Kilpailu tästä tittelistä ei ole kovinkaan kova. Ei ole kuin kaksi ehdokasta, minä ja The Rat. Voi olla että muitakin olisi, mutta jostain syystä kovin moni ei käytä aina samaa nimimerkkiä. Laittakaa ihmeessä ehdotuksia ja kuten huomaatte, myös itseään saa äänestää. Ei kai sitä täysjärkisyyttään hävetä tarvitse.
Palstan viisaimmat
21
62
Vastaukset
- kolme pelleä
Mitenkäs tämä liittyy liikenteeseen, ai niin sinullahan olikin suuri musta aukko sivistyksessä siinä kohti, onkin tosin viisaampaa pysytellä siitä aiheesta erossa kun ei siitä mitään ymmärrä. Nythän sinä vasta tajusit, kauan siinä menikin.
Minä muuten olen palstan viisain, se tuotakoon julki heti alussa. Sinä olet siellä pellerintamalla haka "autoilijan" ja "pankkiautomaatin" kera, te kolme pelleä.- vajaalla mennään
Sori, olisi tietysti pitänyt selventää. Eiväthän kaikki voi tätä ymmärtää. Tämä on siis liikennepalsta ja jotta viisaiden joukkoon pääsee, pitää siis ymmärtää liikenteestä jotain ja myös kirjoittaa siitä. Sinulta en ole nähnyt ainuttakaan kirjoitusta liikenteestä, mikä tosin ei ole kovin yllättävää. Eihän ajokortiton välttämättä osaa hahmottaa liikennettä kokonaisuudessaan. Eli kun saat kortin ja kirjoitat jotain järkevää, niin sitten voit päästä ehdokkaaksi tähän kategoriaan.
- kolme pelleä
vajaalla mennään kirjoitti:
Sori, olisi tietysti pitänyt selventää. Eiväthän kaikki voi tätä ymmärtää. Tämä on siis liikennepalsta ja jotta viisaiden joukkoon pääsee, pitää siis ymmärtää liikenteestä jotain ja myös kirjoittaa siitä. Sinulta en ole nähnyt ainuttakaan kirjoitusta liikenteestä, mikä tosin ei ole kovin yllättävää. Eihän ajokortiton välttämättä osaa hahmottaa liikennettä kokonaisuudessaan. Eli kun saat kortin ja kirjoitat jotain järkevää, niin sitten voit päästä ehdokkaaksi tähän kategoriaan.
Vaikka minulla on kortti ollut yli 40 vuotta niin en noin idioottien seuraan halua, hyviä ohjeita voin antaa sinulle herneaivoinen pelle jolle liikenne on suurta mystiikkaa, minulla on sitä kokemusta liikenteestä.
- vajaata on
> Tämä on siis liikennepalsta ja jotta viisaiden joukkoon pääsee, pitää siis ymmärtää liikenteestä jotain ja myös kirjoittaa siitä.
Totta.
Kirjoitat kyllä paljon ja enimmäkseen muita haukkuen, liikenteestä ymmärtäminen onkin sitten eri juttu. - vajaalla mennään
kolme pelleä kirjoitti:
Vaikka minulla on kortti ollut yli 40 vuotta niin en noin idioottien seuraan halua, hyviä ohjeita voin antaa sinulle herneaivoinen pelle jolle liikenne on suurta mystiikkaa, minulla on sitä kokemusta liikenteestä.
Yli 40 vuotta kortti, eikä silti yhtään liikenteeseen liittyvää kommenttia. No, silloin taisi kortin saada Elannon kassalta.
- vajaalla mennään
vajaata on kirjoitti:
> Tämä on siis liikennepalsta ja jotta viisaiden joukkoon pääsee, pitää siis ymmärtää liikenteestä jotain ja myös kirjoittaa siitä.
Totta.
Kirjoitat kyllä paljon ja enimmäkseen muita haukkuen, liikenteestä ymmärtäminen onkin sitten eri juttu.Enhän minä kaikkia ole haukkunut. Seuraavanlaiset vajakit kylläkin: nastarenkaat kesäkelillä alle vaihtavat, ne jotka eivät osaa vilkkua käyttää, rattijuopot, invapaikalle ilman lupaa pysäköivät ja muut vastaavat pölvästit. Ei kai se minun syyni ole, jos näitä idiootteja on pilvin pimein?
- pelle se on
autoilija kirjoitti:
Minä olen kyllä sieltä viisammasta päästä
Taas vallitseva pelle tunnusti olevansa palstapellen eliittiä. Ja tietenkin yövuorossa, eihän se irvitys päivänvaloa kestä.
Mutta tiukkaa tekee pellekisassa, "vajaalla mennään" onkin tosi pelle. - vajaalla mennään
pelle se on kirjoitti:
Taas vallitseva pelle tunnusti olevansa palstapellen eliittiä. Ja tietenkin yövuorossa, eihän se irvitys päivänvaloa kestä.
Mutta tiukkaa tekee pellekisassa, "vajaalla mennään" onkin tosi pelle.Ja siellä taitaa olla nastatkesäkelillävaihtavavilkutoniivapaikallepysäkoivä.
- on teitä kolme
Nimim. "autoilija" kertoo myös kuuluvansa kaltaistesi idioottien seuraan.
Rotta nyt on oma lukunsa. - Ei viisas
"Kilpailu tästä tittelistä ei ole kovinkaan kova. Ei ole kuin kaksi ehdokasta, minä ja The Rat"
Onko tämä oikea vajaa, joka tällaisia kirjoittelee, vai onko kyseessä joku pelletrolli taas? Kuningasrotta on omassa lajissaan kingi muttei todellakaan edusta mitään mitä voisi sanoa "viisaudeksi". Jos niin luulee, ei edes tiedä mitä viisaus tarkoittaa.
Oikeat viisaat eivät kirjoittele typerillä nimimerkeillä Suomi24 sivuille ja jankuta jotakin turhaa pskaa vielä itseäänkin tyhmempien kanssa. Pakko myöntää että joskus on tullut langettua aivan samaan mokaan. Mutta kun ne idiootit eivät aina paljastu ihan heti, vaikka tyylistä monesti voi jo arvata, että ei jumlauta mikä tollo.- kolme pelleä
Mistä löytyy "vajaalla mennään" tyhmempää, todella vaikeata. Kyllä nämä "autoilija", "pankkiautomaatti" sekä "vajaalla mennään" edustavat tyhmyydessään sitä aivan mahdollisinta ääripäätä, tyhmintä päätä, sitä on vaikea ylittää.
- vajaalla mennään
kolme pelleä kirjoitti:
Mistä löytyy "vajaalla mennään" tyhmempää, todella vaikeata. Kyllä nämä "autoilija", "pankkiautomaatti" sekä "vajaalla mennään" edustavat tyhmyydessään sitä aivan mahdollisinta ääripäätä, tyhmintä päätä, sitä on vaikea ylittää.
Edelleen odotamme sinulta kirjoitusta joka liittyisi liikenteeseen, rohkeasti vaan.
- kolme pelleä
Edelleen odotamme sinulta kirjoitusta joka liittyisi liikenteeseen, rohkeasti vaan.
Koska sinä pelle-ehdokas olet liikenneaiheisen raapustuksen väsännyt, et koskaan, vaipat, polkuautot, plus kymmenen lämmintä, kuinka ne littyy liikenteeseen, ai niin mutta sinullahan onkin helevetin suuri aukko sivistyksessä juuri sillä kohtaa, valitan et näin on asianlaita.
- vajaalla mennään
kolme pelleä kirjoitti:
Koska sinä pelle-ehdokas olet liikenneaiheisen raapustuksen väsännyt, et koskaan, vaipat, polkuautot, plus kymmenen lämmintä, kuinka ne littyy liikenteeseen, ai niin mutta sinullahan onkin helevetin suuri aukko sivistyksessä juuri sillä kohtaa, valitan et näin on asianlaita.
Hyvä hyvä, kyllä se sieltä vielä tulee...ehkäpä pieni kannustus auttaa, kuten lapsille usein tehdään. Yritä kovasti sillä "yli 40 vuoden ajokokemuksella" saada kommentti liikenteeseen liittyen. Voithan toki kirjoittaa tarinan millaista paikallisessa liikennepuistossa oli pärryytellä polkuautolla menemään.
- kolme pelleä
Hyvä hyvä, kyllä se sieltä vielä tulee...ehkäpä pieni kannustus auttaa, kuten lapsille usein tehdään. Yritä kovasti sillä "yli 40 vuoden ajokokemuksella" saada kommentti liikenteeseen liittyen. Voithan toki kirjoittaa tarinan millaista paikallisessa liikennepuistossa oli pärryytellä polkuautolla menemään.
Luetun ymmärtäminen lienee sinulle toiseksi vaikeinta, vaikeintahan sinulle on ymmärtää mitä tarkoittaa liikenne, siis autoliikenne esimerkiksi, sekä autoilu yleensä, paitsi tietenkin polkuautoilu, sehän on sinulla nyt päällimmänen harrastus kun sosiaalihuolto järjesti määrärahat sen hankintaan, onneksi se oli maksusitoumus, muutenhan iskäsi ja äiskäsi olisi menneet heti baariin ja taas olisit jäänyt ilman polkuautoa.
- Painu menemään...
kolme pelleä kirjoitti:
Luetun ymmärtäminen lienee sinulle toiseksi vaikeinta, vaikeintahan sinulle on ymmärtää mitä tarkoittaa liikenne, siis autoliikenne esimerkiksi, sekä autoilu yleensä, paitsi tietenkin polkuautoilu, sehän on sinulla nyt päällimmänen harrastus kun sosiaalihuolto järjesti määrärahat sen hankintaan, onneksi se oli maksusitoumus, muutenhan iskäsi ja äiskäsi olisi menneet heti baariin ja taas olisit jäänyt ilman polkuautoa.
jonnekin eläkeläisporukoihin jauhamaan sitä samaa pskaa mitä ne muutin vtun samanlaiset tollot jauhaa. Ihme venkula saatna.
- Ei viisas
Painu menemään... kirjoitti:
jonnekin eläkeläisporukoihin jauhamaan sitä samaa pskaa mitä ne muutin vtun samanlaiset tollot jauhaa. Ihme venkula saatna.
Joo. Hyvä vinkki. Tämä "kolme pelleä" nimimerkillä esiintyvä "älykkö" kuuluisi jonnekin aivan muualle päätään aukomaan. Vaan mahtaako tajuta, tälläkään kertaa?
- hyvä kolme
Onhan "kolme pelleä" Einstein verraten jänkkä pazkaa jauhaja "vajaalla mennään" tai "autoilija" ja "pankkiautomaatti" talipää idiootteihin veraten.
- vajaalla mennään
Jaaha, kolmonen on saanut kaltaisensa ihailijan. Onnittelut molemmille.
- kolme oikeassa
Jaaha, kolmonen on saanut kaltaisensa ihailijan. Onnittelut molemmille.
>Jaaha, kolmonen on saanut kaltaisensa ihailijan. Onnittelut molemmille.
Kommenttisi liittyy liikenteeseen, miten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1064873
- 1514834
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464652- 1463014
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302683- 1582194
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202158- 401889
- 731390
- 221375