kumpiko on parempi?

Helmiina

einari tai viljami
justus tai julius
samuli tai elmeri
eemeli tai valtteri
aleksi tai aleksis
hermanni tai henrikki
daniel tai daavid
aaron tai arvid
rasmus tai jesper
kasper tai kenneth
oliver tai oskari
karlos tai kaarlo
rasmus tai rufus
paulus tai petrus

emmiina tai eerika
eveliina tai elina
anneli tai anniina
anette tai anjuska
olivia tai adale
rosita tai sanelma
jerika tai joanna
kateriina tai kamilla
susanna tai susette
sarlotta tai charlotta
mirella tai mirette
milena tai marika

8

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuikka

      Viljami-> einari on juntti
      Julius-> Justus on vähän kömpelö
      Valtteri-> EEMIL olisi ihana
      Aleksi-> parempi
      Henrikki-> Pelle hermanni
      Daniel-> kaunis
      Aaron-> kome nimi
      Rasmus sekä Jesper-> molemmat kivoja
      Kasper-> suomalaisempi
      Oliver-> ihana nimi, Oskari kulunut
      Petrus-> Paulus kyllä sopisi Petruksien veljelle
      Eerika-> Emmiina on vähän liian lälly
      Elina-> yksinkertaisempi
      Anniina-> Anneli on kiva myös, joskin vähän vanhan kuuloinen mielestäni
      Anjuska-> kauniimpi olisi Annukka!!
      Olivia
      Rosita-> yksinkertaisempi, kauniimpi
      Jerika-> ihanan särmikäs nimi!!
      KATARIINA!!! EI KATERIINA
      Susanna-> Susette on ihan vanukas
      Charlotta-> näin kirjoitettuna parempi
      Mirella-> vaikka molemmat ovat kamalia
      Milena-> Marika on out

    • .. mun mielestä...

      Viljami-Tosi söpö, vielä parempi ilman vikaa i:tä
      Julius- Aivan ihana
      Samuli- Ei mikään kauheen kiva
      Valtteri- i pois niin aivan ihana
      Aleksi- vaikkei sekään oo kiva
      Henrikki- Henrik olisi kivempi
      Daniel- Daavidista huono mielenyhtymä. yök!
      Aaron- Aivan sikaihana, vaikkakin tosi suosittu
      Jesper- Rasmus on aika kulunut
      Kasper- Söpö
      Oskari- tämäkin tosi ihana ilma vikaa i:tä
      Kaarlo- Hyvä perussuomalainen nimi
      Paulus- Ei hyvä, mutta parempi kuin Petrus
      Eerika- Emmiina on ällö väännös
      Elina- ihana nimi
      Anniina- en vain pidä Anneli-nimestä
      Anette- ihan nätti nimi
      Olivia- Mikä ihmeen Adale?!
      Sanelma- Rosita on toosi ruma
      Joanna- Pienempi paha noista kahdesta
      Kamilla- Kateriina kuulosta venäläiseltä
      Susanna- Ei kauheen kiva, muttei kuitenkaan väännös
      Charlotta- Ei ihan niin kamala kuin Sarlotta
      Mirella- Pienempi paha, jos on pakko valita
      Marika- Se on suomalaisempi

    • hemuli

      Viljami-->Kiva nimi!Einarista en tykkää
      Julius-->Ihana!!Justus vähän omituinen nimi
      Elmeri-->ok!
      Eemeli-->ok!
      Aleksi ja Aleksis-->En tykkää yhtään!
      Henrikki-->en tykkää itse
      Daniel-->hyvä nimi!
      Aaron-->Ihana!
      Rasmus-->Kiva!
      Kasper-->menettelee..
      Oliver-->Todella Ihana nimi!!!
      Karlos-->ei kauheen kiva
      Rasmus-->edelleen kiva!
      Paulus ja Petrus-->molemmat ihan kivoja!

      Eerika-->Nätti nimi,Emmiina ihme väännös
      Elina-->no joo..
      Anniina-->menettelee toisena nimenä
      Anette-->ok
      Olivia-->Tosi kaunis nimi!!!
      Rosita-->ihan kiva
      Joanna-->en tykkää,Jerika ihme väännös!
      Kamilla-->en tykkää itse
      Susanna-->tylsä!
      Charlotta-->ihan nätti nimi,Sarlotta hullun näköisesti kirjoitettu
      Mirella-->kaunis nimi!
      marika-->yäk,samoin Milena

    • neidonhiuspuu

      einari
      justus
      samuli
      eemeli
      aleksis
      hermanni
      daniel
      aaron
      rasmus
      kasper
      oskari
      kaarlo
      rufus
      paulus

      emmiina
      eveliina
      anniina
      anette
      olivia
      sanelma
      joanna
      kamilla
      susanna
      charlotta
      mirella
      milena

    • aada

      viljami
      julius
      elmeri
      eemeli
      aleksi
      hermanni
      daniel
      aaron
      jesper
      kasper
      oliver
      karlos
      rasmus
      petrus

      eerika
      eveliina
      anniina
      anette
      olivia
      rosita
      joanna
      kamilla
      susanna
      charlotta
      mirella
      milena

      Oli paljon kivoja nimiä, näistä pidin: Einari, Eemeli, Elmeri, Viljami, Valtteri, Samuli, Aleksi, Aaron, Daniel, Oliver, Oskari, Petrus ja

      tytöistä: Eerika, Olivia, Joanna, Charlotta, Mirella ja Milena.

    • miaraww

      Viljami
      Valtteri
      Aleksi
      kasper
      Oskari
      Eerika
      Elina
      Anniina
      Anette
      Olivia
      Rosita
      Joanna
      Kamilla
      Susanna
      Sarlotta
      Mirella & Mirette ;>> Mirette parempi kuitenki :)
      Marika

    • Tinea

      einari tai viljami -> VILJAMI (einari on kökkö)
      justus tai julius -> en tykkää kummastakaan
      samuli tai elmeri -> lapselle SAMULI, koiralle Elmeri
      eemeli tai valtteri -> Valtteri etunimenä, Eemeli toka nimenä, mieluiten EMIL aleksi tai aleksis -> ei vaan ALEKSEI
      hermanni tai henrikki -> ei kumpikaan!
      daniel tai daavid -> DANIEL
      aaron tai arvid -> ARVID
      rasmus tai jesper -> RASMUS
      kasper tai kenneth -> ei kumpikaan
      oliver tai oskari -> Molemmat kivoja OLIVER kivempi
      karlos tai kaarlo -> ei kumpikaan
      rasmus tai rufus -> RASMUS lapselle, Rufus koiralle!!!
      paulus tai petrus -> PETRUS!

      emmiina tai eerika -> ERIKA
      eveliina tai elina -> ELINA
      anneli tai anniina -> ANNIKA
      anette tai anjuska -> ANETTE
      olivia tai adele -> OLIVIA ja ADELE
      rosita tai sanelma -> ei kumpikaan!!!!!
      jerika tai joanna -> JOANNA!!!
      kateriina tai kamilla -> KATARIINA!!!
      susanna tai susette -> SUSANNA
      sarlotta tai charlotta -> CHARLOTTA
      mirella tai mirette -> ei kumpikaan, HYI!!!
      milena tai marika -> MILENA

    • nurse12

      einari - huippu!
      julius - kumpikaan ei oikein makuun
      samuli - ok kasarinimi
      eemeli - hyvä
      aleksis - hyvä
      hermanni - hyvä
      daavid - kumpikaan ei makuun
      aaron - kumpikaan ei makuun
      rasmus - perusmoderni
      kasper - menettelee, kaspar parempi
      oskari - hyvä, oskar parempi
      kaarlo - vaihtoehdoista ehdottomasti tämä, huippu
      rasmus - edelleen rasmus
      petrus - vaihtoehdoista ehdottomasti tämä

      eerika - tämä tai pelkkä miina (molemmat hyviä)
      eveliina tai elina - molemmat oikein hyviä, eveliina ehkä hieman parempi
      anniina - vaihtoehdoista ehdottomasti tämä
      anette - vaihtoehdoista ehdottomasti tämä
      olivia - kumpikaan ei erityisesti makuun, tämä kuitenkin sopivampi
      sanelma - sievä, parempi
      joanna - kumpikaan ei makuun, tämä pehmeämpi
      kamilla - molemmat ok, oikeinkirjoituksen takia ehkä camilla
      susanna - vaihtoehdoista ehdottomasti tämä. peruskasarinimi
      charlotta - oikeinkirjoituksen takia tämä. persoonallinen nimi
      mirella - kumpikaan ei makuun, mieluummin tämä
      milena - molemmat hyviä, tämä pehmeämpi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      138
      1401
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe