kelpaa vapaaehtoiset. Marraskuun alusta asti tarjonnut niille apua, kk välein muistuttanut asiasta. Enää eivät edes vastaa. Tää ketju ehkä vähän avasi silmiä miksi XD jotain hämärää tässä on...

• Anonyymi

Tätini ollut 2018 töissä kissakoti kattilassa ja kyllä kivaa oli sain itsekin harjoittelu ammatin kesäksi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe