Viroon ei kannata mennä

pysytään kotona

Kaikki Viron tukeminen hyödyttää lopulta Venäjää. Mitä enemmän Virolla on rahaa sitä paremmin rutiköyhä Pihkova voi.

19

330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raivo1

      Totta turiset. Viro on käytännössä sama asia kuin Venäjä. Ainakaan maailmalla eroa ei tehdä Viron ja esim. Kazakstanin ja Venäjän välille.

      • Helsinki=kakka

        Nimimerkit "pysytään kotona" ja "raivo1" = kakkoja.
        Kumpikaan ei tiedä edes Suomen pääministerin nimeä, saatikka maailman asioista YHTÄÄN mitään!


    • Heh he he

      Joo pysykää, please! Älkää lähtekö 4:n seinän sisältä mihinkään.
      "Osta vain suomalaista, tue siten kreikkalaista."

      • kirottu voroloinen

        Kreikkalaiset perustivat Euroopan sivilisaation, virolaiset eivät varastamisen ja valehtelun lisäksi osaa muuta.


      • Leijonasydän
        kirottu voroloinen kirjoitti:

        Kreikkalaiset perustivat Euroopan sivilisaation, virolaiset eivät varastamisen ja valehtelun lisäksi osaa muuta.

        Älä puhu sivilisaatiosta, koska et ymmärrä mitä se on. Sivilisaatiosta opetetaan peruskoulun 8:lla luokalla, joten et ole niillä tunneilla käynyt.


      • älä viitsi pelle
        Leijonasydän kirjoitti:

        Älä puhu sivilisaatiosta, koska et ymmärrä mitä se on. Sivilisaatiosta opetetaan peruskoulun 8:lla luokalla, joten et ole niillä tunneilla käynyt.

        Ja sinäkö virolaisten sisäsiittoisten maaorjien kakarana ymmärrät!? HAHHHHHAA


      • Helsinki=kakka
        älä viitsi pelle kirjoitti:

        Ja sinäkö virolaisten sisäsiittoisten maaorjien kakarana ymmärrät!? HAHHHHHAA

        Olet kakkaa.


    • Tyhmyys tiivistyy

      Minkähän takia vuosittain miljoonia matkoja Viroon? Kyllä siellä on jotain hauskaa, nuo valittajat ei ole vielä keksineet lähteä, taitavat vierastaa ulkomaille menoa.

      • ha he he

        Vai että miljoonia.


      • Leijonasydän
        ha he he kirjoitti:

        Vai että miljoonia.

        Älä mieti noin suuria lukuja, pysyttele niissä "atosfääreissä" jotka käsität, eli muutamassa kymmenessä, heheheee :D


      • hohoohoho
        Leijonasydän kirjoitti:

        Älä mieti noin suuria lukuja, pysyttele niissä "atosfääreissä" jotka käsität, eli muutamassa kymmenessä, heheheee :D

        Miljoonia matkoja tosiaan. Estonian Air on paska perse huono, mutta miljoonia matkojahan sinne sikalaan.


      • Helsinki=kakka
        hohoohoho kirjoitti:

        Miljoonia matkoja tosiaan. Estonian Air on paska perse huono, mutta miljoonia matkojahan sinne sikalaan.

        Hohoohoho=kakka, joka ei ole koskaan lentokoneella matkustanut. Kakka hohoohoho on vain matkustellut "metrolla" edestakas.


      • Fiksu suomalainen

      • tuet menee tähän

      • go back
        Helsinki=kakka kirjoitti:

        Hohoohoho=kakka, joka ei ole koskaan lentokoneella matkustanut. Kakka hohoohoho on vain matkustellut "metrolla" edestakas.

        Sinä voroloinen olet korkeintaan matkustanut suomalaisten maksamilla varustamotuilla. Vitun typerä viroloinen!


      • Helsinki=kakka
        tuet menee tähän kirjoitti:

        Nuo matkat lakkaa maataloustuen ja muiden almujen poistuttua. Enemmistö matkaajista on tuppukylistä.

        Ei lakkaa.


      • Helsinki=kakka
        go back kirjoitti:

        Sinä voroloinen olet korkeintaan matkustanut suomalaisten maksamilla varustamotuilla. Vitun typerä viroloinen!

        Olen suomalainen.
        Tee edes nojatuolimatkoja (sohva travel chanel). Shellin baarissa ja Siwassa voit sitten kehua mitä kaikkea näitkään!


    • küulastameeestis

      No nii... ma olen ju külastanud Eestimaal (olen soomlane) mitu korda ja pole probleem. Paistab nii et algaja on lollikas kes külastab Tallinnas ainult ööppäeva kruiisi ajal, ehk ainult umbes kahe tunni ajal. Tema meelest Eesti asub Tallinna sadamas.

      • Põder

        Kunagi elasin Eestis mingi aja (ka soomalane). Tegelisin peaaegu eestlasteka. Enamik soomlastest Tallinnas sellel ajal, olid nii rumalad ja lollid, et nendeka ei tahtnud suhelda üldse. Praegu samad lollid siin leheküljel kirjutavad asju millest neil pole haisugi. Vabandan kõik eestlased lollide soomlasde pärast.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe