Turkulainen rouva täytti 63vuotta ja päätti sen kunniaksi törsätä vähän rahaa
. Muotiliikkeessä hän kulutti 500 euroa. Kassalla hän sanoi juhlivansa synttäreitään ja käski myyjää arvioimaan ikäänsä. Myyjä arvioi asiakkaan iäksi 34 vuotta. Ei, minä olen jo 63 kujersi rouva onnellisena.
Sitten hän meni Heselle syömään hampurilaisia ja taas innokkaana arvuutti kassapoikaa. Kassapoika sanoi rouvan iäksi 28. Ei, minä olen jo 63 huudahti rouva innoissaan.
Sitten hän lähti bussipysäkille ja kun siihen saapui vanhempi herrasmies päätti rouva tehdä testin jälleen. Osaatteko yhtään arvata, minkä ikäinen olen?
Kyllä tiedän, mutta minulla kun näkö on heikko, niin voisimmeko tehdä niin, että tunnustelisin vähän sieltä pikkuhousujen sisäpuolelta? Kauheeta huusi rouva, mutta ei voinut vastustaa nuoruuden tuomaa huumaa.
Herra sai tunnustella mielensä mukaan pikkuhousujen sisäpuolelta ja sanoi lopulta: Hyvä kaunis rouva. Teidän ikänne on 63 vuotta. Nyt hämmästyi rouva. Hän kuiskasi sen olevan oikein, mutta miten tiedätte tämän suuren salaisuuden.
Seisoin Teidän takananne Hesen jonossa, vastasi mies
Voi onnea !
hesesä
0
110
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6112213- 1081088
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,231065Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4927Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101855- 85833
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?89752- 63725
- 65573