Siis viikonloppuisin ja vapailla kun olen kotona päivisin. Tuntuu, ettei se osaa rauhoittua nukkumaan ollenkaan. Vahtii jokaista liikettä.
Iltäpäivästä sitten alkaa olla jo kränäinen kuin pieni lapsi. No tosin alle vuoden on viel itsekkin.
Onko muiden kissat tämmösiä.
Monella palstalla olen lukenut kun ihmiset kirjoittaa kissoistaan, että ne nukkuu koko ajan :X No ei tämä.
Tosin tämä nukkuu yöt hyvin.
Sinäsnsä tietysti kiva, ettei nuku koko ajan, mutta välillä mietin stressaantuuko se viikonloppuisin ja vapaapäivinä kun nukkuu vähän.
Kissa vahtii koko ajan
6
189
Vastaukset
- Se katse
Katsos virkkuliini.., pieni Kissasi rakastaa Sinua..
- virkkuliini ...
Niin se varmaan on :)
Välillä vain rasittaa melkein.
Ja tuo katse on totta.
Se seuraa eritryisesti jalkoja. Sukkien laadusta se joko rauhoittuu tai huolestuu. Paljaat jalat on paras, koska silloin ei olla lähdössä mihinkään :D
- KissaexPertti
Ehkä kissallasi on tylsää. : ) Hanki sille leluja, kiipeilypuu... Vietä sen kanssa aikaa, kun kerran niin seurallinen on!
- ninni26v
Mulla nelivuotias ja vasta nyt alkaa rauhoittumaan. Tapana oli mm. ninjailla ja hermostuessaan naukkailla jalkapöydästä. Meillä sattuu vaan olemaan vähän aktiivisempi yksilö. Hankittiin isompi kiipeilypuu ja leikittämiseen käytetään enempi aikaa, niin on huomattavasti leppoisampi tapaus..Niin ja parvekkeen lasitus niin saa kisu katsella parvekkeella lintuja. :D
Minulla on vanha kissa. Silloin, kun se on hereillä harrastaa myös vahtimista.
Jos vaihdan toiseen huoneeseen menen keittiöön, pia kissa makaa lattialla ja seuraa tarkasti mitä teen.
Jos touhuan paikasta toiseen kissa asettuu oviaukolle kyttäämään.
Sitten, kun teen pienenkin elkeen, että olen lähdössä jonnekin (otan esim, meikkipussin käteen tai takin tai kengät) kissa painuu matalaksi ja kyttää. Jos lähestyn pinkaisee piiloon, ei näet tykkää kuljetuskopasta.
Ja sitten vielä jotkut viitsii väittää, ettei kissa muka lue ihmisen elkeitä. Ei varmaan silloin, jos ei eläimeensä ole rakastavaa sidettä.- murun mamma
Meidän kissa kanssa tajuaa millon ollaan lähdössä. Joskus menee kenkien päälle istumaan. Tai alkaa maukua syliin. Usein myös hypää eteisen korkean hyllyn päälle, jossa on ruukkukasvi. Tietää, että sieltä se on pakko nosta pois ja saa huomioita. Milloinkaan muulloin ei tee sitä.
Tai sitten alkaa "olevinaan leikkiä" Ehkä ajattelee lähdön silla unohtuvan.
Seuraa ne. Ja tarkkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171093124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123648Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2392460Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja252368Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin31700- 1941255
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491224- 721180
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591059Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?771009