porin poliisi

kokenute

Olen vuosien aikana joutunut asioimaan porin poliisilaitoksella kerran jos toisenkin. Syynä yleensä itseen kohdistunut rikos.
En milloinkaan ole saanut porin poliisilta apua missään asiassa. Päinvastoin he osoittavat selvästi sen ettei heitä kiinnosta ilmoitukset paskan vertaa.Täysin turha laitos.

49

3850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luulisin 000

      Heilla menee kaikki aika Auerin murhan tutkimiseen,

      • tuomiota päälle

        Eipä siinä euerin murhassa ole mitään tutkimista.asia on alusta asti ollut selvä ja syyllinenkin on jo kiinniotettuna.


      • Tiedetään
        tuomiota päälle kirjoitti:

        Eipä siinä euerin murhassa ole mitään tutkimista.asia on alusta asti ollut selvä ja syyllinenkin on jo kiinniotettuna.

        Minulle poliisi sanoi taannoin,että jos tiedäätte kuka teki varkauden niin ilmoittakaa heille.Haloo mihin näitä tarvitaan!


      • peitetoiminta

      • lahjontapois

        Loppu aika ABC-llä kahvilla,kun lahjonta alkaa kahvikupista niin päätyy tynnyreiden pyörittämiseen,puolueen pitää lopettaa salittu lahjonta muuten joutuu sakotkin parinvuoden-päästä maksamaan edullisemmin jo tutkapaikalla kun venäjällä ennen.


    • ei kohde

      ""Syynä yleensä itseen kohdistunut rikos."" ???
      Missä oikein notkut, noin niinkuin yleensä ?
      Jotain mätää siinäkin on, että rikolliset kohdistavat rikoksensa , kerran jos toisenkin, samaan kaveriin. Vedät siis heitä jotenkin puoleensa.
      Ei siis mikään ihme, jos jepet luulevat, että tiedät itse enemmän, ja koetat vain kusettaa heitä, käyttämällä vaikka välikappaleena.

      • tampio 2

        Oletko sitä mieltä että jos joutuu rikoksen uhriksi,se on oma syy? Taidat olla tampio.


    • Muuan ihminen

      Minä taas kehun Porin poliisia. Siellä on kohteliaita ja inhimillisiä ihmisiä. Sairas sukulaiseni joutui sattuneesta syystä putkaan, ei suinkaan poliisin aiheuttamana vaan omaa tyhmyyttään.
      Poliisi hommasi putkassa nukkuvalle lääkkeet ja olisi toimittanut sairaalaankin, ainakin ambulanssi kävi. Palvelu oli hyvää, ei voi valittaa. Minä en valita sen kokemuksen jälkeen ikinä mistään sillä suunnalla tapahtuneesta. Jos ei poliisien kanssa pärjää, vika on itsessä. Peilin eteen vaan seisomaan.

      • iiooii

        Ei noista syistä vie hattuu tarvi niille virkaintosille pelleille nostaa. Tottakai lääkkeet pitää antaa oli putka sitten vaikka siperiassa. Se kertoo jotai pori poliisilaitoksesta kun muutaman vuoden sisällä jo kaksi kuolemaa putkatiloissa ja ihan vaan poliisien piittaammattomuudesta..


      • olemattomat

        Minä en kehu. Porin poliisi tuli viattoman ihmisen kotiin eräänä aamuna klo 7 aikaan,rikkoi uuden ulko oveni murtautuessaan sisään,laittoivat käsirautoihin ja veivät. Kyseessä jonkun ilmoitus jostakin,jota eivät sanoneet.
        Tullaan toisen kotia hajottamaan ja viemään ilman syytä ilman selityksiä. Kukaan ei korvannut oveani. Se poliiseista. Mitään muuta kuin vahinkoa kansalaisille tee.


    • nii2

      hei aasit,

      kyllä sitä kotiin ja kylillekin on monta kuollut. Ei se vaan ole aikaan ja paikkaan sidottua toimintaa.

      Jokaiselle on oma lukunsa elämässä ja se kulkee omaa tietään. Sitä ei voi väistää mutta vähäsen voi elämänlaatua itse ohjata.

      Mielestäni arvokasta työtä kaikkien sählääjien keskellä.

      • sakko päälle

        Mikä on arvokasta työtä? Ei poliisin työ ainakaan. Mitään muuta kuin haittaa tavalliselle kansalaiselle. Poliisin työ tuntuu olevan poliisiteeveen tekoa ja sakkojen kirjoittamista. Poliisin päätyö on kantaa kolehtia valtion tyhjyyttä ammottavaan eu-aukkoon.


    • haku päällä

      ,"""laittoivat käsirautoihin ja veivät. Kyseessä jonkun ilmoitus jostakin,jota eivät sanoneet. ""
      Kerrotko nyt, viaton pulmunen sen oman osuutesi. Miksi et sitten avannut ovea, vaikka postiluukusta huusivat, että poliisi täällä, avaa ovi.
      jos sanot, ettei ne mitään sanonu, tuli vaa läpi ove.
      Siinä vaiheessa normaali ihminen hyppää lasista tai parvekkeelta ulos, kun ovi rupee hajoamaan. Etsii aseita, sorkkaraudasta paistinpannuun ja puolustaa kotiaan.
      Sinä päätit sitten piiloutua sängyn alle vai?
      Oliko haku perässä ?

      • puolustelet

        Viattomalla iihmisellä ei ole hakuja päällä. Jos poliisi tulee jonkun kotiin aamulla kolistelemaan,heillä pitää olla pidätysmääräys,jos henkilö pidätetään.
        Jos ei ole mitään syytä eikä määräystä,mimä en ainakaan avaa oveani aamulla kun nukun.
        Jonkun ihmisen soitto ei oikeuta rikkomaan kenenkään.syyttömän ovia. Heillä ei ollut mitään syytä. Olisivat soittaneet päiväsaikaan jos on kysyttävää.


      • oikein sanoit
        puolustelet kirjoitti:

        Viattomalla iihmisellä ei ole hakuja päällä. Jos poliisi tulee jonkun kotiin aamulla kolistelemaan,heillä pitää olla pidätysmääräys,jos henkilö pidätetään.
        Jos ei ole mitään syytä eikä määräystä,mimä en ainakaan avaa oveani aamulla kun nukun.
        Jonkun ihmisen soitto ei oikeuta rikkomaan kenenkään.syyttömän ovia. Heillä ei ollut mitään syytä. Olisivat soittaneet päiväsaikaan jos on kysyttävää.

        Ja tosiaan,olen viaton pulmunen. Jouduin poliisin väkivallan kohteeksi.


      • sama vielä
        oikein sanoit kirjoitti:

        Ja tosiaan,olen viaton pulmunen. Jouduin poliisin väkivallan kohteeksi.

        Poliisi saa harjoittaa näemmä mielivaltaa viattomien omaisuuden tuhoamiseen ja pahoinpitelyyn ilman mitään syytä. Edes jälkeenpäin ei ole esiin tullut minkäänlaista syytä. Poliisiin ei kannata turvautua eikä luottaa. Poliisi ei ole oikeuden asialla. Samanlaiseksi on mennyt kuin kaikkialla maailmassa.


      • Ei luottamusta
        puolustelet kirjoitti:

        Viattomalla iihmisellä ei ole hakuja päällä. Jos poliisi tulee jonkun kotiin aamulla kolistelemaan,heillä pitää olla pidätysmääräys,jos henkilö pidätetään.
        Jos ei ole mitään syytä eikä määräystä,mimä en ainakaan avaa oveani aamulla kun nukun.
        Jonkun ihmisen soitto ei oikeuta rikkomaan kenenkään.syyttömän ovia. Heillä ei ollut mitään syytä. Olisivat soittaneet päiväsaikaan jos on kysyttävää.

        http://poliisirikollisena.com/2004/07/kko-tuomitsi-henkisesti-sairaan-vesurimiehen-ampuneen-poliisin-sakkoihin/
        Porin poliisi ei osaa noudattaa lakia, kun ampuvat palkanmaksajansa hengiltä.


      • Anonyymi
        oikein sanoit kirjoitti:

        Ja tosiaan,olen viaton pulmunen. Jouduin poliisin väkivallan kohteeksi.

        Olet syyntakeeton eli kuuluisit Niuvanniemeen. Moni rikoksenuusija on syyntakeeton.


      • Anonyymi
        sama vielä kirjoitti:

        Poliisi saa harjoittaa näemmä mielivaltaa viattomien omaisuuden tuhoamiseen ja pahoinpitelyyn ilman mitään syytä. Edes jälkeenpäin ei ole esiin tullut minkäänlaista syytä. Poliisiin ei kannata turvautua eikä luottaa. Poliisi ei ole oikeuden asialla. Samanlaiseksi on mennyt kuin kaikkialla maailmassa.

        Olet syyntakeeton ja siksi koet olevasi viaton. Niuvanniemessä teikäläiset pitäisi säilyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet syyntakeeton ja siksi koet olevasi viaton. Niuvanniemessä teikäläiset pitäisi säilyttää.

        Kaikki poliisin väkivallan kohteeksi joutuneet viattomat ihmiset kuuluu niuvaan, niinkö?
        Minusta poliisi kuuluu syytteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki poliisin väkivallan kohteeksi joutuneet viattomat ihmiset kuuluu niuvaan, niinkö?
        Minusta poliisi kuuluu syytteeseen.

        Onko joku viaton ihminen joutunut Suomessa poliisin väkivallan kohteeksi?

        Kerro tapaus!


    • polliisista päivää

      Mistä moinen tieto että postiluukusta on huudettu poliisi täällä.? Ei msaseudulla ole postiluukkuja,joten...totuus vai tehtävä.

      • laki-ei-koske-poliisia

        näin kun poliisit tunkeutuivat lukittuun asutoon .Joku otti tapauksesta videon.


      • silminnäkiä

        jep isosananpuistokatu.


      • assuuks.siäl
        silminnäkiä kirjoitti:

        jep isosananpuistokatu.

        jottai porkan aatelia? :D


      • mnbvgftyuikjuy

        Atelisilla on musta pärsreikä


    • linnakundi

      Vieläkö se Sika-Mäkinen on Porin poliisissa?
      Kyllä oli hankala kaveri.

    • vakuuttavaa

      Poliisi on ihmisen pahin ja lähin vihollinen. Se on nykyään ainoastaan korruptoituneessa yhteiskunnassa olemassa siksi, että se suojelee rikollisia. Päättäjät ovat rikollisista suurimpia, myös poliisin johto on korruptoitunut. Mafia on sisällä politiikassa ja se näkyy. Kansaa viedään kuin pässiä narussa. Viejänä uusgestapo, uusnatsismin äärioikeisto eli kokoomus.

      • Anonyymi

        Täysin väärää tietoa levität. Kerro yksi esimerkki siitä, missä poliisi on suojellut rikollisia!

        No ei tule varmasti mitään esimerkkiä.

        Poliisikin tekee virheitä, mutta ei sen laisia kuin tuo kirjoittaja!


    • peruskuntokausi

      Olenpa kuusikymmentä vuotta kohta elänyt, enkä olisi milloinkaan uskonut olevani jonain päivänä tätä mieltä poliisista kuin nyt olen. Poliisit ovat jotain mitä syvästi halveksin suomessa. Olen nähnyt vuosieni varrella niin paljon paskaa tuon ammattikunnan toimissa että pistää oikein vihaksi joka kerta kun nään poliisin jossain. Se on heidän oma syynsä.
      Poliisi ei tee mitään kun heidän pitäisi tehdä. Ovat epäystävällisiä ja haluttomia auttamaan. Heti valmiita käymään ihmisen kimppuun kun saavat mahdollisuuden siihen. Muistan nuoruudestani kun anarkistit huuteli ja kirjoitteli seiniin että poliisit on sikoja. Pidin sitä lapsellisena kapinointina, mutta mieleni on muuttunut ajan myötä. Olen täysin samaa mieltä nykyään. Poliisi on halveksittava ammattikunta. Toimii kaiken aikaa kansalaista vastaan. Vanha mielikuva auttavasta poliisista on unohdettava.

      • lkjhgfdfrrrrrrrrr

        tosi on


      • Anonyymi

        Kerro nyt hyvä mies joku selvä esimerkki tapauksesta, jossa poliisi ei ole tehnyt sitä mitä sen pitäisi tai mitä on tehnyt sellaista mitä ei olisi pitänyt tehdä!

        Ei taida löytyä mitään tapausta, vain mielikuva siitä että "poliisit on sikoja!"?


    • kokeemus

      Asiasta kiinnostuneet voi lukea poliisin toimista netissä. Esimerkiksi lounais-suomen poliisipiirin rikostutkinnoista sekä tutkinnanjohtajista.
      Niin paljon valitetaan ja haukutaan tutkintojen puolueellisuuksista, siitä miten juttuja ei suostuta tutkimaan, kuinka koskaan ei pääse asia tutkinnasta läpi jos syytettynä osapuolena on valtio, kunta, kaupunki tai näitä edustava virkamies.
      Alueella toimivat kaksi tunnettua rikostutkinnanjohtajaa ovat molemmat hyvin voimakkaasti arvosteltuja netin palstoilla.
      Kertoo hyvin että laki ei ole rivikansalaista varten. Kokoomus sanelee ketä laki koskee ja ketä ei.

      • hinkuvinkuu

        niipä


      • Anonyymi
        hinkuvinkuu kirjoitti:

        niipä

        Muuten mielenkiintoinen lisä tähän väliin.
        Kun tämä juttu ilmestyi luettavaksi, niin lähes välittömästi katosi internetistä näiden kahden voimakkaasti haukutun ja arvostellun tutkinnanjohtajan nimellä aiemmin avautuneet tapaukset, eikä löytynyt enää mistään.
        Näin häivytetään jäljet.


      • Anonyymi

        Turun poliisilaitos on tapaus sinänsä, sinne on pesiytynyt pieniaivoisia viranhaltijoita, jotka pilaavat poliisin mainetta.

        Nimiä en tähän laita, mutta jos lukevat, niin varmasti ymmärtävät!

        Nykyinen Turun poliisipäällikkö ei koskaan ole ollut tehtäviensä tasalla, pösilö kun on! Luulee kyllä hyvä olevansa ja antaa tuon "TURUN TOUHUN" JATKUA SIELLÄ POLIISILAITOKSESSA!


    • Anonyymi

      Poliisi hakee putka ne ihmiset vittua Ulvila uimahallia kuin vanhempi mies huutaa se Ulvilassa asun karviaisen tie Ulvilassa nanka tehtaalueella

      • Anonyymi

        Nyt iltamysiinit nassuun ja nukkumaan.


    • Anonyymi

      Ulvila uimahallia naisia myydään nyt

      • Anonyymi

        Mihin niitä myydään?


    • Anonyymi

      Paskat poliisi kulki Ulvilasta paskat Pori ja Ulvila vammainen poliisi on

    • Anonyymi

      Terveisiä Juha mietunen poliisi on vammaisia henkilöitä minä olen aika haukkuu teitä ja sairas kyttä minä olen Juha mietunen Ulvilasta

      • Anonyymi

        Ulvila omilla sivuillaan ei kiinnosta muiden asiat Poripalsta!


    • Anonyymi

      Poliisi taitaa olla kimpassa rikollisten kanssa.

    • Anonyymi

      Vares elokuvassa tapahtumapaikka oli Pori. Kirjailija asui aikoinaan Porissa.

      Poliisipäällikkö oli päärosvo ja murhaaja. Konstaapelit olivat töykeitä pölvästejä.

    • Anonyymi

      Poliisivastaista porukkaa tällä foorumilla. Eivät ole päässeet aikanaan poliisikouluun, niin pitää täällä itkeä katkeruutta ulos. Katsokaa peiliin.

      • Anonyymi

        Ei se pelkkää sitä ole, kyllä nykypoliisissa on sellaista väkeä, joka ei poliisitehtäviin hyvin sovellu. Niin on kyllä tosin aina ollut ja taitaa tulla olemaan?

        Mutta ei meillä parempaakaan ole ja suomalainen poliisi on nyt vielä ilmeisesti ihan hyvää tasoa. Jos joudut sen kanssa ongelmiin, kannattaa katsoa peiliin!


    • Anonyymi

      Kun poliisi käy syyttömien ihmisten kimppuun on jossain mätää ja paljon.

    • Anonyymi

      Yksi tunnettu asianajaja kertoi, että hän aikoinaan pyrki poliisikouluun monesti, mutta ei päässyt. Luki sitten lakia ja varatuomariksi. Oli myös nimismiehenä eräässä kunnassa.
      Siis poliisien esimies heh. Ei päässyt poliisikouluun, mutta poliisien esimiehenä oli.
      Jotain hölmöä koko järjestelmässä.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2284
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2147
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe