Tapani esiintyy 13.1.2015 järjestetttävässä Urheilugaalassa ! :-D JESH!
Tapani Kansa on tulossa Suomen Urheilugaalaan oikein iloisin ja reippain mielin.
”Mahtavaa päästä esiintymään näin upeaan tilaisuuteen. Urheiluidoleja on minulla satoja, mutta päällimmäiseksi taitaa nousta Lasse Virén."
Tapani urheilugaalassa !!!
5
244
Vastaukset
- hyvästi
onko tämä joku Tapani esiintynyt vuonna Artturi ja lohikäärme,oliko tämä se vanhus,jonka joulukonsertit ei myy.!!
- lamaSuomi
Mitkä joulukonsertit ? Tapsalla oli yksi joulukonsertti tänä jouluna ja se oli Mäntsälän kirkossa jossa oli " tuvan" täydeltä porukkaa.
Mutta esim. Finlanders- yhtyeen joulukonsertit ei myy ( eilisessä lehdessä oli juttua ,että jotain Finlanders- yhtyeen konsertteja on jouduttu peruttamaan heikon lipunmyynnin vuoksi ( esim Poriin oli myyty vain 70 lippua )). Aikaisempina vuosina Finlanderrssien joulukonsertit ovat olleet yleisömenestyksiä. Myöskin mm. Karita Mattilan joulukonsertit on peruttu heikon lipunmyynnin vuoksi. - Better than best!
HURRAA ! Vihdoin jotain katseltavaa ja kuunneltavaa siinäkin gaalassa! Tapsa on SUPERIA !!!
- mukavata
Hieno juttu ! Mitähän kipaleite Tapsa siellä laulaa. Toivottavasti useamman biisin ainakin ettei vaan yhtä tai kahta.
- Sepitini
Sorry! Väärin tulkittu! Näin se meni:
"Urheiluidoleja on minulla satoja, mutta päällimmäiseksi taitaa nousta Pertti Ukkola"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1323013- 71467
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201326Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441151
- 371021
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381012Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133957- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36877