Vaihdoin galaxy s 4jäni, sony Xperia z2teen. Xperia z3kin olisi tietysti ollut mutta näidem erot ovat niin pienet(z3sessa optinen kuvanvakain, kirkkaampi näyttö, hieman erilainen muotoilu) että päädyin alkuvuoden huippumalliin. Mutta erot s4stä tähän verrattuna olivat huikeat:
lisää nopeutta
värit näytössä luonnollisempia
vedenkestävyys(olin suihkussa tän kanssa, ei moksiskaan)
paljon parempi akunkesto
tyylikäs käyttöliittymä
enemmän vapaana olevaa sisäistä muistia
akunkesto erittäin vaativassa käytössä melkein kaksinkertainen
tyylikkäämpi
etupuolen kaiuttimien stereot, ääni kuulostaa paljon paremmalta
kamera, paljon terävämpi ja luonnollisempi kuva muut kameran ominaisuudet kuten hidastusvideo ja 4k video
Ei se galaxy s4 huono ollut, palveli hyvin sen 1.5vuotta. Aika tuli vain vaihtaa, koska kyllästyin samsungiin.
sony on laatua!
7
202
Vastaukset
- valitettavasti
Ei ole optista kuvanvakainta Z3:ssa.
- pettynyt asiakas
Mulla Z3. Muuten hyvä puhelin, mutta 16 Gigaa on ehdottomasti liian vähän! Ja sovelluksia ei voi siirtää SD-kortille ilman roottaamista. Tuommoinen sovellusten siirto SD-kortille pitäisi olla perustoiminto, mutta kun ei niin ei. Halvemmilla malleilla se onnistuu. Toivottavasti Lollipop-päivitys tuo korjauksen asiaan.
- Jokin toinen sitten
Jos tosiaan noin on ettei voi sovelluksia siirtää niin täytyy unohtaa koko sony. Muuten ois kiinnostava luuri. Lähinnä Z3 compact ois mielessä. Koskeeko tuo koko Z-sarjaa?
Käyttäjän käytettävissä oleva muistimäärä on älykännyköissä melkein aina paljon pienempi kuin puhelimen myyntiilmoituksessa oleva muistimäärä. Siitä kun osa menee Androidille ja valmistajan omille mahdollisille sovelluksille ja käyttöliittymille.
- että näin
Näinpä. Esimerkiksi Z3:ssa on oikeasti vain 11 GB käytössä sisäistä muistia. Se tulee hyvin nopeasti täyteen ja tuollaisissa kännyköissä ohjelmien siirtäminen SD-kortille pitäisi olla tietenkin mahdollista. Ei lippulaivamalleissa pitäisi tehdä tuollaisia kompromisseja.
- opettele edes
Eikä aloittaja ole tainnut edes peruskoulua käydä kun ei osaa kirjoittaa.
- ei enää sonyä
Pieni varoituksen sana: älkää missään nimessä pitäkö Z3:sta (tai mitään muitakaan aikaisempia malleja) housun etutaskussa! Minulla näyttö meni pirstaleiksi, kun kännykkä oli taskussa ja kyykistyin. Näitä on dokumentoitu paljon.
https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=sony xperia z3 cracked screen
https://www.youtube.com/watch?v=lStJ26vkfEw
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871724- 851232
- 1101123
- 68915
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33663