Hiihtokelit

Tänään 19.12.2014 tulee taivaalta sitä valkoista ihteäsä, ihan kuin olisi hiihtokelit tulossa. Viime talvena hiihdin varmaan yli 100 kilometriä, josko tälle talvelle tulisi jo kaksi täyteen? Tavoitteita pitää olla, joten lukitaan tämä 200 km sitten, säälittävän vähnhän se on.

Sankivaaraan en taida mennä, koska siellä jää hitaammat jalkoihin.

Auranmajan live-kamera seurannassa, ihan vielä ei tartte suksia kaivaa esille.

12

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaihda alaa

      Sou? Viime juhannuksena oli kiva käydä saunassa.

    • Kävelijä

      Näkyy jo muutama käyneen hiihtämässä, vaikka lunta on vasta pari senttiä.

    • Hiihtäjä

      Auranmajalta Kivikkokankaalle on luisteluhiihto mahdollista. Perinteisen uria ei voi vielä höylätä, tarvitaan ainakin 10 senttiä lunta lisää, ehkä jopa 20.

    • huitoo ja huutaa

      Perinteistä huvittaisi päästä hiihtämään. Nuorempana ja kevyempänä meni luisteluhiihtokin, mutta on se turhan vauhdikasta taitamattomalle. Kyllähän siinä pääsee raajoja heiluttamaan perinteisessäkin tyylissä :)

      • murtomaata

        Ei vain ole suksia ja "isukin vanhat" ei oikein innosta hiihtämään :/


    • Voi raato sentään

      Ette oo tosissanne? Ootte kyllä cooleja ja niin surkijan hyvää juttua heitätte.

    • Aamuhiihtäjä

      Lunta tulee just nyt lisää, mutta on semmoista pulveria, että ei se kyllä vielä edesauta perinteisen uran höyläämistä. Mutta lisänä se on sekin.

      Kyllä talvella pitää olla lunta sen verran, että maa on valkeana!

      • kylmämies

        Ja sen verran pakkasta että pääsee hetkeksi eroon kylmästä narisijoista kun pakenevat etelän hulluun lämpöön. Mukavaa talvea!


      • teremeno
        kylmämies kirjoitti:

        Ja sen verran pakkasta että pääsee hetkeksi eroon kylmästä narisijoista kun pakenevat etelän hulluun lämpöön. Mukavaa talvea!

        Mahtuupahan baanoille luisteleen...


      • Ime Komppis bongia
        teremeno kirjoitti:

        Mahtuupahan baanoille luisteleen...

        Mahtuuko? Voi kauhia paikka.


    • Pertsatyylillä

      50 km. Raskas keli, mutta kannatti. Läskit sulaapi.

    • Hiihot

      Nyt kun sää lauhtuu taas siedettävän lämpöiseksi, uraa!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1014
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      99
      871
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      767
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      652
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      475
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe