Tiedän, ettei asia ole ihan näin yksiselitteinen. Tiedän että seurauksille on syynsä. Ei väsyneenä ja stressaantuneena ole halukkaimmillaan.. Siitäkin huolimatta ja osittain siitä syystä haluan purkaa tuntojani turvallisesti ja anonyymisti (vaikka tiedän että luet näitä palstoja aktiivisesti, en edes odota tai välttämättä halua tämän osuvan silmiisi):
Uskon - ei, tiedän - viehätysvoimani kaikonneen. Olen kuihtunut kapeaksi torniksi luuta ja nahkaa. Pakarani ovat kadonneet, lihakseni surkastuneet olemattomiin (joo, ne erottuu hyvin nolla-rasvaprosentilla, mutta ei niissä papua eikä massaa ole) ja fyysinen kuntoni rapistunut.
Kukapa tällaista luuviulua himoaisikaan? Peilikuva oksettaa, mutten saa itseäni puntille/syömään... en jaksa itseni takia - sinua ei ole viime aikoina edes kiinnostanut, joten se motivaattori puuttuu.
Fyysinen runkoni (muutenkin S-kokoa, kääpiö) on siis kadonnut olemattomiin, kutistunut entistä olemattomammaksi. Kukapa nainen tällaista rääpälettä haluaisi? Varsinkaan niin ihanilla suloilla varustettu (psyykkinen ja fyysinen puoli), kuin sinä, jolla olisi varmasti enemmän kuin tarpeeksi vientiä - tälläkin palstalla jatkuvasti huudellaan perääsi - olen kyllä huomannut (voitais joku päivä keskustella tästäkin ihan irl).
Ja tästä on aina puhuttu, ettei olisi mitään merkitystä: peniksen koosta. Noh, ollaanpa ihan rehellisiä nyt, kyllä se isompi muna on naisen mielestä aina parempi kuin se pajunoksa. Vai olenko mukamas tytöt väärässä?
Turpaan tuli syntyessä tässäkin. Kuka nyt haluaisi tällaista rupista minimunaa? Mittoja en ole edes uskaltanut eläessäni ottaa, jos vaikka vahingossa jäisikin sen kansallisen keskiarvon alle (mikä varmasti pitääkin paikkaansa). Olenko ikinä edes saanut tyydytettyä sinua, vai onko se ollut aina teeskentelyä?
N***, rakastan sinua. Himoitsen sinua jatkuvasti. Nukkumaanmeno on yhtä helvettiä, koska en enää yksinkertaisesti jaksa olla aloitteentekijänä etkä sinä nähtävästi edes minua haluaisi, mutta viereen painautuessani kaipuuni käy sietämättömäksi.
Älä ymmärrä väärin, läheisyys ja hellyys on tärkeetä mullekin - myös ilman erotiikkaa - mutta välillä sitä kaipaa tuntea olonsa halutuksi. Ja rehellisesti: välillä sitä kaipaa seksiä.
Noniin, se oli sellaista purkua se. Kiitos internet.
Et halua minua enää...
kääpiöminimuna
2
156
Vastaukset
- munaminikääpiö
Jääköön tämä tänne bittiavaruuteen vaikka muistutukseksi.
- Tekijä mies
Olet niin hauras ja haavoittuva. Teen sen nauraen. Nauraen kuljen, kuin kuningas mä oisin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569