Mitä tarkoittaa MK?

MIIV

12

1197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokaiselle joitakin

Kerro lisää, mikä kehitys sinua noin kovasti pännii. Tarkoititko ainoastaan HR 43:n kehitystä MK I:stä MK IV:ään vai tarkoitatko jotain yleisempää trendiä?
      Jos olet mieltynyt sisäohjaamoveneisiin, miksi et katsele myös muiden venevalmistajien tuotteita? Luulisi markkinoilta löytyvät veneitä jokaiseen makuun.

• entä tällainen?

• Bossu

Mulla on samankaltainen ratkaisu omassa veneessä. Jos tuota suojaa jatkaisi taakse, olisi tuloksena radikaali näkyvyyden heikennys. Tuollaisenakin se suojaa elementeiltä yllättävän paljon.

• RannikkoIaivuri

AI hittolainen kun oli muuten hyvännäköinen vene!

• mk11

MeriKarhut

• Get a life

Ainut huvittava asia tässä säikeessä on aloittajan kyvyttömyys päästä kiinni halvimpaankaan romuun, mitä markkinoilla löytyy. Tuota surkean saamattomuuden aiheuttamaa turhautumista pitää sitten tulla purkamaan moisilla epäolennaisuuksilla.

• Mark

Lyhenne mk tarkoittaa tuotteen versiota, perässään numero.

• Toyota Mark II

Juuri oikeaan osuit!

• Muuten oikein mutta väärin kirjoitettu. Mark-sanan lyhenne on Mk, ei mk eikä MK.

• sattuuhan sitä...
        Hakro kirjoitti:

Muuten oikein mutta väärin kirjoitettu. Mark-sanan lyhenne on Mk, ei mk eikä MK.

ei kai sentään ruveta …. Eikö pääasia ole tulla ymmärretyksi? Ei kai kukaan oikeasti luule kirjainten m ja k roomalainen numero vene- tai automerkin yhteydessä tarkoittavan mitään muuta kuin "mark"ia?

• Jos käyt katsomassa HR 43:n sivuja, niin huomaat että vene on alunperin piirretty pelkällä tuulilasilla. Photo galleryssa on muutama kuvakin "pelkkä tuulilasi"-veneestä. Niinpä voisi arvata, että tuo katosversio voisi olla tuon veneen tilaajan nimenomainen toivomus.

• voi kauhistus ;-)

Siis vieläkin "huvittavampi kehitys" kuin keskutelun aloittaja hr 43:n kehityksestä mark I:stä mark IV:ään tunsi tapahtuneen!! Kuinkahan keskustelun aloittajan nyt käy, halkeeko nauruun vai saako sydärin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      7800
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      61
      4360
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      3993
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3902
    5. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3300
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3208
    7. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      3205
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      2923
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2721
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2484
    Aihe