Maksan tv-luvasta muistaakseni n. 200 euroa vuosi.
Seuraavassa subjektiivinen arvioni katselutottumuksiini perustuen, mitä olen sillä saanut tänä vuonna:
- jalkapallon EM-kisat suorina lähetyksinä (200 ei olisi riittänyt edes finaalilippuun)
- Ateenan olympialaisia aamusta iltaan
- uutisia päivittäin
- teksti-tv:n monipuoliset palvelut
- kymmenkunta radiokanavaa
- sarjoja, elokuvia, luontodokumentteja
- ym.
200 eurolla saisin myös:
- toisen illan Ruotsin-risteilyllä
- halpiskännykän
- kirvesmiehen päiväksi
- hyvän talvitakin
- kuukauden käyttökulut autolle
- synttäri-illallisen perheelle
- neljä popcornkonetta
Älkää viitsikö hyvät ihmiset valittaa
Suhteellisuudentajua
9
619
Vastaukset
- LYE
jos vaan kattois YLEn kanavia... Sitäpaitsi, tämä kommentti ,"halpiskännykän" ,kertoo että sua ei paljoa haittaa tuo 200 euron maksaminen. No maksa sitten, maksa vaikka minunkin puolestani...
- Vaikka
www.yle.fi sivuille, niin ompa tarjontaa. Tämä tarjonta on aivan jotain muuta kuin tylsien Tv- ohjelmien katselemista. Etsivä löytää paljon ja mielenkiintoista.
- ELY
Enhän minäkään katso oikeastaan yhtään esim. Mtv3 -kanavaa. Silti joudun maksamaan heidän esittämänsä mainoksensa mainostettujen tuotteitten hinnoissa. Vaikka tuntuisi miten pahalta.
- Egon
Keskituloinen suomalainen maksaa kahden vuoden tv-lupamaksut vuodessa kirkollisverona. Mitäköhän sieltä on saanut vastineeksi?
- Anna
...voi aina halutessaan erota. Minä en ainakaan maksa kirkolle mitään.
- autoilija1
Kuules jos sun autos kuukausittaiset kulut on 200e, niin taitaapi se seisoa suurimman osan tallissa. Ettei olis itse tallin vuokra? ;)
Terveisin,
suhteellisuudentajua myös bensan hintaan- ELY
Sanotaan, että 200 eurolla saa autoa käyttää kaksi viikkoa. Yhä suuremmalla syyllä voi alleviivata suhteellisuudentajua tv-maksuun.
Olisin hyvin tyytyväinen puolikkaaseen, jos luvan hinta sillä puolittuisi.
Ja musiikkitaloa en kaipaa ensinkään.- Elchevive
200e on iso raha, jos kk-tulot on 360e kuten mulla ja telkkukin 5 euron kierrätyskeskuksesta kaapattu vanha musta-valko. Revi siitä!
Kaiken lisäksi katson vain viikolla asia- ja ajankohtaisohjelmia, en viikonloppuisin telkkua ollenkaan, enkä kolmosia tai nelosia ikinä.
Tv-lupamaksu joko mukaan uuden telkun hintaan tai mukaan veroihin! Se olisi demokratiaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456318
- 584422
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282958- 612917
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271496Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381475- 321290
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431191