Taekwondo

Jees

Taekwondo on aika päällikkö laji!

25

3561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksinäinen.kulkija

      Aivan selkeästi

      • Vapaaottelija

        Vittu se on perseestä meinaan Taekwondo.


      • karateka-n
        Vapaaottelija kirjoitti:

        Vittu se on perseestä meinaan Taekwondo.

        Oot sää niin ku harrastanu sitä, et osaat kertoa mikä siin on pyllystä? Itte ajattelin joskus kokeilla niin ihan sillä kyselen :)


      • Phoenix
        Vapaaottelija kirjoitti:

        Vittu se on perseestä meinaan Taekwondo.

        Onkos sinulla perusteluja siihen, miksi sinusta TKD on ihan perseestä? Itse aloitin lajin harrastamisen n. 3 kk sitten ja olen jo nyt ihastunut siihen.


      • mä vaan
        Vapaaottelija kirjoitti:

        Vittu se on perseestä meinaan Taekwondo.

        Miten noita lajeja voi ees vertailla? Kaikilla on varmasti hyviä ja huonoja puolia. Ite tossa syksyllä alotin Tae Kwon Don ja se on ihan mahtava laji!


      • TOMI VUORELA 100%HENNI FANI

        IMMO PLUS MIIKA ON PSKAPÄITÄ KUN NE HARRASTAA HANVODOA HAHAHAKAHAKAHAJ


      • milska
        Vapaaottelija kirjoitti:

        Vittu se on perseestä meinaan Taekwondo.

        Niin onkin taekwondossa ei ees opi mitään järkevää. Mä en ikinä mene siihen lajiin. Olen kyllä kerran käynyt siellä mutta sielä oli iha sika tylsää. en uskalla edes ajatella koko asiaa ÄÄHH.


    • pa joo

      Tkd on ihan ok laji. Riippuu vaan paljon opettajasta, jos on paska opettaja niin ei tuu mitään hommasta. Myau Thai on kuningas laji. Itse oon 3,5vuotta treenannut Taekwondoa, tykkään vaikka hiukan ottelu säännöt vituttaakin.

      • jaskajukunen

        Ottelen tkd:ssä ja minusta se on niin pirun mukavaa. Säännöt on mielestäni hyvät, jos vertaan esim kick boxingiin. Tämä sen vuoksi että pidän enemmän lajeista jossa nopeus ratkaisee paljon ja potkut ei ole ns. "mälläys" potkuja.. Perusteluja ois enemmänkin.

        No mut, jokainen taplaa tavallaan. Meitsi matsaa. Muista osa-aluista TKD:ssä en niin välitäkkään.

        Keskustellaan asioista, eiks je?


    • jmv

      Joo!

      harrastin sitä 4 vuotta 10 vuotta sitten
      mutta kun polviin tuli vammoja lopetin sen melkein kaikki muutkin urheilut!
      melkein kaikilla pitkään ja kovempaa treenanneilla on polvivammoja joista voi tulla koko elämän aikainen riesa,,,,

      siks en pidä siitä. usein TKD:ta treenataan repivällä tyylillä,,,,koska se vaatii räjähtävää nopeutta yms. kova lattia on yks vaarallinen tekijä esim. hyppy yms. pomppu harjoituksissa.

      en suosittele!

      • karateka-n

        Joo toiset haukkuu ja toiset rakastaa...hmmm, taidanpa ottaa itse asiasta selvää :)


      • mä vaan

        Ite alotin viime syksyllä taekwondon ja sit kun pari kuukautta olin harkoissa käyny niin meni polvilumpio sijoiltaan kun tuppaa olemaan löysät nivelsiteet.. Siinä kuukauden verran polvee parantelin ja taas harkoissa käyn :) Lopettaminen kävi vaan kerran mielessä mut tulin järkiini ja jatkoin kuiteskin.. Pitää vaan olla varovainen kaikessa.. :]


    • tkd

      ITF-taekwondo on kuningaslaji!!!

      • voi voi

        taewondo on kylläkin ihan nolla


    • kung fu miäs

      TKD on korealaista karatea! Ja minä olen harrastanut lapsena junnu shotokan karatea! Eli teknisesti ole harrastanut TKDoa!! TKD on paras, siinä on parhaat lyönnit, potkut, heitot ja siinä saa mustan vyön 2 vuodes!

      • flamm'ee

        KUNG FU on kiinalaista karatea! Ja minä olen harrastanut wado ryu karatea! Eli teknisesti olen harrastanut Kung Fua!! Kung Fu on paras, siinä on parhaat lyönnit, potkut, heitot ja siinä saa mustan vyön puoles vuodes!


      • jokke

        No taekwondoon ei kyllä varsinaisesti sisälly edes heittotekniikoita. Ja sitä mustaa vyötä ei ainakaan ITF-taekwondossa vielä ihan kahdessa vuodessa saa.


      • juujuu
        flamm'ee kirjoitti:

        KUNG FU on kiinalaista karatea! Ja minä olen harrastanut wado ryu karatea! Eli teknisesti olen harrastanut Kung Fua!! Kung Fu on paras, siinä on parhaat lyönnit, potkut, heitot ja siinä saa mustan vyön puoles vuodes!

        jaa et puolessa vuodessa saa mustan vyön. Toivottavasti sitä vyötä ei anneta säälistä ja se on ansaittu


      • KATEELLINEN TOMI
        flamm'ee kirjoitti:

        KUNG FU on kiinalaista karatea! Ja minä olen harrastanut wado ryu karatea! Eli teknisesti olen harrastanut Kung Fua!! Kung Fu on paras, siinä on parhaat lyönnit, potkut, heitot ja siinä saa mustan vyön puoles vuodes!

        EI VOI SAADA MINULLA ON MUSTA VYÖ JOSSA ON KELTAINEN NATSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • banzainos92

      TKD on loppujen lopuksi suuresti muista kamppailulajeista matkittuja koska laji oli tarkoitus tulla armeija käyttöön ei että pelleillään ninjaa mutta en voi huonoksi lajia sano myös koska en enää joudu niin herkästi tappeluun kenenkään kaa tai jos joudun en ainakaan saa turpaan tv:EX HARRASTAJA

      • haistakaa vittu

        taekwandoo on iha vitun perseestä!!!!! treenatkaa jotain kamppailulajia mieluummin!!!


      • ...
        haistakaa vittu kirjoitti:

        taekwandoo on iha vitun perseestä!!!!! treenatkaa jotain kamppailulajia mieluummin!!!

        Olipa taas harvinaisen sivistynyt viesti..


      • eipä
        ... kirjoitti:

        Olipa taas harvinaisen sivistynyt viesti..

        joo taas jollain ajatus liikkunut kun tuota viestiä on kirjoittanut


    • hanmoodoa harrastava

      KETÄ [HOMOWONDO] KIINNOSTAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      PASKA LAJI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!HAHAHAHAHAHAHAAA

      • Joku

        Et kylläkään näytä kovin hanmoodoa harrastava olevan, yksikään JÄRKEVÄ kamppailulajien harrastaja ei rupea muita lajeja haukkumaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe