Lekkeri

_kiertolainen_

Huomasin tällaisen ravintolan mielenkiintoisessa paikassa vähän syrjemmässä kaupungista. Onko kukaan käynyt, mitä mieltä? Onko paikka enemmän baari vai ihan ravintola?

10

1209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eivttunäitä

      Astu ovesta sisään ja käy katsomassa.

    • On käyty

      Kävin Lekkerissä joskus 1970-luvulla. Silloin se sijaitsi Huuhankadun ja Välikadun kulmassa.
      Ei ole Lekkeri entisessä paikassaan, eikä taida enää olla samaa meininkiä. Mutta kyllä tällaisia kuppiloita tarvitaan esikaupunkialueilla.

    • LEKKERIN RYLLERI

      Baarihan se on. Mukava tunnelma ja viikonloppuisin voi olla karaokemeiningitkin kohdillaan. Ilmaiseksi voi myös biljardia pelailla. Ainiin ja 0.6l tuopit on jees. Siellä monesti on kantaporukka katsomassa televisiota, niin sehän toimii myös toisena olohuoneena.

    • olihan paikka

      Olin tullut v 74 armeijasta vastavalmistuneena luokanopettajana ja päädyin kolmeksi viikoksi liikunnan opeksi ylä- asteelle Hatsalaan.

      Istuin kotiani lähellä Lekkerissä ja otin kaksi kaljaa. Joku pöytääni tullut, kysyi työtäni.

      Näin parhaaksi sanoa : kaikenlaista, joka totta olikin.

      Kohta tuli kaksi poikaa, jotka sanoi ääneeen mun olevan maikka.

      Silloin nuo kolme päättivät lähteä ulos lyömään mua turpaan. Ammattini takia.

      Pyysin apuun portsarin ja pääsinkin aan kotiin. Portsari sanoi, että älä enää tule:)

    • Lekkerissäasdfra

      Huikea paikka, melko natiivit tunnelmat. Melkein voi verrata Sampoon.

    • Surkea paikka

      Syrjäinen kuppila jossa aina samat ikämiehet mölisemässä. Eihän tonne kukaan löydä kun sijaitsee kujan päässä ja kellarissa.

    • En mene sinne

      Kompataan edellistä. Samaa pas... kuin muutkin paikalliskuppilat.

    • tttttttttt

      Liekkö nykyään koko mesta suljettu. Syksyllä ainakin ovet oli naulattu kiinni.

    • 34734

      Taitaa olla nykyään suljettu ihan pysyvästi tämä? Miksi ei ole ollut mitään ilmoitusta.

    • LGBTIÖÄ

      Viime metreillään oli Setalaisten bilepaikka. Kaikki nämä Setan bilepaikat ovat ajautuneet konkkaan melkoisennopeasti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2498
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1922
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1393
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1270
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1265
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1191
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1111
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1055
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 15
      1014
    Aihe