Millä laivoilla kävit vuoden 2014 aikana?

jejeje

Tehdäänpä taas tälläinen gallup huvikseen

14

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jejeje

      - Silja Europa
      - Baltic Queen
      - Silja Serenade
      - Mariella
      - Gabriella
      - Princess Maria
      - Star
      - Superstar
      - Viking XPRS
      - Baltic Princess
      - Viking Grace

      Europalla ja Queenillla useampi reissu, muilla taisi jäädä yhteen kertaan.

    • niimpä

      pistetääs vaikeemmaksi ,,,,

      millä laivoilla olette matkustaneet kuluvan vuoden aikana,
      useille laivoille saattaa päästä käymään tutustumaan satamassa,
      silloin ei tietysti jää käsitystä millaista on laivatkoilla matkustaminen.

      Pistetääs jejejelle hiukka lisäpanosta gallupilleen, gallupeille kyselyille on tosin suomi24:n keskusteluissa varattu aivan omakin osio, joten jatkossa jejejekin tietää käyttää gallupeilleen oikeaa palstaa.

      niin, millähän laivoilla jejejemme itse on matkustellut kuluvana vuotena ,,,,
      vai vain satamassa käynyt tutustumassako mihin sitten on päässyt.
      Turussa oli kesällä mahdollisuus käydä monessa laivassa kun iso regatta vieraili Aurajoella ....

      • jejeje

        Niin, siis olen käynyt suurimmalla osalla noista laivoista risteilyllä ihan normaalisti.

        Starilla ja Superstarilla tein reittimatkat yhteen suuntaan, muilla listaamillani laivoilla olin risteilyllä. Osalla kerran, osalla useammin kuten mainitsin aiemmin.

        Lisäksi vierailin Turussa Aurajoen varrella Boressa, mutta tällä laivalla en siis matkustanut vaan kävin vain tutustumassa.


      • Rautalangasta ...
        jejeje kirjoitti:

        Niin, siis olen käynyt suurimmalla osalla noista laivoista risteilyllä ihan normaalisti.

        Starilla ja Superstarilla tein reittimatkat yhteen suuntaan, muilla listaamillani laivoilla olin risteilyllä. Osalla kerran, osalla useammin kuten mainitsin aiemmin.

        Lisäksi vierailin Turussa Aurajoen varrella Boressa, mutta tällä laivalla en siis matkustanut vaan kävin vain tutustumassa.

        Jos olet käynyt laivalla on se täysin eri asia kuin matkustaminen laivalla,
        väännetään tämä ero sinulle nyt oikein rautalangasta esimerkkinä.
        Aikonaan kun SF Linen m/s Isabella valmistui Jugoslaviassa Splitin telakalta,
        saapuessaan Suomeen heinäkuussa 1989 alus teki vierailun Mäntyluodon satamassa jossa yleisöllä oli mahdollisuus käydä tutustumassa alukseen,
        ennen liikennöinnin aloittamista Naantali Tukholma reitillä.
        Itse käytin tilaisuuden myös hyväkseni.

        Myöhemmin saman vuoden lokakuussa matkustin tuolla kyseisellä aluksella Naantalista Tukholmaan edes takaisin.

        Josko nyt ymmärtäisit mitä eroa on laivalla käymisellä ja laivalla matkustamisella


      • Vanha vitsi, ei naur

        Vanha vitsi, ei naurata enää


    • Gallupeille on ihan oma fooruminsa.

      Tämä menisi roskiin!

      • Margit / TPLs

        Sitten menisi luotsin oikeudetkin roskiin. Asiallinen viesti, mutta väärässä paikassa = ei saa poistaa, vaan tulee jättää tai siirtää.

        Itse järkkäsin potkut myös palstan Emmerdale luotsille, kirjoitin tahallaan muutamia salkkareita käsitteleviä viestejä palstalle jotka se poisto, joskus vielä vähän "provosoisin" laittamalla nimimerkiksi tyyliin "osaatko siirtää"

        Sitten vain palautelomake auki, ja YP:lle linkkiä poistettuihin ketjuihin.

        No jos jokus pääset luotsiksi, saat tarkat ohjeet mitä saa tehdä mitä ei. Ja mikä johtaa välittömästä oikeuksien poistoon

        Terveisin,
        Margit
        TPLs


      • Margit / TPLs
        Margit / TPLs kirjoitti:

        Sitten menisi luotsin oikeudetkin roskiin. Asiallinen viesti, mutta väärässä paikassa = ei saa poistaa, vaan tulee jättää tai siirtää.

        Itse järkkäsin potkut myös palstan Emmerdale luotsille, kirjoitin tahallaan muutamia salkkareita käsitteleviä viestejä palstalle jotka se poisto, joskus vielä vähän "provosoisin" laittamalla nimimerkiksi tyyliin "osaatko siirtää"

        Sitten vain palautelomake auki, ja YP:lle linkkiä poistettuihin ketjuihin.

        No jos jokus pääset luotsiksi, saat tarkat ohjeet mitä saa tehdä mitä ei. Ja mikä johtaa välittömästä oikeuksien poistoon

        Terveisin,
        Margit
        TPLs

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/13049184

        Tuo oli siis vimppa pisara ylläpidolle... Tuon nimimerkkinä oli juurikin "osaatko siirtää" eli koitetaan saada luotsi suuttuspäissään tekemään tyhmää, ja sit kannellaan YP:lle...

        Terveisin,
        Margit
        TPLs


    • Katsos kun minä en anna perusteluja. Minä vain tulkitsen ja siihen ei kenelläkään ole noka koputtamista.

    • Losseja!

      Olikos tässä ketjussa vielä ainoatakaan laivaa? Vain autolauttoja. Eli lähinnä lossiin verrattavia.

      • Asuntoalus

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Laiva "Laiva on suurehko vedessä kulkeva alus"

        Autolautta
        Linjalaiva
        Risteilyalus
        Irtolastialus
        Junalautta
        Konttialus
        Ro-ro-alus
        Storoalus
        Tankkeri
        LNG-säiliöalus
        Asuntoalus
        Hinaaja
        Jäänmurtaja
        Kalastusalus (mm. troolari)
        Kaapelialus
        Lossi
        Meripelastusalus
        Proomu
        Ponttoni
        Sota-alus
        Ruoppaaja


      • Niinpä!
        Asuntoalus kirjoitti:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Laiva "Laiva on suurehko vedessä kulkeva alus"

        Autolautta
        Linjalaiva
        Risteilyalus
        Irtolastialus
        Junalautta
        Konttialus
        Ro-ro-alus
        Storoalus
        Tankkeri
        LNG-säiliöalus
        Asuntoalus
        Hinaaja
        Jäänmurtaja
        Kalastusalus (mm. troolari)
        Kaapelialus
        Lossi
        Meripelastusalus
        Proomu
        Ponttoni
        Sota-alus
        Ruoppaaja

        Kuka potkulaudalla kulkee, sitä kehuu.


    • Mielikuvitusta!

      Erittäin epäluotettava ketju. Ylivoimaisesti eniten matkustajia on ollut Suomenlinnalla ja Thorilla, mutta eipä näy kenenkään vastauksessa.

    • kaikilla

      Kaikilla mahdollisilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      335
      3141
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      110
      2315
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      88
      1696
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      200
      1642
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      71
      1436
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      57
      1313
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      13
      1116
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      22
      1107
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      3
      1073
    10. Vapunviettoon

      Ohjeita palstanaisille: piIIua ei jaella.
      Sinkut
      163
      973
    Aihe