Kissa vahtii koko ajan

virkkuliini ..

Siis viikonloppuisin ja vapailla kun olen kotona päivisin. Tuntuu, ettei se osaa rauhoittua nukkumaan ollenkaan. Vahtii jokaista liikettä.
Iltäpäivästä sitten alkaa olla jo kränäinen kuin pieni lapsi. No tosin alle vuoden on viel itsekkin.
Onko muiden kissat tämmösiä.
Monella palstalla olen lukenut kun ihmiset kirjoittaa kissoistaan, että ne nukkuu koko ajan :X No ei tämä.
Tosin tämä nukkuu yöt hyvin.

Sinäsnsä tietysti kiva, ettei nuku koko ajan, mutta välillä mietin stressaantuuko se viikonloppuisin ja vapaapäivinä kun nukkuu vähän.

6

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se katse

      Katsos virkkuliini.., pieni Kissasi rakastaa Sinua..

      • virkkuliini ...

        Niin se varmaan on :)
        Välillä vain rasittaa melkein.

        Ja tuo katse on totta.
        Se seuraa eritryisesti jalkoja. Sukkien laadusta se joko rauhoittuu tai huolestuu. Paljaat jalat on paras, koska silloin ei olla lähdössä mihinkään :D


    • KissaexPertti

      Ehkä kissallasi on tylsää. : ) Hanki sille leluja, kiipeilypuu... Vietä sen kanssa aikaa, kun kerran niin seurallinen on!

    • ninni26v

      Mulla nelivuotias ja vasta nyt alkaa rauhoittumaan. Tapana oli mm. ninjailla ja hermostuessaan naukkailla jalkapöydästä. Meillä sattuu vaan olemaan vähän aktiivisempi yksilö. Hankittiin isompi kiipeilypuu ja leikittämiseen käytetään enempi aikaa, niin on huomattavasti leppoisampi tapaus..Niin ja parvekkeen lasitus niin saa kisu katsella parvekkeella lintuja. :D

    • Minulla on vanha kissa. Silloin, kun se on hereillä harrastaa myös vahtimista.
      Jos vaihdan toiseen huoneeseen menen keittiöön, pia kissa makaa lattialla ja seuraa tarkasti mitä teen.
      Jos touhuan paikasta toiseen kissa asettuu oviaukolle kyttäämään.
      Sitten, kun teen pienenkin elkeen, että olen lähdössä jonnekin (otan esim, meikkipussin käteen tai takin tai kengät) kissa painuu matalaksi ja kyttää. Jos lähestyn pinkaisee piiloon, ei näet tykkää kuljetuskopasta.
      Ja sitten vielä jotkut viitsii väittää, ettei kissa muka lue ihmisen elkeitä. Ei varmaan silloin, jos ei eläimeensä ole rakastavaa sidettä.

      • murun mamma

        Meidän kissa kanssa tajuaa millon ollaan lähdössä. Joskus menee kenkien päälle istumaan. Tai alkaa maukua syliin. Usein myös hypää eteisen korkean hyllyn päälle, jossa on ruukkukasvi. Tietää, että sieltä se on pakko nosta pois ja saa huomioita. Milloinkaan muulloin ei tee sitä.
        Tai sitten alkaa "olevinaan leikkiä" Ehkä ajattelee lähdön silla unohtuvan.

        Seuraa ne. Ja tarkkaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      368
      3491
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      129
      2499
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      126
      1775
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1270
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1127
    6. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      49
      1117
    7. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      161
      1085
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1053
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      289
      904
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      836
    Aihe