Turkulainen rouva täytti 63vuotta ja päätti sen kunniaksi törsätä vähän rahaa
. Muotiliikkeessä hän kulutti 500 euroa. Kassalla hän sanoi juhlivansa synttäreitään ja käski myyjää arvioimaan ikäänsä. Myyjä arvioi asiakkaan iäksi 34 vuotta. Ei, minä olen jo 63 kujersi rouva onnellisena.
Sitten hän meni Heselle syömään hampurilaisia ja taas innokkaana arvuutti kassapoikaa. Kassapoika sanoi rouvan iäksi 28. Ei, minä olen jo 63 huudahti rouva innoissaan.
Sitten hän lähti bussipysäkille ja kun siihen saapui vanhempi herrasmies päätti rouva tehdä testin jälleen. Osaatteko yhtään arvata, minkä ikäinen olen?
Kyllä tiedän, mutta minulla kun näkö on heikko, niin voisimmeko tehdä niin, että tunnustelisin vähän sieltä pikkuhousujen sisäpuolelta? Kauheeta huusi rouva, mutta ei voinut vastustaa nuoruuden tuomaa huumaa.
Herra sai tunnustella mielensä mukaan pikkuhousujen sisäpuolelta ja sanoi lopulta: Hyvä kaunis rouva. Teidän ikänne on 63 vuotta. Nyt hämmästyi rouva. Hän kuiskasi sen olevan oikein, mutta miten tiedätte tämän suuren salaisuuden.
Seisoin Teidän takananne Hesen jonossa, vastasi mies
Voi onnea !
hesesä
0
84
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei91812Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1181176- 891175
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51973Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli225911Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63884Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253756- 81753
- 35699
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42653